quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:30 schreef AldoTheApache het volgende:
hoezo tong je met zoute tandpasta?
Ik ook niet, totdat ik het had. schijnt vaak de reden te zijn waarom mensen uit hun mond stinken. Maar dat heb ik gelukkig niet. Die kans krijgen ze bij mij ook niet trouwens. Ik sta liever een uur kokhalzend voor de spiegel met een eetstokje in mn keel dan dat ik uit mn mond stinkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:31 schreef Arriviste het volgende:
Hier heb ik dus echt nog nooit van gehoord.![]()
Bah
mwahhhquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:34 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee. aften komen ook niet op je amandelen trouwens.
Huh? hoe kan dat dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:37 schreef Prolapsje het volgende:
Ik heb niet eens amandelen en ik heb ze soms.
zal ik maar doen!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:37 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Oh![]()
Dan kan ik Saisai dus van m'n zoenlijst schrappen
Weet ik veel van die gele/witte balletjes die je lekker in kan drukken dat het een handzalfje wordt. Ruiken soms wel raar maar plakt ook lekker enzo. Die bedoel je toch?quote:
Geen idee, het is me nooit gelukt ze te pakken omdat ze achter mijn tong vallen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:38 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Weet ik veel van die gele/witte balletjes die je lekker in kan drukken dat het een handzalfje wordt. Ruiken soms wel raar maar plakt ook lekker enzo. Die bedoel je toch?
Oh ik pak ze altijd had een keer een hele grote waarin ik bijna stikte man dat was een lekker handzalfje heb er mee gefapt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:40 schreef Saisai het volgende:
[..]
Geen idee, het is me nooit gelukt ze te pakken omdat ze achter mijn tong vallen.
O, dat klinkt echt fantastisch.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:41 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Oh ik pak ze altijd had een keer een hele grote waarin ik bijna stikte man dat was een lekker handzalfje heb er mee gefapt.
haha sjezusquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:46 schreef Janiks het volgende:
Wow, ik heb altijd gedacht dat het ding in het midden je amandelen was (vond het al raar dat het meervoud is). Blijkt dat dus je huig te zijn :|
Weer iemand slimmer geworden!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:46 schreef Janiks het volgende:
Wow, ik heb altijd gedacht dat het ding in het midden je amandelen was (vond het al raar dat het meervoud is). Blijkt dat dus je huig te zijn :|
Wellicht, ik eet immers wel elke dag en poets niet elke keer direct na het eten mijn tanden. dat is niet te doen natuurlijk. Maar ik krijg het alleen als ik ziekig ben. Ik heb allergieën, dus veel slijm en maak veel(ste veel onnodige) witte bloedlichaampjes aan. Dit vinden die bacteriën lekker en die gaan daar vervolgens zitten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:05 schreef CandyApplez het volgende:
Lol dat is toch ophoping van voedselresten etc.
Dan zul je wss toch echt niet goed poetsen
Dat kun je (denk ik) toch ook wegpoetsen ( op de een of andere manier ) met een tandenborstel?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:11 schreef Saisai het volgende:
[..]
Wellicht, ik eet immers wel elke dag en poets niet elke keer direct na het eten mijn tanden. dat is niet te doen natuurlijk. Maar ik krijg het alleen als ik ziekig ben. Ik heb allergieën, dus veel slijm en maak veel(ste veel onnodige) witte bloedlichaampjes aan. Dit vinden die bacteriën lekker en die gaan daar vervolgens zitten.
Helaas voor mij. Gelukkig weet ik dat ik ze dan krijg dus dan pak ik de eetstok maar weer ter hand.
Druk eens een tandenborstel achter in je keel? Ik hoor graag van je wat er dan gebeurt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:13 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Dat kun je (denk ik) toch ook wegpoetsen ( op de een of andere manier ) met een tandenborstel?
Ik druk ze eruit, dan ben ik er direct vanaf. wat is dat eigenlijk voor goedje?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:20 schreef Bredemug het volgende:
Ascorbic acid drinken(1 thee lepel elke 2 uur) en je bent er bent er binnen 1 of 2 dagen vanaf. [ afbeelding ]
Lol, ik zou niet weten wat er dan gebeurd, maar blijkbaar is 't ook niet zo verstandig om 't uit te proberenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:15 schreef Saisai het volgende:
[..]
Druk eens een tandenborstel achter in je keel? Ik hoor graag van je wat er dan gebeurt.
Ik zal het verklappen aan je; dan ga je kokhalzen en/of kotsen. Aangezien ik al slank ben vind ik dat geen toegevoegde waarde hebben.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:22 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Lol, ik zou niet weten wat er dan gebeurd, maar blijkbaar is 't ook niet zo verstandig om 't uit te proberen
Poeder vorm van vitamine C, dus niet dat vit c troep wat je bij supermarkt of drogist krijgt. Dat neem ik elke keer als mijn imuunsysteem zwak is. Zeer effectief. Gebruik het al 5 jaar.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:22 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik druk ze eruit, dan ben ik er direct vanaf. wat is dat eigenlijk voor goedje?
Ik gebruik Floradix, dat is ook fijn, zeker als je veel moe bent. Ik zal er eens naar op zoek gaan. Thanks!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:25 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Poeder vorm van vitamine C, dus niet dat vit c troep wat je bij supermarkt of drogist krijgt. Dat neem ik elke keer als mijn imuunsysteem zwak is. Zeer effectief. Gebruik het al 5 jaar.
Nee, Ik denk dat de bacteriën voornamelijk mijn grote hoeveelheden witte bloedlichaampjes lekker vinden aangezien ik het krijg als ik ziekig ben.. Het doet overigens geen pijn. Zover laat ik het niet komen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:26 schreef Pulzzar het volgende:
Is zoiets eigenlijk vergelijkbaar met spruw?
Dat heb ik blijkbaar een keer gehad. Dan is het net of je tong in brand staat. Het scheen volgens de huisarts puur door gebrek aan weerstand of stress te zijn verschenen.
liegbeest!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:25 schreef Saisai het volgende:
Aangezien ik al slank ben vind ik dat geen toegevoegde waarde hebben.
Toch vervelend om zoiets te hebben. Sterkte ermeequote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:28 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee, Ik denk dat de bacteriën voornamelijk mijn grote hoeveelheden witte bloedlichaampjes lekker vinden aangezien ik het krijg als ik ziekig ben.. Het doet overigens geen pijn. Zover laat ik het niet komen.
''Floradix contains selected herbs and several fruit juice concentrates for a pleasant taste.''quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:26 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik gebruik Floradix, dat is ook fijn, zeker als je veel moe bent. Ik zal er eens naar op zoek gaan. Thanks!
Nee gelukkig niet. Ik ben allergisch voor bomen, gras en huisstofmijt. Dit jaar is erg extreem qua pollen, tevens het eerste jaar dat ik last heb van de amandelsteentjes.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:30 schreef Bredemug het volgende:
[..]
''Floradix contains selected herbs and several fruit juice concentrates for a pleasant taste.''
Alleen jammer dat er suiker in verwerkt zit. Suiker is eigenlijk een no-go, vooral als je immuunsysteem zwak is.
en
''Aqueous yeast extract, honey, aqueous rosehip soft extract (Rosa canina), containing 4 % vitamin C, iron (as ferrous gluconate), wheat germ extract, vitamin C (ascorbic acid), natural flavours, thiamine, (as thiamin hydrochloride), riboflavin, (as riboflavin sodium phosphate), vitamin B6 (as pyridoxine hydrochloride),vitamin B12 (cyanocobalamine).''
hopelijk heb je geen allergie voor gluten. Kan zijn dat dat ook een trigger is voor wat je nu mee maakt. Maar dat ligt eraan of je ooit daarop getest bent.
zou Listerine niet beter helpen, dan die steentjes, dood meer bacterieen dan poetsen alleen en andere dingen. (mondwater/mondspoeling)quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:29 schreef Saisai het volgende:
Als ik een slechte weerstand heb krijg ik direct amandelsteentjes achterin mijn keel.
Het zijn van die witte steentjes die in de gaatjes van je amandelen gaan zitten, echt fucking ranzig.
Ik poets elke dag netjes (2x) mijn tanden en tong met zoute tandpasta + gorgelen, dus daar ligt het niet aan.
Met als gevolg dat ik al kokhalzend ze eruit probeer te porren met een eetstokje van de lokale Chinees.
Ze stinken gelukkig niet, maar dat neemt niet weg dat ik daar wel bang voor ben en dat ze sowieso ranzig zijn.
Dit was mijn klacht.
tldr: Amandelstenen hebben terwijl je je mond schoon houdt.
Zo ziet het eruit:
[ afbeelding ]
Overigens raad ik jullie aan geen foto's hiervan op te zoeken.
Nee alcohol werkt averechts.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:35 schreef F1978 het volgende:
[..]
zou Listerine niet beter helpen, dan die steentjes, dood meer bacterieen dan poetsen alleen en andere dingen. (mondwater/mondspoeling)
Ben zelf ook allergisch voor huisstof mijt en pleisters (quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:34 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Ik ben allergisch voor bomen, gras en huisstofmijt. Dit jaar is erg extreem qua pollen, tevens het eerste jaar dat ik last heb van de amandelsteentjes.
En qua suiker; ik neemt er elke dag een kwart dopje van, dus zo erg zal dat niet zijn. Ik wist het wel overigens, daar let ik wel op.
oke jammer, mislukte poging danquote:
Ik heb van mijn tandarts geleerd dat Listerine of welk mondwater met alcohol erg slecht is voor je tandvlees en dat je het daarom niet moet gebruiken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:35 schreef F1978 het volgende:
[..]
zou Listerine niet beter helpen, dan die steentjes, dood meer bacterieen dan poetsen alleen en andere dingen. (mondwater/mondspoeling)
pleisters!?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:37 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ben zelf ook allergisch voor huisstof mijt en pleisters ().
Anyway beterschap! Ik ben pitten.
oh okee...op die manier, mijn broertje gebruikt het regelmatig, misschien maar eens zeggen dat ie dat maar moet laten voortaan....quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:41 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik heb van mijn tandarts geleerd dat Listerine of welk mondwater met alcohol erg slecht is voor je tandvlees en dat je het daarom niet moet gebruiken.
Misschien kan TS wel een poosje spoelen met chloorhexidine (maar niet te lang, omdat het aanslag geeft op je tanden)
Als hij persé mondwater wil gebruiken, kan hij beter voor Meridol of Elmex gaan. In ieder geval iets zonder alcohol. Maar voor mondhygiene schijnt mondwater weinig toe te voegen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:43 schreef F1978 het volgende:
[..]
oh okee...op die manier, mijn broertje gebruikt het regelmatig, misschien maar eens zeggen dat ie dat maar moet laten voortaan....
ja ik vind het zoiezo best goor spul om eerlijk te zijn...mijn broertje vind dat ook, maar hij trekt die sterke syntetische geur en smaak wat beter xDquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:46 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Als hij persé mondwater wil gebruiken, kan hij beter voor Meridol of Elmex gaan. In ieder geval iets zonder alcohol. Maar voor mondhygiene schijnt mondwater weinig toe te voegen.
waarom gebruikt hij het? Voor hygiëne of omdat hij uit zn mond stinkt?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:49 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja ik vind het zoiezo best goor spul om eerlijk te zijn...mijn broertje vind dat ook, maar hij trekt die sterke syntetische geur en smaak wat beter xD
hygiënequote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:51 schreef Saisai het volgende:
[..]
waarom gebruikt hij het? Voor hygiëne of omdat hij uit zn mond stinkt?
tja idd....hij heeft soms wel is wat aan zijn tanden, maar valt over het algemeen mee....hij hoeft niet vaker erheen dan een anderquote:
Bullshit: witte-bloed-lichaampjes 'eten' juist bacteriën en niet andersom.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:28 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee, Ik denk dat de bacteriën voornamelijk mijn grote hoeveelheden witte bloedlichaampjes lekker vinden aangezien ik het krijg als ik ziekig ben.. Het doet overigens geen pijn. Zover laat ik het niet komen.
Dit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:29 schreef YogaLove het volgende:
Die steentjes ontstaan doordat je amandelen niet helemaal glad zijn , maar vaak wat groeven en kuiltjes hebben.
Daar blijven dan etensresten tussen zitten en dat gaat bacteriën aantrekken.
Het heeft niks met weerstand te maken volgens mij.
De enige 'oplossing' hiertegen is je amandelen laten verwijderen.
dit is wel heel erg ranzig zeg.. Maar op de één of andere manier bijzonder fascinerend.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
normaal meuren die dingen toch als de ziekte? ik had er tot voor kort ook niet van gehoord, tot ik een video zag waarin een meisje ze ook zelf uitknijpt.
het was hypnotiserend, op de slechts mogelijke manier denkbaar.
speciaal de video even opgezocht voor jullie.
vooral die subtiele kokhalsgeluidjes deden het hem voor mij.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:33 schreef YogaLove het volgende:
Ja ik ook een mpar maar bij het zien van dat filmpje loopt het water me in de mond (not in a good way)![]()
ik durfde niet met geluid.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
vooral die subtiele kokhalsgeluidjes deden het hem voor mij.
No shit, is dat ook op de tong achterin?quote:
Ahh, nastyquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
normaal meuren die dingen toch als de ziekte? ik had er tot voor kort ook niet van gehoord, tot ik een video zag waarin een meisje ze ook zelf uitknijpt.
TS dit is zó herkenbaar. Sowieso al die tonsil stones en dan ook nog jouw allergieën.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:34 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Ik ben allergisch voor bomen, gras en huisstofmijt. Dit jaar is erg extreem qua pollen, tevens het eerste jaar dat ik last heb van de amandelsteentjes.
En qua suiker; ik neemt er elke dag een kwart dopje van, dus zo erg zal dat niet zijn. Ik wist het wel overigens, daar let ik wel op.
Sja, ik ben er zelf wel blij om eigenlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit.
Daarom vind ik het ook opmerkelijk dat ts niet gigantisch uit haar murf stinkt.
I feel you broquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:15 schreef Knevelt het volgende:
[..]
TS dit is zó herkenbaar. Sowieso al die tonsil stones en dan ook nog jouw allergieën.
Ik heb precies hetzelfde, ook dezelfde allergieën. En ik heb die steentjes vooral in de lente/zomer.
Ik inmiddels ook ja. Al was het een lijdenswegquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik ben echt zo blij dat ik geen amandelen meer heb he, als ik dit zo lees en zie
Heb jij ze ook alleen in de tijd dat je allergieën een rol spelen? Dus lente/zomer?quote:
Ja, maar pas sinds dit jaar, en alleen als ik een 'allergie-aanval' heb. Ik word dit jaar echt ontzettend genomen door mijn allergieënquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:28 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Heb jij ze ook alleen in de tijd dat je allergieën een rol spelen? Dus lente/zomer?![]()
Ik had dat vorig jaar. Toen kreeg ik ineens heel erg last van bronchitis. Vervolgens heb ik me op allergieën laten testen en bleek ik allergisch voor gras, bomen en huisstofmijt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:29 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja, maar pas sinds dit jaar, en alleen als ik een 'allergie-aanval' heb. Ik word dit jaar echt ontzettend genomen door mijn allergieën
Je eet tenminste geen Brinta 's morgens. Dat is pas een bitch.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik drink koffie. Ik eet kwark, tonijn en pindakaas. Ook geen fraaie combo voor je adem!
Ik heb een tijdje havermout door mijn kwark geflikkerd dat was helemaal niet te doen... Dan begin je zelfs op je kwark te kauwen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:33 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Je eet tenminste geen Brinta 's morgens. Dat is pas een bitch.Maar het eet zo lekker weg in vergelijking met een droge boterham op de vroege ochtend.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:32 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Ik had dat vorig jaar. Toen kreeg ik ineens heel erg last van bronchitis. Vervolgens heb ik me op allergieën laten testen en bleek ik allergisch voor gras, bomen en huisstofmijt.
Zeker waar. Ben naar Portugal op vakantie geweest en daar had ik nul komma nul last. Bij terugkeer in NL in een keer de ene na de andere niesbui en meteen verstopte neus.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:38 schreef Saisai het volgende:
[..]![]()
Ik wil later als ik groot en succesvol ben bij de zee wonen, dan heb ik er niet zoveel last van.
Het stukje grond heb ik al gevonden, nu de bijpassende baan nog.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:39 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Zeker waar. Ben naar Portugal op vakantie geweest en daar had ik nul komma nul last. Bij terugkeer in NL in een keer de ene na de andere niesbui en meteen verstopte neus.
Is dat floradix effectief tegen vermoeidheid?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:26 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik gebruik Floradix, dat is ook fijn, zeker als je veel moe bent. Ik zal er eens naar op zoek gaan. Thanks!
Ja, ik citeer de arts:quote:
Minder vreemd dan allergisch voor de natuur zijn, als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:27 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ja, ik citeer de arts:
''Wat ben jij nou voor een vreemd persoon''![]()
Blijkbaar als ik een pleister krijg, wordt mijn huid op dat gebied ontstoken. Wel apart aangezien het met stickers of dergelijke nooit gebeurd. Maar specifiek met pleisters.
Bij mij welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:59 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Is dat floradix effectief tegen vermoeidheid?
Kan hoor , mijn pa is zo allergisch dat hij naar het ziekenhuis moet als hij een pleister krijgtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:27 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ja, ik citeer de arts:
Blijkbaar als ik een pleister krijg, wordt mijn huid op dat gebied ontstoken. Wel apart aangezien het met stickers of dergelijke nooit gebeurd. Maar specifiek met pleisters.
awh, smerig..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:26 schreef Scootermuisje het volgende:
Omg TS, ik had jaaaarenlang een bultje onder m'n tong en ik dacht dat het vlees was. Vanochtend zwelling, pijn, pus-a-like in het bultje, schiet er vanmiddag ineens een steentje uit ter grootte van een graankorrel!![]()
![]()
dankzij jouw topic weet ik dat het een speekselsteentje is.
Geen foto's zoeken iddal is die van mij heel erg klein.
Dag lief dagboek. (True story though)
Waarschijnlijk ben je allergisch voor het steriele goedje waar dat stukje stof in heeft gelegen? Het is wel heerlijk ironischquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:27 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ja, ik citeer de arts:
Wacht maar totdat jij die shit in je mond krijgtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:08 schreef Piye het volgende:
Zwakke mensjes in dit topic.Dacht ik dat ik erg was.
Ik doelde meer op al die allergieen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:38 schreef Saisai het volgende:
[..]
Wacht maar totdat jij die shit in je mond krijgt
o ja, vind ik zelf ook hoor. Ik ben verdorie allergisch voor het geen waar je niet zonder kan leven.quote:
De zon? Water? Geld?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:15 schreef Saisai het volgende:
[..]
o ja, vind ik zelf ook hoor. Ik ben verdorie allergisch voor het geen waar je niet zonder kan leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:18 schreef Piye het volgende:
[..]
De zon? Water? Geld?natuur. Je weet wel, die bomen en planten die de zuurstof in de lucht verzorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:05 schreef Saisai het volgende:
[..]
natuur. Je weet wel, die bomen en planten die de zuurstof in de lucht verzorgen.Aha, hooikoorts. Troost je maar met de gedachte, dat je bij lange na niet de enige bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Even mee naar de huisarts. Krijg je antibiotica kuurtje en dat helpt meestal wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:29 schreef Saisai het volgende:
Als ik een slechte weerstand heb krijg ik direct amandelsteentjes achterin mijn keel.
Het zijn van die witte steentjes die in de gaatjes van je amandelen gaan zitten, echt fucking ranzig.
Ik poets elke dag netjes (2x) mijn tanden en tong met zoute tandpasta + gorgelen, dus daar ligt het niet aan.
Met als gevolg dat ik al kokhalzend ze eruit probeer te porren met een eetstokje van de lokale Chinees.
Ze stinken gelukkig niet, maar dat neemt niet weg dat ik daar wel bang voor ben en dat ze sowieso ranzig zijn.
Dit was mijn klacht.
tldr: Amandelstenen hebben terwijl je je mond schoon houdt.
Zo ziet het eruit:
[ afbeelding ]
Overigens raad ik jullie aan geen foto's hiervan op te zoeken.
serieus?! Wat een bullsh*t.. antibiotica werkt hier sowieso niet tegen..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:32 schreef reeybehn het volgende:
[..]
Even mee naar de huisarts. Krijg je antibiotica kuurtje en dat helpt meestal wel.
Bij mij hielp dat dus niet en ga nu volgende maand op om m'n amandelen eruit te laten halen. (Goed, ik heb er meer last van dan alleen die amandelsteentjes maar alsnog)
Veel plezier ermee. Ik kan je vertellen dat het zwartste dagen van je leven zullen zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:32 schreef reeybehn het volgende:
[..]
Even mee naar de huisarts. Krijg je antibiotica kuurtje en dat helpt meestal wel.
Bij mij hielp dat dus niet en ga nu volgende maand op om m'n amandelen eruit te laten halen. (Goed, ik heb er meer last van dan alleen die amandelsteentjes maar alsnog)
antibiotics hielp wel bij mij maar t was na twee weken weer terug. Maar mijn amandelen zijn chronisch kut aan t doen. Gevolg is lastig ademen. Veel slijm, amandelsteentjes, vieze smaak achter in keel, zuivel producten zijn erg vervelend om te drinken etc. En word er ontzettend moe van (schijnt). En dat in combinatie met Pfeiffer is niet leukquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:51 schreef Saisai het volgende:
[..]
serieus?! Wat een bullsh*t.. antibiotica werkt hier sowieso niet tegen..
Mijn arts heeft het wel eens voorgesteld, misschien moet ik er inderdaad maar eens op ingaan..
Ik heb mijn voet verdraaid onderaan mijn been zien bungelen, hangende aan spier- en huidweefsel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Veel plezier ermee. Ik kan je vertellen dat het zwartste dagen van je leven zullen zijn.
Wtf.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:37 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik heb mijn voet verdraaid onderaan mijn been zien bungelen, hangende aan spier- en huidweefsel.
uiteindelijk zal dat wel moeten inderdaad. Tot dusver werkt niks. Ik heb de afgelopen weken helemaal geen zoetigheid gegeten, netjes gepoetst en mn tanden gestookt. Daarnaast heb ik ook nog eens vitaminepillen genomen voor extra weerstand. Maar dit helpt allemaal niet. Godzijdank stinken ze niet (Ik heb er net 1 uit weten spugen en geroken) maar goor is het nog steeds.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:02 schreef kami124 het volgende:
Heb die amandelsteentjes ook gehad en de enige remedie is je amandelen laten verwijderen. Dat heb ik ook gedaan omdat ze bij mij maar bleven terugkomen, want ik haalde ze ook weg. Ook stonk ik er van uit m'n mond.
Tip TS wees een man en haal ze eruit, het is een ontiegelijke kutoperatie, vooral dag 3 tot en met 7 zijn erg zwaar na de operatie. Maar ik ben blij dat ik niet meer uit m'n mond stink en me er onzeker over voel
het is andersom hè, je krijgt ze omdat je lichaam iets naar buiten wil hebben. Daarom krijg je ze, niet andersom. Je hebt waarschijnlijk een allergie waardoor je asmatisch wordt en die hoerige dingen krijgt.quote:Op zondag 22 september 2013 02:45 schreef Spicecrafts het volgende:
Heb ik nu ook last vanAl 2 jaar... Het komt en gaat. Maar het erge is dat ik er benauwd van wordt en aan de inhaler moet terwijl ik geen astma heb.
Wat dacht je TS, ik kick dit topic weer eensquote:Op zondag 22 september 2013 02:03 schreef Saisai het volgende:
[..]
uiteindelijk zal dat wel moeten inderdaad. Tot dusver werkt niks. Ik heb de afgelopen weken helemaal geen zoetigheid gegeten, netjes gepoetst en mn tanden gestookt. Daarnaast heb ik ook nog eens vitaminepillen genomen voor extra weerstand. Maar dit helpt allemaal niet. Godzijdank stinken ze niet (Ik heb er net 1 uit weten spugen en geroken) maar goor is het nog steeds.
ja wel iets, maar dan moest ik echt mn neus erin drukkenquote:Op zondag 22 september 2013 13:36 schreef kami124 het volgende:
[..]
Wat dacht je TS, ik kick dit topic weer eens.
Maar geloof me niks werkt en maak maandag gewoon een afspraak met je huisarts en laat je doorverwijzen naar de KNO-arts. Heeel veel succes.
oohja stinken die amandelstenen ook niet als je ze kapot drukt? Dan komt de stank meestal pas echt vrij.
Ja en als jij je kinderen laat inenten krijgen ze autisme.quote:Op zondag 22 september 2013 21:25 schreef Robophatt het volgende:
Amandelsteentjes? Is toch gewoon keelontsteking man
Tonsilitis is gewoon ontsteking van de keelamandelen hoorquote:Op zondag 22 september 2013 21:32 schreef kami124 het volgende:
[..]
Ja en als jij je kinderen laat inenten krijgen ze autisme.
Dat klopt. Maar tonsilloliet is iets anders dan tonsillitisquote:Op zondag 22 september 2013 21:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Tonsilitis is gewoon ontsteking van de keelamandelen hoor
Lekker irrelevante afbeelding in de op danquote:Op zondag 22 september 2013 22:50 schreef kami124 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar tonsilloliet is iets anders dan tonsillitis
Daar geef ik je gelijk inquote:Op maandag 23 september 2013 07:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lekker irrelevante afbeelding in de op dan
Serieus, waarom laat zij haar keelamandelen niet operatief verwijderen? Volgens wiki is dat een permanente oplossing. Dit is toch geen doen zo.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dus jij gaat elke dag op je werk je tanden staan poetsen? Vind ik eerlijk gezegd nogal ver gaan. Nogmaals, ik stink niet uit mn bek.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik werk ook, maar ik heb zo'n handige tandenborstel die je mee kan nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |