Kijk maar uit voor die tiroler abraham.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:06 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Hij zou me wel eens even een flink pak rammel geven.
Er is blijkbaar een regel tegen de hele stad vervuilen met grote billboards, maar als je het zo beschildert valt het onder kunstquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 05:03 schreef Faazz het volgende:
Maar GTAV is toch voor iedereen een nieuwe ervaring? Wat heeft leeftijd er nou mee te maken?Mijn ouders speelde vaker met mijn snes dan dat ik zelf deed.
Anyway, is er een reden waarom ze die gebouwen beschilderen in plaats van mega-billboards te laten printen.. Of ligt dat aan de prijs of is het gewoon voor de cool?
Ik doelde op de leeftijd van gamers. Dat je nooit te oud bent om te gamen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 05:03 schreef Faazz het volgende:
Maar GTAV is toch voor iedereen een nieuwe ervaring? Wat heeft leeftijd er nou mee te maken?Mijn ouders speelde vaker met mijn snes dan dat ik zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door TheMagnificent op 10-08-2013 17:54:34 ]
Als je op IV niet de verhaallijn volgt kan je niet eens op de andere eilanden zonder dat je de wereld aan politie achter je an krijgtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:10 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ben benieuwd, heb gta altijd op crappy graphics op de pc gespeeld en met cheats zonder het verhaallijn te volgen. Nu een ps3 en alles maar eens doen zoals het hoort. Tevens besteld![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Laatste update van een fan-made GTA V map:Volgens mij klopt deze map totaal niet. Sommige screenshots zit het Noorden totaal verkeerd. Ik vermoed geen rechtopstaande driehoek, maar een liggende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
35 is nog helemaal niet zo oud lijkt mij. Precies de leeftijd dat je alles hebt zien opkomen vanaf het prille begin.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 04:39 schreef 7nightwing7 het volgende:
Idd, gamen kent geen leeftijd. Ben zelf 35, stap gewoon de gamemania binnen en vraag naar een bepaalde game voor mezelf. (GTAV al in de preorder). Merk wel dat je zoals iemand al eerder zei, wat selectiever wordt met bepaalde games. Maar dan nog, ik koop gewoon games voor mezelf. Kan moeilijk de winkel binnenstappen met mijn dochter van 3 en vragen naar GTAV he.
Iemand die het met me eens is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
35 is nog helemaal niet zo oud lijkt mij. Precies de leeftijd dat je alles hebt zien opkomen vanaf het prille begin.
Dan waardeer je volgens mij pas echt de 'leaps' die gemaakt zijn. Ik met 28 heb dat in ieder geval wel. Heb me zitten vergapen op RDR op een HD tv. En ik ben helemaal niet een hardcore gamert, maar houd van af en toe eens een spelletje.
Ik heb GTA 4 vanaf de release in 2008.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je op IV niet de verhaallijn volgt kan je niet eens op de andere eilanden zonder dat je de wereld aan politie achter je an krijgt
Het gaat mij niet puur om eilanden vrijspelen maar gewoon door de verhaallijn heenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:44 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik heb GTA 4 vanaf de release in 2008.
En een paar weken geleden heb ik pas het
2de eiland vrij... Heb nooit met cheats gespeeld
80% van de tijd zat ik in MP en soms een missie in SP.
Ik had geen zin om eerst de eilanden vrij te spelen...
Maar met GTA 5 probeer ik me eerst de SP missies te doen.
En dat zal makkelijker zijn nu je geen gedeeltes hoeft vrij te spelen.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Laatste update van een fan-made GTA V map:Als dit de map is, dan vind ik hem knap verrot. 10 % stad, en de rest een kale gebeurtenis. Die verhouding mag in mijn ogen beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
San Andreas was op zich goed te doen. Al had je daar af en toe ook dat je een klotestuk moest rijden![]()
Bullshit map maar als die echt zo wordt dan zuigt dat inderdaad.. Zoveel land, beetje overdreven. Zal voor de helft ook geen interactief land zijn, met andere woorden gewoon kaal gebied net als in SA.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Als dit de map is, dan vind ik hem knap verrot. 10 % stad, en de rest een kale gebeurtenis. Die verhouding mag in mijn ogen beter.
San Andreas was op zich goed te doen. Al had je daar af en toe ook dat je een klotestuk moest rijden
Jep dit dus.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:18 schreef emokid het volgende:
[..]
Bullshit map maar als die echt zo wordt dan zuigt dat inderdaad.. Zoveel land, beetje overdreven. Zal voor de helft ook geen interactief land zijn, met andere woorden gewoon kaal gebied net als in SA.
Die stad is anders best groot. En rijden vind ik juist mooi, een van de redenen waarom ik gta speel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Als dit de map is, dan vind ik hem knap verrot. 10 % stad, en de rest een kale gebeurtenis. Die verhouding mag in mijn ogen beter.
San Andreas was op zich goed te doen. Al had je daar af en toe ook dat je een klotestuk moest rijden
Nou enquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:18 schreef emokid het volgende:
[..]
Bullshit map maar als die echt zo wordt dan zuigt dat inderdaad.. Zoveel land, beetje overdreven. Zal voor de helft ook geen interactief land zijn, met andere woorden gewoon kaal gebied net als in SA.
Ditquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:48 schreef -CRASH- het volgende:
Het is ook nooit goed.....
Na SA (PC) kwam GTA 4.... Daar was iedereen aan het klagen dat het alleen maar stadsgebied was.
Nu komt SA terug (mooier beter) En er wordt alweer geklaagd dat er teveel open gebied zou zij waar niks te doen is.
Het spel is nog niet uit en terwijl nog niemand weet wat er allemaal op het land te doen is
klagen ze al......
En over een paar weken spelen ze stiekem de beste spellen in het open gebied
Je kan nooit iedereen naar het hart makenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:48 schreef -CRASH- het volgende:
Na SA (PC) kwam GTA 4.... Daar was iedereen aan het klagen dat het alleen maar stadsgebied was.
Nu komt SA terug (mooier beter) En er wordt alweer geklaagd dat er teveel open gebied zou zij waar niks te doen is.
Het spel is nog niet uit en terwijl nog niemand weet wat er allemaal op het land te doen is
klagen ze al......
Goede aanvullingquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:26 schreef Convict het volgende:
[..]
Je kan nooit iedereen naar het hart makenje houd altijd mensen die alleen van stads landschap houden en mensen die graag ook bos en boerderijen zien
Ja, maar niet bij missies als je steeds weer dat zelfde rotstuk moet zoals in SA.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die stad is anders best groot. En rijden vind ik juist mooi, een van de redenen waarom ik gta speel.
Waar zeg ik dat het niet goed is dan? ik ben juist benieuwd naar dit spel, aangezien ik alleen maar gta speel, en verder bijna geen andere games.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:48 schreef -CRASH- het volgende:
klagen ze al......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |