Je moet niet grondig gaan poetsen als je net hebt gegeten, dan poets je het glazuur eraf.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:05 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ik verzorg m'n gebit grondig... toch heb ik vaak gaatjes
dat doe ik ook niet, meestal pas 3-4 uur nadat ik gegeten heb.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Je moet niet grondig gaan poetsen als je net hebt gegeten, dan poets je het glazuur eraf.
Haha maar da's doelloos, want ik weet zo ook wel dat ik geen kans maak.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:10 schreef Life2.0 het volgende:
zeg dat je hem leuk vind, hij gaat er namelijk geen ene fuck om geven en jij weet eindelijk hoe weinig kans je maakte..
Zoals ik al zei : Dat mag ik niet van m'n moeder, omdat dit de enige tandarts in de buurt is en deze gewoon goed isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:09 schreef probeer het volgende:
Ehh .. Naar een andere tandarts gaan?
Opgelost, slotje!
je weet het wel maar ontkent het, als je je gevoelens openbaart is de afwijzing zo hard dat je alle hoop direct kwijt bentquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:15 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha maar da's doelloos, want ik weet zo ook wel dat ik geen kans maak.
Klopt...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je weet het wel maar ontkent het, als je je gevoelens openbaart is de afwijzing zo hard dat je alle hoop direct kwijt bent
mensen die verliefd op iemand zijn hemelen de persoon helemaal op, die persoon is perfect geweldig en geweldig, en zoo perfect, tot je weer bij de realliteit komt..
ja het is dat of gewoon normaal doen, kies maarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:22 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Klopt...
Maarja, ik kan toch niet binnenlopen en zeggen : Hey, ik vind je leuk! En ik weet dat ik geen kans maak!
Ik doe ook gewoon normaal hoor!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja het is dat of gewoon normaal doen, kies maar
Lol ik heb al sinds ik m'n eerste tandje had last van een zwak gebit, en dat heeft niks te maken met hoevaak ik naar de tandarts gaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:25 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Slecht gebit omdat je zo vaak bij de tandarts bent? Van één keer per jaar of hooguit twee keer kan ik mij er maar weinig bij voorstellen eigenlijk.
Sommige mensen hebben echt smerige tanden van zichzelf ofzo. Heb ik eens ondervonden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:25 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Slecht gebit omdat je zo vaak bij de tandarts bent? Van één keer per jaar of hooguit twee keer kan ik mij er maar weinig bij voorstellen eigenlijk.
dus je hebt geen problemen met je verliefheid?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:25 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ik doe ook gewoon normaal hoor!
haha, good 4 u.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:23 schreef _klauoon het volgende:
Mijn tandarts flirt altijd met mij, en hij is hot.
Hoezo, had een ex een slecht gebit dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:27 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben echt smerige tanden van zichzelf ofzo. Heb ik eens ondervonden.
Nja, als ik daar ben denk ik wel van ; Wat een leukerd is hijquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus je hebt geen problemen met je verliefheid?
In het beste geval wijst hij je af... De situatie zou een stuk gecompliceerder en creepy worden als hij echt op je avances ingaatquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:22 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Klopt...
Maarja, ik kan toch niet binnenlopen en zeggen : Hey, ik vind je leuk! En ik weet dat ik geen kans maak!
Aha, hoe vaak ga je dan wel dat je zo verliefd blijft?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:27 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Lol ik heb al sinds ik m'n eerste tandje had last van een zwak gebit, en dat heeft niks te maken met hoevaak ik naar de tandarts ga
Klopt, is super klotequote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:29 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Aha, hoe vaak ga je dan wel dat je zo verliefd blijft?
Gaat trouwens wel over met de tijd, al is een onbereikbare liefde wel klote natuurlijk.
Dat verklaard het al wat beter, dan wissel je gewoon van tandarts en is het probleem zo over.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:31 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Klopt, is super klote
Enne, ik ga eens in de 2 maanden dusja, 6x per jaar
Hahaha, nee! Ik ken twee personen met vieze lelijke tanden van zichzelf en daardoor erg vaak bij de tandarts zijn te vinden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:28 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Hoezo, had een ex een slecht gebit dan?
Is toch klote, je wordt er gelijk op beoordeelt eigenlijk. Zeker door vrouwen heb ik het idee.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:32 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Hahaha, nee! Ik ken twee personen met vieze lelijke tanden van zichzelf en daardoor erg vaak bij de tandarts zijn te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |