SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
ik keek, ik dacht, leuk, ik zag de prijs en nu lig ik met hartritmestoornissen op de bankquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:17 schreef friekin_ het volgende:
http://www.orlakiely.com/uk.cfm/clothing/pre-aw13/overview
Mijn streven om eindelijk weer hierin te kunnen
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik keek, ik dacht, leuk, ik zag de prijs en nu lig ik met hartritmestoornissen op de bank
Bij mij zat een 44 bij 87 kilo/1.63 primaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Steps heeft echt hele schattige jurkjes, maar hoe zitten ze qua maten eigenlijk?
Ik heb in ene een jurkjesobsessie. Heb de hele vakantie in jurkjes gelopen, maar thuis durf ik het nog niet, want ik ben raar. Ofzo.
Je leeft nogquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:18 schreef Zeester het volgende:
Even een update! Het is niet Berlijn geworden maar we zijn in Hannover bij een hele aardige jongen en meisje en blijven daar vannacht!
Inderdaad. Dus als ik die in de super sale nou eens zou passenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik keek, ik dacht, leuk, ik zag de prijs en nu lig ik met hartritmestoornissen op de bank
26 jaar.quote:
Heb je al iets op het oog? Of een winkel waar je heen kunt? Volgens mij heeft Claudia Sträter een mooie herfstcollectie!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik mag binnenkort een mantelpakje kopen dat ik af kan trekken van de belastingen.
Vind ik ook. Prijzen zijn absurd. Maar als ik alle kilo's kwijt ben verdien ik wel een groot cadeau waardoor ik niet meer aan kan komenquote:
Nog niets! Eerst maar eens proberen zoveel mogelijk van m'n vetjes kwijt te raken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je al iets op het oog? Of een winkel waar je heen kunt? Volgens mij heeft Claudia Sträter een mooie herfstcollectie!
Same here, hoewel ik nu dus heb besloten daar schijt aan te hebben ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Steps heeft echt hele schattige jurkjes, maar hoe zitten ze qua maten eigenlijk?
Ik heb in ene een jurkjesobsessie. Heb de hele vakantie in jurkjes gelopen, maar thuis durf ik het nog niet, want ik ben raar. Ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
en wat had je als lunch?? want ik zie alleen een ontbijtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:27 schreef friekin_ het volgende:
Ik vandaag:
O - Kwark
T - appel
L - 2 volkoren, 2 eieren
T - meloen
D - Champignonsoep en OHJEE een worstenbroodje
Veel thee gehad vandaag, ik had het koud
boterhammenquote:
? Ik eet gewoon niet zo enorm veel. Ik kom van nog minder af, ik ben aan het opbouwen weer.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat had je als lunch?? want ik zie alleen een ontbijt
Kom je wel boven de 1000 kcal uit?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:30 schreef friekin_ het volgende:
? Ik eet gewoon niet zo enorm veel. Ik kom van nog minder af, ik ben aan het opbouwen weer.
Over het algemeen wel hoor, vandaag was gewoon een rare dag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kom je wel boven de 1000 kcal uit?
ik baal nog steeds van die cornetto'squote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik krijg compensatiedrang van je lijstje.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:24 schreef douche-eendje het volgende:
Ik zoek vooral een jurkje voor bij mn favo schoenen
doe het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..disclaimer
Sorry.. Als ik wist dat er zo op gereageerd zou worden..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik krijg compensatiedrang van je lijstje.
daarbij lijk je in die jurk waarschijnlijk slanker dan in je spijkerbroekquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Same here, hoewel ik nu dus heb besloten daar schijt aan te hebben ook.
Zoals Chell ooit eens zei: ze zien toch we dat ik dik ben, ook als ik een spijkerbroek aan heb, dus dan kan ik maar beter gewoon iets dragen dat ik leuk vind.
*mooi motto
Het waren mijn hormonen die het toetsenbord overnamen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sorry.. Als ik wist dat er zo op gereageerd zou worden..
Ik heb meer dan eens gezegd dat mijn overgewicht is gekomen door te weinig en te onregelmatig eten. Ik kan mezelf niet ineens volstouwen. Elke dag probeer ik gewoon normale porties te eten, maar dat gaat langzaam. Vandaag had ik geen honger..
Denk ik ook!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daarbij lijk je in die jurk waarschijnlijk slanker dan in je spijkerbroek
verstoppen niet, maar zulke laarsjes onder een jurk staat niet. Je krijgt er extreem korte beentjes van en het past gewoon niet echt imoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moet ik ze verstoppen onder een broek?
Je eet hartstikke goed.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het waren mijn hormonen die het toetsenbord overnamen.
Hmmm... Nou ja, ooit ga ik gewoon de perfecte combi vinden. En dan kijk jij maar mooi de andere kant op, mocht ik toevallig eens dat aantrekken als ik bij jou in de buurt loop.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verstoppen niet, maar zulke laarsjes onder een jurk staat niet. Je krijgt er extreem korte beentjes van en het past gewoon niet echt imo
heul nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar die broek verbergt zo mooi m'n volvette benen.
ok.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hmmm... Nou ja, ooit ga ik gewoon de perfecte combi vinden. En dan kijk jij maar mooi de andere kant op, mocht ik toevallig eens dat aantrekken als ik bij jou in de buurt loop.
Ook mee eens, maar toch kan ik het bij een beetje alternatieve outfit wel leuk vinden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verstoppen niet, maar zulke laarsjes onder een jurk staat niet. Je krijgt er extreem korte beentjes van en het past gewoon niet echt imo
ik laat me graag verrassenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ook mee eens, maar toch kan ik het bij een beetje alternatieve outfit wel leuk vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |