Stonden er inderdaad toen niet, jaar eerder en later wel. Bedoel dus ook een andere actquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:21 schreef AMDB het volgende:
Mijn eerste ingeving was Kaiser Chiefs, maar die stonden er helemaal niet in 2011. Dus geen idee.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:52 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Mijn eerste ingeving is DeWolff, maar die bedoel je vast niet.
Hiermee heb je je sowieso al gediskwalificeerd hoor, met opzoeken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:06 schreef AMDB het volgende:
Hmm, lastige vraagEnige wat ik kan vinden is een dude van Zwart Licht die in de Mike staat, en die stonden in 2011 op LL. Echter geen link met voetbal.
Ook geen zin om iedereen van de Mike na te zoeken:P
stonden Kaiser Chiefs vorig jaar op LL?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:23 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Stonden er inderdaad toen niet, jaar eerder en later wel. Bedoel dus ook een andere act
oh, nee die hint klopt niet (helemaal)quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
stonden Kaiser Chiefs vorig jaar op LL?
Alleen in de 2013 editie hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hiermee heb je je sowieso al gediskwalificeerd hoor, met opzoeken.
Ajaxquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:13 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
oh, nee die hint klopt niet (helemaal)
Mclaren bedoelde ik niet
Gaat om een act, vernoemd naar een oud-keeper van oa Ajax en tegenwoordig trainer van Lierse Sk
kut smiley zul je bedoelenquote:
Dat ook , maakte het verschil inderdaadquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
kut smiley zul je bedoelen
Stel nou maar een vraag smiley zul je bedoelenquote:
Vandaag 0.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoeveel klanten kunnen/konden er in het Grand Café?
Officieel 1,5 maar reken 1 en 2 goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |