http://www.distrifood.nl/(...)er-de-loep-1441638W/quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:41 schreef Mandéra het volgende:
Werk nu een maand of 2 bij Jumbo (ex-C1000), hetgeen waar ik het meeste mee zit is hun dervingssysteem. Snelste manier ooit om geld letterlijk weg te gooien....
Afgelopen zaterdag 360 euro derving gehad op slagerij en mag niks meegeven aan voedselbank of iets dergelijks, merendeel van het vlees is gewoon nog 2 dagen goed. Onzin.
Klokken is ook belachelijk overigens, zeker als je het normaal nooit heb hoeven doen.
Jeej pagina 9!quote:Op maandag 13 januari 2014 14:02 schreef Loll het volgende:
[..]
http://www.distrifood.nl/(...)er-de-loep-1441638W/
Verraderquote:Op maandag 20 januari 2014 14:00 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Wat is de uurloon voor 21 jarige bij jumbo?
en bij de foodmarkt in Breda?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:55 schreef koei het volgende:
[..]
Wisselt per winkel en per maand. Over het algemeen geldt dat wanneer je werk doet dat ook door een 15/16-jarige gedaan kan worden doet, je contract wanneer het een vast contract zou moeten worden niet meer verlengd wordt tenzij je extreem goed of flexibel in je werk bent.
Maar goed, dit wisselt per maand, afhankelijk van de bui van de regiomanager volgens mij. Bij ons zijn er een tijd terug een aantal goede uitgegooid, terwijl wat mindere hulpkrachten vlak voor de kerst wel een vast contract kregen.
Dat mag niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:00 schreef Pinklady89 het volgende:
Zijn alle werknemers ontslagen en opnieuw aangenomen?
Ja, de broer van mijn zwager had een overbuurman die dat ook ooit geroepen heeft.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:04 schreef Pinklady89 het volgende:
[..]
Onder het mom van een reorganisatie heb ik gehoord dat dat ergens gebeurd is.
Het leek mij ook redelijk onwaarschijnlijk, maar de bron leek me destijds betrouwbaar. Daarom even navraag bij mensen die wellicht al hebben meegemaakt hoe het allemaal in z'n werk gaat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, de broer van mijn zwager had een overbuurman die dat ook ooit geroepen heeft.
Het mag niet. Het gebeurt ook niet. Bij een overname van deze omvang zijn er allerlei OR's en vakbonden betrokken en wordt dat allemaal netjes geregeld.
Voor een ondernemer geldt niets anders dan voor de filialen. Sterker nog, daarvoor maakt het helemaal niets uit omdat je werkgever niet veranderd, alleen het logo boven de voordeur.
Ik dacht functiegroep D.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:54 schreef babybanaan het volgende:
Weet iemand welke functiewaardering bij de chefs van Jumbo hoort? Dus chef DKW, chef verslijn en welke heb je nog meer? Chef kassa? Wat ben je dan in termen van de CAO? Afdelingschef?
Errug laat, maar misschien toch nog van toepassing.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:09 schreef Pinklady89 het volgende:
[..]
Het leek mij ook redelijk onwaarschijnlijk, maar de bron leek me destijds betrouwbaar. Daarom even navraag bij mensen die wellicht al hebben meegemaakt hoe het allemaal in z'n werk gaat.
Maar bedankt voor je reactie.
Hahaha, ik waardeer je humor.quote:
Dat maakt het nog erger dan het al was. Wat vind jij van zijn optreden?quote:Op zondag 13 april 2014 22:36 schreef Loll het volgende:
Het was een "teamleider" dat soort kleding heeft alleen een dkw chef of een eerste verkoop medewerker. En volgens mij zijn dat ook teamleiders bij ah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |