SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Je zal momenteel sowieso weinig terug krijgen buiten een like of unlikequote:
Que?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je zal momenteel sowieso weinig terug krijgen buiten een like of unlike.
En een kapot plaatjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:40 schreef Macrador het volgende:
Waarom staat er tegenwoordig zo een vrouw in de openingspost btw?
Sex sc enzoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:40 schreef Macrador het volgende:
Waarom staat er tegenwoordig zo een vrouw in de openingspost btw?
Twee zelfs.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
En een kapot plaatje![]()
Doorn in het oog!
wowwwww doorn uit het oogquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En een kapot plaatje![]()
Doorn in het oog!
Oh iemand heeft het een keer veranderd en nu veranderen de nieuwe topicopeners het niet okay.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:43 schreef Tamashii het volgende:
Omfgecht then change the op als je aan de beurt bent ofzo?
Omdat het kan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:43 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ja maar waarom nu wel ineens en daarvoor niet.
Verandering! *paniek*quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:43 schreef Macrador het volgende:
JEZUS, ja stel je stuurt me iets, dan krijg je niets wat relevant is terug.quote:
Als mensen een nieuw topic openen, mogen ze de tt en de op veranderen of wijzigen enzo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:43 schreef Macrador het volgende:
[..]
Komt wel vaker voor hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:43 schreef Macrador het volgende:
[..]
Niet om het een of ander hoor maar hier gaan bespreken wat voor sexting je zou willen ontvangen vergoot je kans op sexting niet echtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
JEZUS, ja stel je stuurt me iets, dan krijg je niets wat relevant is terug.
Sleur in dit subforum kan niet hé. Soms moet er gewoon ff iets anders bij.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Komt wel vaker voor hoor.
Dan hebben ze/we weer een bui dat er iets bij moet in de OP.
Kan gebeuren
omdat appel....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:43 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ja dat was niet voor jou bedoeld hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:44 schreef Macrador het volgende:
[..]
Oh iemand heeft het een keer veranderd en nu veranderen de nieuwe topicopeners het niet okay.
"Hihi, wat is je favoriete standje?"quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet om het een of ander hoor maar hier gaan bespreken wat voor sexting je zou willen ontvangen vergoot je kans op sexting niet echt
Niks mis meequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sleur in dit subforum kan niet hé. Soms moet er gewoon ff iets anders bij.
Maar is voor de rest hier wel leukerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet om het een of ander hoor maar hier gaan bespreken wat voor sexting je zou willen ontvangen vergoot je kans op sexting niet echt
Ja, geef me je nummer en dan zal ik je dat ff appenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Hihi, wat is je favoriete standje?"
Ah, een liefhebber van voyeurisme.quote:
Sadist!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar is voor de rest hier wel leuker
De enige manier voor hem om iets van seks mee te makenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, een liefhebber van voyeurisme.
Ik wil graag een middel sextingpacket met de opties plagerig beginnen en goed afwerken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik wil graag een middel sextingpacket met de opties plagerig beginnen en goed afwerken.
Optioneel foto's, maar liever niet.
13749quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, geef me je nummer en dan zal ik je dat ff appen
Ga jij lekker alleen drinken bij gvsequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De enige manier voor hem om iets van seks mee te maken
Nee, jij moet mee!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga jij lekker alleen drinken bij gvse
Je bent geboren op 13 juli 1949? Damn oude dibbert!quote:
Of hij kidnapt een kat van straat, smeert z'n ballen in met leverworst en geniet van wat komen gaat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
De enige manier voor hem om iets van seks mee te maken
Het zou zo leuk zijn om nu nog PMs te sturen en te doen alsof ik mijn nummer geef of beginnen te sexten in DM en dan kei zielig overkomen.quote:
Catnappen is niet nodig, hij heeft zelf 2 katten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of hij kidnapt een kat van straat, smeert z'n ballen in met leverworst en geniet van wat komen gaat.
Al was Air geboren in 1810!! Dan nog had ik hem geweldig gevondenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:51 schreef hellbound72 het volgende:
Wat is het maximale aan leeftijd voor jou dan huppel
Achteraf kun je dan wel zeggen dat je een poesje van straat hebt gehosseld.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Catnappen is niet nodig, hij heeft zelf 2 katten.
Nu snap ik waarom
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Achteraf kun je dan wel zeggen dat je een poesje van straat hebt gehosseld.
Wollah, wazdeze ;squote:
Ik vergelijk mijzelf altijd met een goede fles wijn; hoe ouder, hoe beter.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Al was Air geboren in 1810!! Dan nog had ik hem geweldig gevonden
Hey, laat mijn bazenkatten er even buitenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Catnappen is niet nodig, hij heeft zelf 2 katten.
Nu snap ik waarom
Klopt ook gewoonquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vergelijk mijzelf altijd met een goede fles wijn; hoe ouder, hoe beter.
Dan word ie wel heel oud hoor hajahaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al was Air geboren in 1810!! Dan nog had ik hem geweldig gevonden
Hai :$quote:
Hoiquote:
Ik vraag me soms wel af hoe lekker jij nu bent met dat iedereen hier zo tegen jou zit te blozen.quote:
Hoi :$quote:
Nein.. Straksquote:
Weet t ook niequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:58 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik vraag me soms wel af hoe lekker jij nu bent met dat iedereen hier zo tegen jou zit te blozen.
De natte droom van iedereen hier!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:58 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik vraag me soms wel af hoe lekker jij nu bent met dat iedereen hier zo tegen jou zit te blozen.
Op een schaal van 1 tot 10?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:58 schreef Macrador het volgende:
[..]
Voelde je dan wel de aandrang om te drinken, zeg....een uur geleden?quote:
En voor alle mannen onbereikbaarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De natte droom van iedereen hier!!
Damn zo lekker
Weet jij wie de dame op de foto in haar fotoboek is?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Damn zo lekker
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Damn zo lekker
Ok, want ik zou haar een 3.14 geven op die schaal.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:01 schreef Macrador het volgende:
[..]
Beetje probleem dat die schaal nogal subjectief is hè.
Piquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, want ik zou haar een 3.14 geven op die schaal.
Dat kan best kloppen hoor.. Maar hey, ik heb bijna op elk moment van de dag wel zin om te drinken, dus ja :$quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10?
[..]
Voelde je dan wel de aandrang om te drinken, zeg....een uur geleden?
Ik had ineens: Dqud heeft nu behoefte aan een wijntje.
Sorryquote:
Vinnehquote:
Zegguhhhh.. Ik ben er ook gewoon hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet jij wie de dame op de foto in haar fotoboek is?
Dat is het mooistequote:
Vraag het haarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet jij wie de dame op de foto in haar fotoboek is?
Is dit nou een gigantisch compliment of juist niet.. Ik ben namelijk geen ster in wiskundequote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, want ik zou haar een 3.14 geven op die schaal.
http://www.angio.net/pi/quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is dit nou een gigantisch compliment of juist niet.. Ik ben namelijk geen ster in wiskunde
Ja sorry kopen we niks voor hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan best kloppen hoor.. Maar hey, ik heb bijna op elk moment van de dag wel zin om te drinken, dus ja :$
[..]
Sorry
[..]
Vinneh
[..]
Zegguhhhh.. Ik ben er ook gewoon hoor
Ze doet vaak een beetje lelijk en hooghartig tegen mij, dus daar heb ik geen zin in.quote:
Je weet dat ik dwangmatig aan m'n jetsers moet zitten wanneer je buigt.. Je doet het er om ehquote:
Nu ga je mij ook nog nieuwschierig maken....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Damn zo lekker
Nee, ik vind je lelijk en zou je wegduwen. Z naar het hoekje van de kamer met de kat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is dit nou een gigantisch compliment of juist niet.. Ik ben namelijk geen ster in wiskunde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Moet jij eens opletten wat ik allemaal kan kopen met een simpele "sorry"quote:
Fijne avond Mookquote:
Ik vertrouw er maar op dat ze het blozen waard is. Naast haar forumkarakter dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Damn zo lekker
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik vind je lelijk en zou je wegduwen. Z naar het hoekje van de kamer met de kat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know you love meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik let opquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten wat ik allemaal kan kopen met een simpele "sorry"
[..]
Fijne avond Mook
Komt denk ik omdat je een piemel hebtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze doet vaak een beetje lelijk en hooghartig tegen mij, dus daar heb ik geen zin in.
Wil jij aan meneer Air vertellen wie er op die foto staat? Dan zal ik nog meer buigen voor jequote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet dat ik dwangmatig aan m'n jetsers moet zitten wanneer je buigt.. Je doet het er om eh
Mission accomplished!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:04 schreef hellbound72 het volgende:
[..]
Nu ga je mij ook nog nieuwschierig maken....
Dat schrikt wel vaker vrouwen af ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Komt denk ik omdat je een piemel hebt
Zou niet durven :$quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze doet vaak een beetje lelijk en hooghartig tegen mij, dus daar heb ik geen zin in.
Er volgt ooit nog wel een demon-stratie :$quote:
Ik ben te doorzichtigquote:
MENEER AIR, IK HOORDE VAN HUPPEL, VIA DIT FORUM DAT JE WOU WETEN WIE DE DAME WAS OP MIJN FOBOFOTO.. NOU, DAT ZAL IK JE VERTELLEN: DAT IS MIA KIRSHNER EN TEVENS DIBS :$quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat je een piemel hebt
[..]
Wil jij aan meneer Air vertellen wie er op die foto staat? Dan zal ik nog meer buigen voor je
[..]
Mission accomplished!
Hmm nu heb ik zin om C&C Red Alert te spelen![]()
Ik zal mijn dagboek er es op naslaan.quote:
Van mij?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:07 schreef hellbound72 het volgende:
Kom op huppel laat eens wat huud van je zien om me gek te maken
Gezelligquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou niet durven :$
[..]
Er volgt ooit nog wel een demon-stratie :$
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben te doorzichtig
Hahah ,er is zelfs een facebook pagina van
https://www.facebook.com/pages/Tfw-no-qt-314-gf/296400620462398
* Huppelmuts maakt een lange diepe buiging voor dqop!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
MENEER AIR, IK HOORDE VAN HUPPEL, VIA DIT FORUM DAT JE WOU WETEN WIE DE DAME WAS OP MIJN FOBOFOTO.. NOU, DAT ZAL IK JE VERTELLEN: DAT IS MIA KIRSHNER EN TEVENS DIBS :$
Dit werkt best goed. Kun je ook een pic van haar tieten voor mij vragen Hup?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:07 schreef Dqod het volgende:
MENEER AIR, IK HOORDE VAN HUPPEL, VIA DIT FORUM DAT JE WOU WETEN WIE DE DAME WAS OP MIJN FOBOFOTO.. NOU, DAT ZAL IK JE VERTELLEN: DAT IS MIA KIRSHNER EN TEVENS DIBS :$
Van Dqod dus he. Mia Kirshner kan ik zelf op Googlen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:08 schreef AirwiN het volgende:
Dit werkt best goed. Kun je ook een pic van haar tieten voor mij vragen Hup?
Oef dat wil ik op zeker wel proberenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*jouwquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:09 schreef hellbound72 het volgende:
Jou naam spreekt me op een 1 of andere manier heel stout aan
Dan buig ik op mijn beurt diep voor jou als het lukt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Oef dat wil ik op zeker wel proberen
DQOP!!! Mag ik een foto van jouw geweldige voorgevel?
Le nipple rouuuuuuge :$quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts maakt een lange diepe buiging voor dqop!!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verdomme, te laatquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van Dqod dus he. Mia Kirshner kan ik zelf op Googlen.
Smooth.gifquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oef dat wil ik op zeker wel proberen
DQOP!!! Mag ik een foto van jouw geweldige voorgevel?
Grumpycatquote:
I'll show you mine if you show me yoursquote:
Dat zei ik haar ook. Hielp niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I'll show you mine if you show me yours![]()
Logisch, ik ben alleen bang dat het niet gaat lukkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan buig ik op mijn beurt diep voor jou als het lukt.
Check, absoluut niet verkeerd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:11 schreef Dqod het volgende:
![]()
Die van Mia zijn vast wel op google te vinden :$
Jij hebt geen boobs hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zei ik haar ook. Hielp niet.
Stom hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zei ik haar ook. Hielp niet.
Andere middelen inzetten dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Logisch, ik ben alleen bang dat het niet gaat lukken
Kusje op je tepels?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:14 schreef Dqod het volgende:
Walgelijke mensen hier, bah.. Ik leid een ciabattair leven met gevoelige tepels hoor, weenie ;s
Hoe gaat dat precies in zijn werk? Leven met een broodje?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:14 schreef Dqod het volgende:
Walgelijke mensen hier, bah.. Ik leid een ciabattair leven met gevoelige tepels hoor, weenie ;s
Ciabattair?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:14 schreef Dqod het volgende:
Dank je.. Dat is wel liefquote:
Ja.. Broodjes zeuren nooit en de gleuf blijft droog :$quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe gaat dat precies in zijn werk? Leven met een broodje?
Vast heeeeel gevoeligquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:14 schreef Dqod het volgende:
Dat zeg ikquote:
Typisch, doorgaans wordt een gleuf juist nat als je 'm lang opwarmt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:16 schreef Dqod het volgende:
Ja.. Broodjes zeuren nooit en de gleuf blijft droog :$
Wacht wat
Oh spijtig want bijten is leuk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:14 schreef Dqod het volgende:
Ik bijt nooit in tieten!quote:
Ja, maar opgewarmde broodjes zijn zompig op een slechte manierquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch, doorgaans wordt een gleuf juist nat als je 'm lang opwarmt.
De eerste, de beste die mij nu in m'n tepels bijt, zal zelf voor de rest van het leven door moeten zonderquote:
Ja en dit is mijn vader:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, mijn favoriete piraat
Daarom had ik het ook over gleuven, niet over broodjes.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:18 schreef Dqod het volgende:
Ja, maar opgewarmde broodjes zijn zompig op een slechte manier
Oh god, je hebt tegenwoordig een relatie met wise?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:14 schreef Dqod het volgende:
Oh ja, pardon.. Daar zou ik geen nee tegen zeggen iddquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom had ik het ook over gleuven, niet over broodjes.
Je negert mijquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh ja, pardon.. Daar zou ik geen nee tegen zeggen idd
Oh kut, nee ciabattair.. HOU OP MET ME HOOR
Hier een liedje
http://grooveshark.com/s/Into+My+Blood/BQrXi?src=5
Stil, het is een dekmantel.. Ik leg m het zwijgen opquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, je hebt tegenwoordig een relatie met wise?
Wie, wat, waar, welke post, nummers willen wequote:
Hoe kan ik nu in je bijten jij zit in Nederland?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:18 schreef Dqod het volgende:
De eerste, de beste die mij nu in m'n tepels bijt, zal zelf voor de rest van het leven door moeten zonder
Heb lange tenen.. Kan best zijn dat ze de grens over reikenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:22 schreef Macrador het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu in je bijten jij zit in Nederland?
#102quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wie, wat, waar, welke post, nummers willen we
110 was het antwoord meisje.. Hoewel het een verleidelijk aanbod was :$quote:
Ik sabbel niet zo graag op tenen iehl.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb lange tenen.. Kan best zijn dat ze de grens over reiken
Zeer onbevredigend antwoordquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
110 was het antwoord meisje.. Hoewel het een verleidelijk aanbod was :$
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:24 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik sabbel niet zo graag op tenen iehl.
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Sorry
Hier een gifje van hoe ik klaarkom als goedmakertjeVoorlopig buig ik niet meer voor jou dameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Sorry
Hier een gifje van hoe ik klaarkom als goedmakertjeJammer gifje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voorlopig buig ik niet meer voor jou dame![]()
Zo blijft men jeugdig, niks mis mee :$quote:
Zou Stoya gevenquote:
Anticlimaxquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jou verwachten en Stoya treffen....
Zo jammer ditquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Anticlimax
Mijn klaarkomfoto's staan in KEL
I know.. Ik heb helemaal geen klaarkomfoto'squote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Anticlimax
Mijn klaarkomfoto's staan in KEL
Filmpjes zijn ook goed hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
I know.. Ik heb helemaal geen klaarkomfoto's![]()
NOUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Die had ik eens, true story.. Maar met de nadruk op had en da was jaren geleden :$quote:
Ciabattair / celibatair... Liedje / tieten.... Het gaat niet helemaal goed met het begrijpend lezen vandaag he?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:21 schreef Dqod het volgende:
Hier een liedje
http://grooveshark.com/s/Into+My+Blood/BQrXi?src=5
Ik wil liever een speciaal voor hups gemaakte fotoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:35 schreef Dqod het volgende:
Misschien zijn er trouwens wel meer.. Je weet maar nooit!! Ik weet het niet iig, maar je zou het altijd eens kunnen proberen op kink.com ofzo
Nee, ciabattair zeg ik tochquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ciabattair / celibatair... Liedje / tieten.... Het gaat niet helemaal goed met het begrijpend lezen vandaag he?
Wat is dezen?quote:
Public Disgrace ja?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:35 schreef Dqod het volgende:
Misschien zijn er trouwens wel meer.. Je weet maar nooit!! Ik weet het niet iig, maar je zou het altijd eens kunnen proberen op kink.com ofzo
Waarom ben ik geil?quote:
Ohhhh, je word geil van klaarkom filmpjes dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom ben ik geil?
Dat valt vanavond juist heel erg mee
jij bent toch altijd geilquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom ben ik geil?
Dat valt vanavond juist heel erg mee
Stil nou krengquote:
Geen idee, jij zei dat ik geil was!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:40 schreef hellbound72 het volgende:
[..]
Ohhhh, je word geil van klaarkom filmpjes dan?
*naarquote:
Hoe is het met mn chickie?quote:
Zo gemakkelijk kom je er niet vanaf natuurlijk.quote:
drukkiesquote:
Ik verwacht wel een uitnodiging dan he!!quote:
uiteraardquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een uitnodiging dan he!!
Chick!!quote:
Mooiquote:
Auwquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chick!!
Ik had je al eerder in het topic verwacht!! Het ging over bijten
[..]
Mooi
Is dit een verkapte uitnodiging?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Auw![]()
Voortaan in de nek. Dat is wat meer opwinderderder
Nee. Maar mocht je het ooit weer eens in je hoofd halen om mij te bijten dan weet je datquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dit een verkapte uitnodiging?
Zoiets zou ik mij nooit in mijn hoofd halenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee. Maar mocht je het ooit weer eens in je hoofd halen om mij te bijten dan weet je dat
Ghehe.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja opeens druk in 4 sc's en dat te bedenken dat ik me net verveelde en naar bed wilde gaan
Uhuhquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoiets zou ik mij nooit in mijn hoofd halen
Oh noes, not again!!quote:
Maandagquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh noes, not again!!
Al zin in je vakantie? Je gaat vrijdag toch?
Goed bezig!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maandag
Mwah jawel hoor. Komt nog wel
Heb iig 30 eurie korting geritseld voor een dagje beekse bergen
Haha, rich is back?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Sommige mensen zijn echt zo enorm dom he!!
Ik had iemand op FB die stront vervelend werd dus verwijderd en geblocked, Ook op WA geblocked, heeft ie een nieuw nummer en gaat ie me daarmee lastig vallen
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had iemand op FB die stront vervelend werd dus verwijderd en geblocked, Ook op WA geblocked, heeft ie een nieuw nummer en gaat ie me daarmee lastig vallen
Gewoon nog een keer blocken? Hij zal toch niet prepaid kaartjes blijven kopen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Neequote:
20 juli stuurde hijquote:
Dan blijf ik gewoon blocken!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:18 schreef iXVI het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer blocken? Hij zal toch niet prepaid kaartjes blijven kopen?
Ik durf nooit iets te sturen omdat ik bang ben om als een creep over te komen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Die gast is ook een FOK!ker en hij zit zo verlegen om gezelschap dat ie eigenlijk alleen maar constant vraagt of je langs wil komen. Ik heb hem bijna een jaar geleden ofzo verwijderd van mn FB en geblokt op whatsapp.
Hoe dom ben je als je het nu nog een keer probeert en niet door hebt?
OMG.. en dat na een jaar? Hoe heet ben jij? Of heeft hij mental issues?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee
[..]
20 juli stuurde hij
Morgen naar het strand, ga je mee?
ik: wie is dit?
Hij: nevermind
Ik: hmm verdacht dit!
Vandaag
hij: Hoi, zin om zaterdagavond langs te komen?
ik: wie is dit?
Hij: <naam>
Ik: ?
Hij: laat maar anders
Ik: uit <plaatsnaam>
Hij: jep
Ik: oh mooi. dan blok ik dit nummer ook. Sukkel
Hij: dafuq
Die gast is ook een FOK!ker en hij zit zo verlegen om gezelschap dat ie eigenlijk alleen maar constant vraagt of je langs wil komen. Ik heb hem bijna een jaar geleden ofzo verwijderd van mn FB en geblokt op whatsapp.
Hoe dom ben je als je het nu nog een keer probeert en niet door hebt?
Hij dus niet geloof ikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf nooit iets te sturen omdat ik bang ben om als een creep over te komen.
Ik ben heel gezellig en absoluut niet lekker.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:31 schreef iXVI het volgende:
[..]
OMG.. en dat na een jaar? Hoe heet ben jij? Of heeft hij mental issues?
Hoi, ik ben je stalker.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie is iXVI eigenlijk? Het is wel heel verdacht dat jij hier opeens post
Als je naar al je potentiële vrienden zo wanhopig en opdringerig bent dan snap ik die eenzaamheid best welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:41 schreef iXVI het volgende:
[..]
Hoi, ik ben je stalker.
Hehe, nee, ik zit hier al een tijdje (jaar of 2, 3) maar voorheen poste ik niet veel. Sinds afgelopen weekend eigenlijk begonnen met wat meer te posten.
En over die gast, mja dus hij zit achter je aan om je beste vriend te worden of iets dergelijks? Misschien is hij heel eenzaam ofzo, ik weet 't ook niet.
100% eens.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je naar al je potentiële vrienden zo wanhopig en opdringerig bent dan snap ik die eenzaamheid best wel
Slaap lekker!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:48 schreef iXVI het volgende:
[..]
100% eens.
In ieder geval ik ben slapen, helaas vroeg op morgen.![]()
Night all.
Echt erg he!!quote:
Daar heeft mijn zusje gewerktquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:30 schreef rival het volgende:
NWS / all you can eat snackbar
Ik zou hem zo failliet vreten he
Dan zou ik hem nog harder failliet vretenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heeft mijn zusje gewerkt
Hij heeft haar inderdaad op een lullige manier ontslagenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zou ik hem nog harder failliet vreten
Misschien gaf ze de snacks niet genoeg respect.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft haar inderdaad op een lullige manier ontslagen
Wie weetquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien gaf ze de snacks niet genoeg respect.
Nog geen idee. Voorlopig staat Roy nog niet te springen om taxi te spelen voor 1 van onsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
komt GvsE naar jou of ga jij daarheen?
Wanneer is de foto shoot?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo, ik heb de fotograaf gemaild.
Ik ben veel te nieuwsgierig inmiddels
Vorige week donderdagquote:
Ga je niet te hard?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
Koffie zetten... muziekje aan en strijken.... dan overleef ik het wel....
Wok restaurants ftwquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:30 schreef rival het volgende:
NWS / all you can eat snackbar
Ik zou hem zo failliet vreten he
*flashback*quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kind gaat vanavond naar de discoHij wilde eerst niet gaan want hij kan niet dansen. Hij zegt:dan zet ik mezelf voor schut. Toen ik zei dat er vast meer kinderen niet konden dansen wilde hij toch wel. Zegtie: boeiend... als het maar gezellig is
![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik en hard?
Alleen als ik geneukt word of ik zelf in de auto rij
Oh zei ik dat hardop
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik en hard?
Alleen als ik geneukt word of ik zelf in de auto rij
Oh zei ik dat hardop
haha vet goedquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kind gaat vanavond naar de discoHij wilde eerst niet gaan want hij kan niet dansen. Hij zegt:dan zet ik mezelf voor schut. Toen ik zei dat er vast meer kinderen niet konden dansen wilde hij toch wel. Zegtie: boeiend... als het maar gezellig is
![]()
altijd afhankelijk van anderen hequote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog geen idee. Voorlopig staat Roy nog niet te springen om taxi te spelen voor 1 van ons
Ik heb er veel voor over om daar de beelden van te zien!!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:29 schreef rival het volgende:
wij hadden zo'n vloer met allemaal lampen erin... wij gingen dan steeds op de lampen staan die aangingen... Wij gingen er vanuit dat dat best op dansen leek
Geen Mac of BK in de buurt, of vloek ik nu?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
De snackbar hier is nog dicht ivm vakantie
We willen hem er gewoon heel graag bij hebben want zo heel stiekem vinden we hem best tofquote:
Mijn snackbar isquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:31 schreef STING het volgende:
[..]
Geen Mac of BK in de buurt, of vloek ik nu?
Dan wil ik weten wat je over hebt voor beelden van mijn afdansen - stijldansen!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er veel voor over om daar de beelden van te zien!!
Ja maar Coca Cola glazenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn snackbar is![]()
Vooral de prijslijst![]()
McD is veel te ver fietsen
Egostreling?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Dan wil ik weten wat je over hebt voor beelden van mijn afdansen - stijldansen!
Ik denk dat er een ander soort streling bedoeld word.quote:
Nou niet te snel gaan he!!quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou niet te snel gaan he!!![]()
Ik kreeg gisteren pas te horen dat ik verliefd ben op die jongen!!
Toch wel fijn dat dat voor je geregeld word.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou niet te snel gaan he!!![]()
Ik kreeg gisteren pas te horen dat ik verliefd ben op die jongen!!
En ik was al zo meligquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon zet net een foto op FB met als tekst:
Sorry human i must go fullfill my jedi purposes
[ afbeelding ]
Wat zou ik anders moeten doen?quote:
Nou inderdaad!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:38 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat dat voor je geregeld word.
Ik moest ook wel hardop lachen ja. Zowel hond als kind sporen niet hoor!quote:
schaterlachen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat zou ik anders moeten doen?
Ik moest ook lachenquote:Ik moest ook wel hardop lachen ja. Zowel hond als kind sporen niet hoor!
Op FOK! ben ik eeuwig 18!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:48 schreef JamesTKirk het volgende:
Grappig, had nooit gedacht je al kinderen zou hebben Huppel. Mag ik vragen hoe jong je bent, of is dat staatsgeheim?
Hosselen is niet je sterkste eigenschap?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:48 schreef JamesTKirk het volgende:
Grappig, had nooit gedacht je al kinderen zou hebben Huppel. Mag ik vragen hoe jong je bent, of is dat staatsgeheim?
Dat ook jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
schaterlachen?
[..]
Ik moest ook lachen
Zijn er FOK!kers die dat wel kunnen dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hosselen is niet je sterkste eigenschap?
Op FOK! valt toch niks te hosselen? Daar heb ik andere plekken voorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik en LoLa het niet waard zijn om te hosselen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:52 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Op FOK! valt toch niks te hosselen? Daar heb ik andere plekken voor
help em dan ipv zo gemeen doenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee, gaarne beide tegelijk zelfs. Eerder niet hosselbaar met partner, kinderen enzo haha,quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik en LoLa het niet waard zijn om te hosselen?
quote:
Hmm hmmquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:53 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Nee, gaarne beide tegelijk zelfs. Eerder niet hosselbaar met partner, kinderen enzo haha,
ja welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn er FOK!kers die dat wel kunnen dan?
Is goed!quote:
Voor vrouwen werkt dat wel ja..quote:
Primaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed!
Morgen? Vandaag heb ik het te druk
Ik kan niet wachtenquote:
Mijne is werkelijk nog nooit vol geraaktquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:54 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Voor vrouwen werkt dat wel ja..
Bam! Inbox vol.
Mijne wel!!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijne is werkelijk nog nooit vol geraakt
mijne welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar niet door mannen die met mij naar bed wilden
Juiste houding welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:52 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Op FOK! valt toch niks te hosselen? Daar heb ik andere plekken voor
WHAHAHAHAHAHAquote:
Oh, wil je verblijd worden met sexy berichten? Kan geregeld worden hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar niet door mannen die met mij naar bed wilden
Nee dank u!!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:03 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Oh, wil je verblijd worden met sexy berichten? Kan geregeld worden hoor
Oh ja, je moet je voorbereiden op je afspraak met LoLa natuurlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dank u!!
Ik heb het al druk zat
Dat ook jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:04 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Oh ja, je moet je voorbereiden op je afspraak met LoLa natuurlijk
Ze hoeft zich niet druk te maken om wat ze aan zal doen....quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:04 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Oh ja, je moet je voorbereiden op je afspraak met LoLa natuurlijk
Hold-ups, pumps en regenjasquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze hoeft zich niet druk te maken om wat ze aan zal doen....
Jaaaaaaaaa, zit er de hele morgen al op te wachten natuurlijk!quote:
Zo kibbeling etenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Wat heb jij hoger op je lijstje staan dan?
nieuwe topics
Met saus of zonder en met kruiden of zonder? Belangrijke keuzes.quote:
Zonder kruiden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met saus of zonder en met kruiden of zonder? Belangrijke keuzes.
wat zij zegt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met saus of zonder en met kruiden of zonder? Belangrijke keuzes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |