Classic.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:27 schreef bouvrie het volgende:
Miss kan ie wel een gaatje bij je vullen.
Dat heb ik ook!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:32 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Hahaha, nee! Ik ken twee personen met vieze lelijke tanden van zichzelf en daardoor erg vaak bij de tandarts zijn te vinden.
Nee, hij heeft een soort accent waar ik op afknap. Plus afgezaagde en voorspelbare complimenten waar ik op afknap. Zijn voorkomen en humor maken 't enigszins goed maar that's it.quote:
Haha, wat voor complimenten dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:34 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een soort accent waar ik op afknap. Plus afgezaagde en voorspelbare complimenten waar ik op afknap. Zijn voorkomen en humor maken 't enigszins goed maar that's it.Geen crush hier dus.
Ik hoef gelukkig nog niet voor de tandarts te betalen, want ben nog geen achttien.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:34 schreef Nairua het volgende:
Volgens mij wil ze gewoon niet meer betalen.
Ga hem niet verleiden als jailbait hè?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:36 schreef CandyApplez het volgende:
Ik hoef gelukkig nog niet voor de tandarts te betalen, want ben nog geen achttien.
Nou, ontzettend vaak gaatjes, ook vaak ontstoken( terwijl ik goed poets, flos, mondwater gebruik én nog eens van die ragers gebruik ). Ik kan ook zoetigheid niet eten zonder pijn...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:37 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Misschien ken ik jou wel.Maar wat heb je precies dan?
Haha ik ga hem nooit verleiden, want 't heeft geen nutquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:37 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ga hem niet verleiden als jailbait hè?
kap dan nu met je gezeik hier, word er moe vanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:40 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha ik ga hem nooit verleiden, want 't heeft geen nut
Vlugge Japiequote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:41 schreef japiedevlugge het volgende:
Alles met suiker vermijden, helemaal dranken als cola fanta etc. Gezond eten verder.
Dat hij m'n gebit zo mooi vindt (maargoed, dat kan hij ook tegen spichtige henk zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:36 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, wat voor complimenten dan?
Haha, da's toch juist lief van hem?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:42 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Dat hij m'n gebit zo mooi vindt (maargoed, dat kan hij ook tegen spichtige henk zeggen natuurlijk). Deze gebeurtenis wel: dat ik te laat kwam (verslapen), net een halfuur uit bed was, niks aan m'n uiterlijk had gedaan (ik vertel nou eenmaal alles) en dan zeggen dat ik er nog steeds heel goed uitzie.
Maar dat merk je ook wel aan iemand z'n ogen, blik, houding, opmerkingen en de manier van communiceren.
Wat kut! Mondhygienist al eens geprobeerd? Er moet ergens toch een oorzaak zijn. In ieder geval een 'kwetsbaar' gebit. Maargoed, het is niet dat jouw gebit echt vies is dus. Ik ken twee meiden met vieze tanden (beetje geel) maar dat kan ook komen door niet heel goed poetsen en het gebit sowieso al niet echt mee hebben. Maar ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:39 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Nou, ontzettend vaak gaatjes, ook vaak ontstoken( terwijl ik goed poets, flos, mondwater gebruik én nog eens van die ragers gebruik ). Ik kan ook zoetigheid niet eten zonder pijn...
Klik dan a.u.b. niet op dit topic als je er moe van word!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:40 schreef depsycholoog het volgende:
[..]
kap dan nu met je gezeik hier, word er moe van
Jij bent leuk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:47 schreef CandyApplez het volgende:
Klik dan a.u.b. niet op dit topic als je er moe van word!
Ben al heel vaak bij de mondhygiëniste geweest, zij zegt dat ik dan toch echt bij de tandarts moet zijn (meestal doet de tandarts dan zo'n beschermlaagje op m'n tanden en kiezen zodat ik daar voor een paar uur toch minder last van hebquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:47 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Wat kut! Mondhygienist al eens geprobeerd? Er moet ergens toch een oorzaak zijn. In ieder geval een 'kwetsbaar' gebit. Maargoed, het is niet dat jouw gebit echt vies is dus. Ik ken twee meiden met vieze tanden (beetje geel) maar dat kan ook komen door niet heel goed poetsen en het gebit sowieso al niet echt mee hebben. Maar ik weet het ook niet.
Nee. Het is een standaard compliment, de meest simpele harry zou 't ook zeggen tegen een meid om in een broekje te komen. Het is niet eens een compliment. En dat soort opmerkingen (in die richting) dus altijd weer als ik d'r ben.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:46 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, da's toch juist lief van hem?
oh, ik dacht van, hij meent dat echt en vind je leuk enzoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:50 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Nee. Het is een standaard compliment, de meest simpele harry zou 't ook zeggen tegen een meid om in een broekje te komen. Het is niet eens een compliment. En dat soort opmerkingen (in die richting) dus altijd weer als ik d'r ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |