SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
ik keek, ik dacht, leuk, ik zag de prijs en nu lig ik met hartritmestoornissen op de bankquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:17 schreef friekin_ het volgende:
http://www.orlakiely.com/uk.cfm/clothing/pre-aw13/overview
Mijn streven om eindelijk weer hierin te kunnen
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik keek, ik dacht, leuk, ik zag de prijs en nu lig ik met hartritmestoornissen op de bank
Bij mij zat een 44 bij 87 kilo/1.63 primaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Steps heeft echt hele schattige jurkjes, maar hoe zitten ze qua maten eigenlijk?
Ik heb in ene een jurkjesobsessie. Heb de hele vakantie in jurkjes gelopen, maar thuis durf ik het nog niet, want ik ben raar. Ofzo.
Je leeft nogquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:18 schreef Zeester het volgende:
Even een update! Het is niet Berlijn geworden maar we zijn in Hannover bij een hele aardige jongen en meisje en blijven daar vannacht!
Inderdaad. Dus als ik die in de super sale nou eens zou passenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik keek, ik dacht, leuk, ik zag de prijs en nu lig ik met hartritmestoornissen op de bank
26 jaar.quote:
Heb je al iets op het oog? Of een winkel waar je heen kunt? Volgens mij heeft Claudia Sträter een mooie herfstcollectie!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik mag binnenkort een mantelpakje kopen dat ik af kan trekken van de belastingen.
Vind ik ook. Prijzen zijn absurd. Maar als ik alle kilo's kwijt ben verdien ik wel een groot cadeau waardoor ik niet meer aan kan komenquote:
Nog niets! Eerst maar eens proberen zoveel mogelijk van m'n vetjes kwijt te raken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je al iets op het oog? Of een winkel waar je heen kunt? Volgens mij heeft Claudia Sträter een mooie herfstcollectie!
Same here, hoewel ik nu dus heb besloten daar schijt aan te hebben ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Steps heeft echt hele schattige jurkjes, maar hoe zitten ze qua maten eigenlijk?
Ik heb in ene een jurkjesobsessie. Heb de hele vakantie in jurkjes gelopen, maar thuis durf ik het nog niet, want ik ben raar. Ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
en wat had je als lunch?? want ik zie alleen een ontbijtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:27 schreef friekin_ het volgende:
Ik vandaag:
O - Kwark
T - appel
L - 2 volkoren, 2 eieren
T - meloen
D - Champignonsoep en OHJEE een worstenbroodje
Veel thee gehad vandaag, ik had het koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |