SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat is een lach als je van binnen huilt
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
komt door jouw voorvocht gedrag
www.wefutwithdreetje.comquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:47 schreef pascal08 het volgende:
Als Dreetje niet blijft ga ik in hongerstaking.
Zo betâh?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Linken naar Dumpert werkt niet, schoonheid.
Nu al shit voor school doen dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:03 schreef pascal08 het volgende:
Toch maar voetbal opgezet. Dag concentratie op m'n boeken.
Volgende week tentamens.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Nu al shit voor school doen dan?
wtfquote:
actie was iig goedquote:
Ben jij even mooi in de aap gelogeerd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
Als ik vanmiddag niet die Souza van Reus hier had gekocht, had ik Neymar al kunnen kopen.![]()
gewoon voor net ff te goedkoop erop zettenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
Als ik vanmiddag niet die Souza van Reus hier had gekocht, had ik Neymar al kunnen kopen.![]()
Ja, ik was er ook niet blij mee, maar ik heb weinig keuze. De laatste periode van afgelopen jaar heb ik te weinig punten gehaald, dus die moet ik nu inhalen. Na m'n tentamenweek ben ik 1 weer vrij en dan begint m'n minor. Daarnaast moet ik ook nog andere vakken volgen, dus het wordt echt een kutjaar.quote:
klote, mja maar het beste van proberen te maken danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, ik was er ook niet blij mee, maar ik heb weinig keuze. De laatste periode van afgelopen jaar heb ik te weinig punten gehaald, dus die moet ik nu inhalen. Na m'n tentamenweek ben ik 1 weer vrij en dan begint m'n minor. Daarnaast moet ik ook nog andere vakken volgen, dus het wordt echt een kutjaar.
dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog steeds geen SIF Grabban op de markt... vorige week was er binnen 20 minuten een IF Maikon Leite op de markt maar toen werden er waarschijnlijk veel meer packs geopend.
Thanks.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klote, mja maar het beste van proberen te maken dan
Inderdaad. Eigenlijk is het een echte NAC-spitsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Thanks.
Waarom Matavz bij PSV speelt is mij nog steeds een raadsel btw.
3 miljoen kansen nodig om te scoren jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Thanks.
Ik denk dat ze hem nog willen verkopen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Thanks.
Ik had zalm gebakken en ik moest ook.. wahahaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja, ik rook die ginger geur en moest meteen weer aan zijn zus denken
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had zalm gebakken en ik moest ook.. wahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |