quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:30 schreef AldoTheApache het volgende:
hoezo tong je met zoute tandpasta?
Ik ook niet, totdat ik het had. schijnt vaak de reden te zijn waarom mensen uit hun mond stinken. Maar dat heb ik gelukkig niet. Die kans krijgen ze bij mij ook niet trouwens. Ik sta liever een uur kokhalzend voor de spiegel met een eetstokje in mn keel dan dat ik uit mn mond stinkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:31 schreef Arriviste het volgende:
Hier heb ik dus echt nog nooit van gehoord.![]()
Bah
mwahhhquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:34 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee. aften komen ook niet op je amandelen trouwens.
Huh? hoe kan dat dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:37 schreef Prolapsje het volgende:
Ik heb niet eens amandelen en ik heb ze soms.
zal ik maar doen!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:37 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Oh![]()
Dan kan ik Saisai dus van m'n zoenlijst schrappen
Weet ik veel van die gele/witte balletjes die je lekker in kan drukken dat het een handzalfje wordt. Ruiken soms wel raar maar plakt ook lekker enzo. Die bedoel je toch?quote:
Geen idee, het is me nooit gelukt ze te pakken omdat ze achter mijn tong vallen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:38 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Weet ik veel van die gele/witte balletjes die je lekker in kan drukken dat het een handzalfje wordt. Ruiken soms wel raar maar plakt ook lekker enzo. Die bedoel je toch?
Oh ik pak ze altijd had een keer een hele grote waarin ik bijna stikte man dat was een lekker handzalfje heb er mee gefapt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:40 schreef Saisai het volgende:
[..]
Geen idee, het is me nooit gelukt ze te pakken omdat ze achter mijn tong vallen.
O, dat klinkt echt fantastisch.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:41 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Oh ik pak ze altijd had een keer een hele grote waarin ik bijna stikte man dat was een lekker handzalfje heb er mee gefapt.
haha sjezusquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:46 schreef Janiks het volgende:
Wow, ik heb altijd gedacht dat het ding in het midden je amandelen was (vond het al raar dat het meervoud is). Blijkt dat dus je huig te zijn :|
Weer iemand slimmer geworden!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:46 schreef Janiks het volgende:
Wow, ik heb altijd gedacht dat het ding in het midden je amandelen was (vond het al raar dat het meervoud is). Blijkt dat dus je huig te zijn :|
Wellicht, ik eet immers wel elke dag en poets niet elke keer direct na het eten mijn tanden. dat is niet te doen natuurlijk. Maar ik krijg het alleen als ik ziekig ben. Ik heb allergieën, dus veel slijm en maak veel(ste veel onnodige) witte bloedlichaampjes aan. Dit vinden die bacteriën lekker en die gaan daar vervolgens zitten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:05 schreef CandyApplez het volgende:
Lol dat is toch ophoping van voedselresten etc.
Dan zul je wss toch echt niet goed poetsen
Dat kun je (denk ik) toch ook wegpoetsen ( op de een of andere manier ) met een tandenborstel?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:11 schreef Saisai het volgende:
[..]
Wellicht, ik eet immers wel elke dag en poets niet elke keer direct na het eten mijn tanden. dat is niet te doen natuurlijk. Maar ik krijg het alleen als ik ziekig ben. Ik heb allergieën, dus veel slijm en maak veel(ste veel onnodige) witte bloedlichaampjes aan. Dit vinden die bacteriën lekker en die gaan daar vervolgens zitten.
Helaas voor mij. Gelukkig weet ik dat ik ze dan krijg dus dan pak ik de eetstok maar weer ter hand.
Druk eens een tandenborstel achter in je keel? Ik hoor graag van je wat er dan gebeurt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:13 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Dat kun je (denk ik) toch ook wegpoetsen ( op de een of andere manier ) met een tandenborstel?
Ik druk ze eruit, dan ben ik er direct vanaf. wat is dat eigenlijk voor goedje?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:20 schreef Bredemug het volgende:
Ascorbic acid drinken(1 thee lepel elke 2 uur) en je bent er bent er binnen 1 of 2 dagen vanaf. [ afbeelding ]
Lol, ik zou niet weten wat er dan gebeurd, maar blijkbaar is 't ook niet zo verstandig om 't uit te proberenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:15 schreef Saisai het volgende:
[..]
Druk eens een tandenborstel achter in je keel? Ik hoor graag van je wat er dan gebeurt.
Ik zal het verklappen aan je; dan ga je kokhalzen en/of kotsen. Aangezien ik al slank ben vind ik dat geen toegevoegde waarde hebben.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:22 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Lol, ik zou niet weten wat er dan gebeurd, maar blijkbaar is 't ook niet zo verstandig om 't uit te proberen
Poeder vorm van vitamine C, dus niet dat vit c troep wat je bij supermarkt of drogist krijgt. Dat neem ik elke keer als mijn imuunsysteem zwak is. Zeer effectief. Gebruik het al 5 jaar.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:22 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik druk ze eruit, dan ben ik er direct vanaf. wat is dat eigenlijk voor goedje?
Ik gebruik Floradix, dat is ook fijn, zeker als je veel moe bent. Ik zal er eens naar op zoek gaan. Thanks!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:25 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Poeder vorm van vitamine C, dus niet dat vit c troep wat je bij supermarkt of drogist krijgt. Dat neem ik elke keer als mijn imuunsysteem zwak is. Zeer effectief. Gebruik het al 5 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |