Mensen die na al die jaren nog steeds Rockstar niet kennenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 02:52 schreef budvar het volgende:
[..]
Dit, ik heb goede hoop dat ie speelbaar is op gamescom
Begint ergens op te lijken inderdaadquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:10 schreef SecretStoryWous het volgende:
38 dagen:) gaat sneller als je denkt
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:06 schreef DKBeats het volgende:
Hierbij de link met een torrent van GTA 5 van SKIDROW.
Heb je hem zelf al getest?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:06 schreef DKBeats het volgende:
Kap anders gewoon met die onzin is niet echt grappig meerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:06 schreef DKBeats het volgende:
Was je maar mijn vader.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:10 schreef abruzzese het volgende:
Red Dead Redemption was mijn allerbeste game wat ik tot nu toe heb gespeeld .
Daarom verwacht ik van RockStar North een hele mooie game die op 17-09-2013 uitkomt .
De games van deze ontwikkelaars zijn zo goed afgewerkt en hele mooie openworld games die geen ander kan programmeren .
Grand Theft Auto IV was heel goed maar de grauwe kleuren maakten de game een beetje somber en dat deden ze met Red Dead Redemption heel goed verbeteren .
Een gameconsole had ik niet meer en heb zonder twijfel de Xbox 360 Slim 250GB gekocht met twee games voor maar ¤199,00 bij GameMania en dit alles voor Grand Theft Auto V
Een 50 jarige man die zich zoooo op GTA V verheugd zijn er toch niet veel .
Ondanks dat het lijkt alsof je bericht door een vertaler heen is gegaan, ben je voor mij een eindbaas.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:10 schreef abruzzese het volgende:
Daarom verwacht ik van RockStar North een hele mooie game die op 17-09-2013 uitkomt .
De games van deze ontwikkelaars zijn zo goed afgewerkt en hele mooie openworld games die geen ander kan programmeren .
Grand Theft Auto IV was heel goed maar de grauwe kleuren maakten de game een beetje somber en dat deden ze met Red Dead Redemption heel goed verbeteren .
Een gameconsole had ik niet meer en heb zonder twijfel de Xbox 360 Slim 250GB gekocht met twee games voor maar ¤199,00 bij GameMania en dit alles voor Grand Theft Auto V
Kots elke keer een beetje binnensmonds als ik jouw posts lees.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:10 schreef abruzzese het volgende:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:15 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Als dat mijn vader was zou ik me kapot schamen :p
Hoe durven ze!11! Doen alsof ze een game kopen, te belachelijk voor woorden!11!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:27 schreef abruzzese het volgende:
Ik wil gewoon laten blijken dat ook ouderen graag gamen en daar is helemaal niets mis mee .
Trouwens is eenmaal een gamer altijd een gamer .
Ieder zijn eigen mening .
Er zullen ook vaders zijn die zogenaamd een game kopen en lopen een winkel binnen ( bv GameMania ) en daar vragen ze naar GTA V voor hun zoontje , is toch belachelijk .
Je hoef je toch niet te schamen als je van gamen houd .
Wil net zeggen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:27 schreef abruzzese het volgende:
Ik wil gewoon laten blijken dat ook ouderen graag gamen en daar is helemaal niets mis mee .
Trouwens is eenmaal een gamer altijd een gamer .
Ieder zijn eigen mening .
Er zullen ook vaders zijn die zogenaamd een game kopen en lopen een winkel binnen ( bv GameMania ) en daar vragen ze naar GTA V voor hun zoontje , is toch belachelijk .
Je hoef je toch niet te schamen als je van gamen houd .
Ik ook hoor. Ik ben nu 32 en ik game nog steeds graag. Ben wel een stuk selectiever geworden. Als ik 50 ben game ik hopelijk nog steeds, en als ik 80 ben ook.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:41 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Wil net zeggen.
Aan gamen zit geen leeftijd verbonden hoor. Tenminste dat vind ik.
Ik weet nu al dat als ik 50 ben nog steeds wel een spelletje speel, en nee geen bordspellenEen kennis van me die 48 is gamed ook nog steeds regelmatig
Dat merk ik nu idd ook heel erg. Lang niet alles speel ik meer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik ben nu 32 en ik game nog steeds graag. Ben wel een stuk selectiever geworden. Als ik 50 ben game ik hopelijk nog steeds, en als ik 80 ben ook.
Hetzelfde zal gelden voor de meeste puistenkoppen hier, maar dat weten ze nog niet.
Triple Shockquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:48 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat merk ik nu idd ook heel erg. Lang niet alles speel ik meer.
Tja nu vinden ze het nog raar ja, maar durf nu al te wedden dat het merendeel ook gewoon nog gamed als ze 40 a 50 zijn.
Als ik 80 ben zal ik denk ik niet zo makkelijk meer gamenDan tril ik nog harder dan de controller
Wat was de bedreiging? Dat die je PlayStation zou mollen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:29 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Hoe durven ze!11! Doen alsof ze een game kopen, te belachelijk voor woorden!11!!
Moet je me niet gaan bedreigen via PM.
Hij zou me wel eens even een flink pak rammel geven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wat was de bedreiging? Dat die je PlayStation zou mollen?
Broekie...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik ben nu 32 en ik game nog steeds graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |