Ja en nee, je moet de competitie dan opnieuw maken in de editor, dat is niet heel moeilijk. Ik heb alleen geen idee hoe je TV geld e.d. in moet vullen en wat de lange termijn effecten ervan zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:19 schreef Typisch het volgende:
Is het makkelijk om de play-offs in België uit te zetten?
Heb idd Fierro achter Destro bij de spurs echt wel een baasjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:13 schreef Zenit- het volgende:
Carlos Fierro maakt zijn Shakhtar-debuut in de 60e minuut, 62e minuut legt 'ie er al 1 in.
Bij mij stond hij naast Budkivskyi, die gozer heeft na 4 wedstrijden 7 goalsquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:11 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Heb idd Fierro achter Destro bij de spurs echt wel een baasje
Jij speelt alleen in Oekraine hequote:
FM-dip ten einde?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat FM niet past op het tv beeldscherm.
Ik val steeds weer terug op Shakhtar ja, is een heerlijk team om mee te spelen. Net Porto 3-0 naar huis gestuurd.quote:
Maar de competitie lijkt me echt te saai voor woordenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:50 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ik val steeds weer terug op Shakhtar ja, is een heerlijk team om mee te spelen. Net Porto 3-0 naar huis gestuurd.
Valt mee, er zijn best veel verrassingen te vinden. Zo zijn Dynamo en Dnipro, normaal topclubs, teruggevallen naar de middenmoot. Maar goed, je moet ervan houden. Ik vind het wel leuk iig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Maar de competitie lijkt me echt te saai voor woorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |