abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129891978
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 19:06 schreef Active_Topics het volgende:

[..]

Hij zou me wel eens even een flink pak rammel geven. ;(
Kijk maar uit voor die tiroler abraham.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 09:42:58 #127
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_129892482
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 05:03 schreef Faazz het volgende:
Maar GTAV is toch voor iedereen een nieuwe ervaring? Wat heeft leeftijd er nou mee te maken? :') Mijn ouders speelde vaker met mijn snes dan dat ik zelf deed.

Anyway, is er een reden waarom ze die gebouwen beschilderen in plaats van mega-billboards te laten printen.. Of ligt dat aan de prijs of is het gewoon voor de cool?
Er is blijkbaar een regel tegen de hele stad vervuilen met grote billboards, maar als je het zo beschildert valt het onder kunst
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 09:51:59 #128
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_129892614
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 05:03 schreef Faazz het volgende:
Maar GTAV is toch voor iedereen een nieuwe ervaring? Wat heeft leeftijd er nou mee te maken? :') Mijn ouders speelde vaker met mijn snes dan dat ik zelf
Ik doelde op de leeftijd van gamers. Dat je nooit te oud bent om te gamen. ;)
You dont believe me ? Read this line again.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 15:11:35 #129
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_129899846
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
pi_129903141
Ben benieuwd, heb gta altijd op crappy graphics op de pc gespeeld en met cheats zonder het verhaallijn te volgen. Nu een ps3 en alles maar eens doen zoals het hoort. Tevens besteld :7
Moo
pi_129904169
pi_129904412
Laatste update van een fan-made GTA V map:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 15% gewijzigd door TheMagnificent op 10-08-2013 17:54:34 ]
  Moderator zaterdag 10 augustus 2013 @ 18:05:59 #133
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_129904796
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:10 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ben benieuwd, heb gta altijd op crappy graphics op de pc gespeeld en met cheats zonder het verhaallijn te volgen. Nu een ps3 en alles maar eens doen zoals het hoort. Tevens besteld :7
Als je op IV niet de verhaallijn volgt kan je niet eens op de andere eilanden zonder dat je de wereld aan politie achter je an krijgt _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_129905098
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:48 schreef TheMagnificent het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij klopt deze map totaal niet. Sommige screenshots zit het Noorden totaal verkeerd. Ik vermoed geen rechtopstaande driehoek, maar een liggende.
pi_129906012
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 04:39 schreef 7nightwing7 het volgende:
Idd, gamen kent geen leeftijd. Ben zelf 35, stap gewoon de gamemania binnen en vraag naar een bepaalde game voor mezelf. (GTAV al in de preorder) ;) . Merk wel dat je zoals iemand al eerder zei, wat selectiever wordt met bepaalde games. Maar dan nog, ik koop gewoon games voor mezelf. Kan moeilijk de winkel binnenstappen met mijn dochter van 3 en vragen naar GTAV he. :P
35 is nog helemaal niet zo oud lijkt mij. Precies de leeftijd dat je alles hebt zien opkomen vanaf het prille begin.
Dan waardeer je volgens mij pas echt de 'leaps' die gemaakt zijn. Ik met 28 heb dat in ieder geval wel. Heb me zitten vergapen op RDR op een HD tv. En ik ben helemaal niet een hardcore gamert, maar houd van af en toe eens een spelletje.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:30:27 #136
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_129909886
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 18:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]

35 is nog helemaal niet zo oud lijkt mij. Precies de leeftijd dat je alles hebt zien opkomen vanaf het prille begin.
Dan waardeer je volgens mij pas echt de 'leaps' die gemaakt zijn. Ik met 28 heb dat in ieder geval wel. Heb me zitten vergapen op RDR op een HD tv. En ik ben helemaal niet een hardcore gamert, maar houd van af en toe eens een spelletje.
Iemand die het met me eens is. ^O^
pi_129916167
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 18:05 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Als je op IV niet de verhaallijn volgt kan je niet eens op de andere eilanden zonder dat je de wereld aan politie achter je an krijgt _O-
Ik heb GTA 4 vanaf de release in 2008.
En een paar weken geleden heb ik pas het
2de eiland vrij... Heb nooit met cheats gespeeld
80% van de tijd zat ik in MP en soms een missie in SP.
Ik had geen zin om eerst de eilanden vrij te spelen...

Maar met GTA 5 probeer ik me eerst de SP missies te doen.
En dat zal makkelijker zijn nu je geen gedeeltes hoeft vrij te spelen.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  Moderator zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:12:07 #138
pi_129917395
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:44 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Ik heb GTA 4 vanaf de release in 2008.
En een paar weken geleden heb ik pas het
2de eiland vrij... Heb nooit met cheats gespeeld
80% van de tijd zat ik in MP en soms een missie in SP.
Ik had geen zin om eerst de eilanden vrij te spelen...

Maar met GTA 5 probeer ik me eerst de SP missies te doen.
En dat zal makkelijker zijn nu je geen gedeeltes hoeft vrij te spelen.
Het gaat mij niet puur om eilanden vrijspelen maar gewoon door de verhaallijn heen
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_129940800
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:48 schreef TheMagnificent het volgende:

SPOILER
Als dit de map is, dan vind ik hem knap verrot. 10 % stad, en de rest een kale gebeurtenis. Die verhouding mag in mijn ogen beter.
San Andreas was op zich goed te doen. Al had je daar af en toe ook dat je een klotestuk moest rijden :r
pi_129941109
quote:
4s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:12 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Als dit de map is, dan vind ik hem knap verrot. 10 % stad, en de rest een kale gebeurtenis. Die verhouding mag in mijn ogen beter.
San Andreas was op zich goed te doen. Al had je daar af en toe ook dat je een klotestuk moest rijden :r
Bullshit map maar als die echt zo wordt dan zuigt dat inderdaad.. Zoveel land, beetje overdreven. Zal voor de helft ook geen interactief land zijn, met andere woorden gewoon kaal gebied net als in SA.
pi_129941197
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:18 schreef emokid het volgende:

[..]

Bullshit map maar als die echt zo wordt dan zuigt dat inderdaad.. Zoveel land, beetje overdreven. Zal voor de helft ook geen interactief land zijn, met andere woorden gewoon kaal gebied net als in SA.
Jep dit dus.
Dan zie ik liever een map als in 4.
Maar dan zonder dat kleine eiland. Daar was geen fuck te beleven :')

Ga ff gta 4 doen :)
  Moderator zondag 11 augustus 2013 @ 16:26:15 #142
pi_129941595
quote:
4s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:12 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Die stad is anders best groot. En rijden vind ik juist mooi, een van de redenen waarom ik gta speel.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_129941669
Ik ga er stiekem wel vanuit hoor dat het zo'n soort map word. Je gaat echt niet alleen stad gedeelte en een klein beetje land krijgen. Ik denk gewoon een normaal stad gedeelte en een hoop land en onderwater gedeelte.

Tja we gaan het zien in september. Ik merk echt dat die datum nu steeds dichterbij komt. Ben echt zo benieuwd man wat GTA ons gaat brengen.
pi_129942125
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:18 schreef emokid het volgende:

[..]

Nou en
Ik vond het juist vet die afstanden te rijden, muziekje op. En kale gebieden viel wel mee in SA, waren altijd nog leuke dorpjes :D
pi_129942812
Het is ook nooit goed.....
Na SA (PC) kwam GTA 4.... Daar was iedereen aan het klagen dat het alleen maar stadsgebied was.
Nu komt SA terug (mooier beter) En er wordt alweer geklaagd dat er teveel open gebied zou zij waar niks te doen is.

Het spel is nog niet uit en terwijl nog niemand weet wat er allemaal op het land te doen is
klagen ze al......

En over een paar weken spelen ze stiekem de beste spellen in het open gebied
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:05:10 #146
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_129943549
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:48 schreef -CRASH- het volgende:
Na SA (PC) kwam GTA 4.... Daar was iedereen aan het klagen dat het alleen maar stadsgebied was.
Nu komt SA terug (mooier beter) En er wordt alweer geklaagd dat er teveel open gebied zou zij waar niks te doen is.

Het spel is nog niet uit en terwijl nog niemand weet wat er allemaal op het land te doen is
klagen ze al......

Dit ^O^
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:26:34 #147
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_129944345
quote:

klagen ze al......

Je kan nooit iedereen naar het hart maken ;) je houd altijd mensen die alleen van stads landschap houden en mensen die graag ook bos en boerderijen zien :7
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  Moderator zondag 11 augustus 2013 @ 17:29:39 #148
pi_129944445
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:26 schreef Convict het volgende:

[..]

Je kan nooit iedereen naar het hart maken ;) je houd altijd mensen die alleen van stads landschap houden en mensen die graag ook bos en boerderijen zien :7
Goede aanvulling ^O^
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_129947470
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Die stad is anders best groot. En rijden vind ik juist mooi, een van de redenen waarom ik gta speel.
Ja, maar niet bij missies als je steeds weer dat zelfde rotstuk moet zoals in SA.
In gta 4 vind ik het rijden wel tof, maar dan heb je niet van die saaie open stukken :)
pi_129947537
quote:

klagen ze al......

Waar zeg ik dat het niet goed is dan? ik ben juist benieuwd naar dit spel, aangezien ik alleen maar gta speel, en verder bijna geen andere games.
Zou alleen jammer zijn wanneer er veel van die open stukken in zitten. SA is ondanks dat nog altijd de beste gta
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')