Dit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:55 schreef Tja..1986 het volgende:
Die van mij was mee. Maarja, ik heb dan ook geen faalangst.
Ditquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:57 schreef Plantagehouder het volgende:
Gewoon meenemen, kan je in ieder geval nog een beetje ouwehoeren ipv jezelf gek maken.
Tuurlijk wel! Onderweg 'moet' je ook nog praten. Zelf vond ik het erg prettig dat mijn instructeur met die man kon praten en ik gewoon goed kon opletten. De eerste keer was ik namelijk alleen en die man was alleen maar aan het opscheppen over z'n dure camera's waar hij geen verstand van had en ik ergerde me zo eraan dat het echt verschrikkelijk was. En dan heb je daar tenminste geen last van.quote:dus een eventuele meerwaarde van mijn rij-instructeur dat hij een gesprekje aanknoopt met de examinator is er in dit geval niet.
ik had dat ook de eerste keer. Het idee dat er 2 naar me zaten te kijken. Alles en iedereen afgesneden die op de fiets was, geen voorang gegeven bij een wegversmalling, tandenpoetsen, alles wat me nog nooit overkomen was tijdens lessen, terwijl ik al lang en breed klaar was d'r voor.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:07 schreef Etsu het volgende:
Eerste twee keren had ik haar mee. Beide keren gezakt. Derde keer liet ik haar bij het CBR en toen slaagde ik.
Vroeger heette dat gewoon een BNOR examenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:15 schreef CherryOnTop het volgende:
Faalangstexamen, eerste keer dat ik het woord überhaupt hoor
Mijn examinatrice was er net achter dat ze toch liever vrouwen knuffelde. En mijn instructrice wist al langer dat ze dit wilde. Dat resulteerde in een nogal bijzonder gesprek en ik ben dan ook met vlag en wimpel geslaagdquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
DitMijn rij-instructeur en examinator waren constant aan het keuvelen
moest je onderweg nog ff stoppen en 10 minuten alleen wachten bij een van de twee hun huis?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Mijn examinatrice was er net achter dat ze toch liever vrouwen knuffelde. En mijn instructrice wist al langer dat ze dit wilde. Dat resulteerde in een nogal bijzonder gesprek en ik ben dan ook met vlag en wimpel geslaagd
http://www.cbr.nl/faalangst.pp?cookieprefs=allow.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:15 schreef CherryOnTop het volgende:
Faalangstexamen, eerste keer dat ik het woord überhaupt hoor
Je kwam niet in de problemen doordat je broek op een gegeven moment in de weg zat met sturen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Mijn examinatrice was er net achter dat ze toch liever vrouwen knuffelde. En mijn instructrice wist al langer dat ze dit wilde. Dat resulteerde in een nogal bijzonder gesprek en ik ben dan ook met vlag en wimpel geslaagd
stuurslot zat er op opeensquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:20 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Je kwam niet in de problemen doordat je broek op een gegeven moment in de weg zat met sturen?
"Time-out aanvragenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.cbr.nl/faalangst.pp?cookieprefs=allow.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |