SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat is een lach als je van binnen huilt
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
komt door jouw voorvocht gedrag
www.wefutwithdreetje.comquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:47 schreef pascal08 het volgende:
Als Dreetje niet blijft ga ik in hongerstaking.
Zo betâh?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Linken naar Dumpert werkt niet, schoonheid.
Nu al shit voor school doen dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:03 schreef pascal08 het volgende:
Toch maar voetbal opgezet. Dag concentratie op m'n boeken.
Volgende week tentamens.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Nu al shit voor school doen dan?
wtfquote:
actie was iig goedquote:
Ben jij even mooi in de aap gelogeerd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
Als ik vanmiddag niet die Souza van Reus hier had gekocht, had ik Neymar al kunnen kopen.![]()
gewoon voor net ff te goedkoop erop zettenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
Als ik vanmiddag niet die Souza van Reus hier had gekocht, had ik Neymar al kunnen kopen.![]()
Ja, ik was er ook niet blij mee, maar ik heb weinig keuze. De laatste periode van afgelopen jaar heb ik te weinig punten gehaald, dus die moet ik nu inhalen. Na m'n tentamenweek ben ik 1 weer vrij en dan begint m'n minor. Daarnaast moet ik ook nog andere vakken volgen, dus het wordt echt een kutjaar.quote:
klote, mja maar het beste van proberen te maken danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, ik was er ook niet blij mee, maar ik heb weinig keuze. De laatste periode van afgelopen jaar heb ik te weinig punten gehaald, dus die moet ik nu inhalen. Na m'n tentamenweek ben ik 1 weer vrij en dan begint m'n minor. Daarnaast moet ik ook nog andere vakken volgen, dus het wordt echt een kutjaar.
dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog steeds geen SIF Grabban op de markt... vorige week was er binnen 20 minuten een IF Maikon Leite op de markt maar toen werden er waarschijnlijk veel meer packs geopend.
Thanks.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klote, mja maar het beste van proberen te maken dan
Inderdaad. Eigenlijk is het een echte NAC-spitsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Thanks.
Waarom Matavz bij PSV speelt is mij nog steeds een raadsel btw.
3 miljoen kansen nodig om te scoren jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Thanks.
Ik denk dat ze hem nog willen verkopen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Thanks.
Ik had zalm gebakken en ik moest ook.. wahahaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja, ik rook die ginger geur en moest meteen weer aan zijn zus denken
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had zalm gebakken en ik moest ook.. wahaha
Zou het?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem nog willen verkopen.
kaaskutjesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik maakte een tosti en trok die een beetje uit elkaar.. toen dacht ik aan haar.
Je kunt beter vragen hoeveel dagen de zalm al had liggen rotten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]voor of na dat die gebakken was?
Tijdens, dan is de zilten geur nog in ontwikkelingquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]voor of na dat die gebakken was?
Ik als ik mezelf afbeer.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik maakte een tosti en trok die een beetje uit elkaar.. toen dacht ik aan haar.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een jongen uit mijn dorp werd net gebeld door Anthony Lurling met de vraag waarom hij zijn seizoenskaart voor NAC niet heeft verlengd
Had ie een bevredigend antwoord? Anders vrees ik voor je vriend dat Anthony 'm dalijk komt opzoeken..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een jongen uit mijn dorp werd net gebeld door Anthony Lurling met de vraag waarom hij zijn seizoenskaart voor NAC niet heeft verlengd
Ja die geur doet me denken aan de tatoeage van mijn ex, het was een schelp aan de binnenkant van haar bovenbeen. Als ik er mijn oor op legde dan hoorde ik de zee en rook ik hem ook nog eens.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tijdens, dan is de zilten geur nog in ontwikkeling
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Geen idee, het stond net op FB. Die jongen kennende blijft hij gewoon bij zijn besluit, en laat hij zich niet omlullen door de eerste de beste prutsvoetballerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Had ie een bevredigend antwoord? Anders vrees ik voor je vriend dat Anthony 'm dalijk komt opzoeken..
Vaag...misschien heeft Lurling een ander lijstje gekregenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NAC zelf zei iets heel anders
jij hebt wel verlengd?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vaag...misschien heeft Lurling een ander lijstje gekregen
In dat geval verwacht ik ook nog een belletje
Neem het gesprek op.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vaag...misschien heeft Lurling een ander lijstje gekregen
In dat geval verwacht ik ook nog een belletje
Echt Fanta-stischquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NAC zelf zei iets heel anders
Zul je zien dat ik een belletje krijg van een of ander onbetekenend jeugdspelertje. Ik wil Jelle aan de foon, om hem te vertellen dat zijn IF echt magistraal isquote:
ik vind het op de benside ook leuk om de sfeer(inb4 AZ'ers hebben geen sfeer). Leuker dan het voetbal vaak nog.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk. Gewoon weer een jaartje bier drinken en "kut" roepen
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:38 schreef Toefjes het volgende:
"Klaas Toefjes"
"Met Dirk Marcellis"Maar goed dat ik niet aan seizoenskaarten doe, en dat AZ dit soort fratsen niet nodig heeft
AZ'ers hebb...ow...laat maarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik vind het op de benside ook leuk om de sfeer(inb4 AZ'ers hebben geen sfeer). Leuker dan het voetbal vaak nog.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
AZ'ers he...ow...laat maar
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:38 schreef Toefjes het volgende:
"Klaas Toefjes"
"Met Dirk Marcellis"Maar goed dat ik niet aan seizoenskaarten doe, en dat AZ dit soort fratsen niet nodig heeft
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"Hallo, met Bruno. Wij willen eerste worden, maar geen kampioen. Groetjes."
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vond dit wel een leuke
"Met Etienne Reijnen "quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"Hallo, met Bruno. Wij willen eerste worden, maar geen kampioen. Groetjes."
Ik zou echt keihard lachen gewoon. Maar dan ook echt heel hard.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"Met Etienne Reijnen "
godverdomme, het zal je gebeuren
Het is 1 van de 11 die de beker heeft gewonnen. Dus een held. Hij mag mij best bellenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou echt keihard lachen gewoon. Maar dan ook echt heel hard.
Mijn vader had medelijden met hem: "Het is altijd iemand zijn zoon."
Reijnen is ook echt wel treurig ook. Waar is Gorter eigenlijk gebleven? Speelt die nog wel eens? Iedere euro die AZ daarvoor betaald heeft is er een te veelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou echt keihard lachen gewoon. Maar dan ook echt heel hard.
Mijn vader had medelijden met hem: "Het is altijd iemand zijn zoon."
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"Met Etienne Reijnen "
godverdomme, het zal je gebeuren
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Of: "Met Stefan Postma. ....Hallo? ...Hallo?"
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Natuurlijk hoorde hij erbij. En ik vind het ook kut voor hem dat hij door het eigen thuispubliek werd afgemaakt... Maar hij is gewoon niet goed en als ik dan gebeld mag worden, dan liever niet door hem...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is 1 van de 11 die de beker heeft gewonnen. Dus een held. Hij mag mij best bellen
"Met wie?"quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De keeper van den haag van den haag van den haagquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind het toch een baas. He-le-maal tot het bot toe vernederd he? Door media, door thuispubliek. En gewoon de beker pakken. Dan moet je toch wel iets van karakter hebbenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Natuurlijk hoorde hij erbij. En ik vind het ook kut voor hem dat hij door het eigen thuispubliek werd afgemaakt... Maar hij is gewoon niet goed en als ik dan gebeld mag worden, dan liever niet door hem...![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"Met wie?"
"Met Leroy Fer"
"Met Everton"
![]()
(ik moet hier echt een beetje om lachen)
...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De keeper van den haag van den haag van den haag
de keeper van den haag heeft een dildo in zijn maag.
Het is toch het is toch het is toch niet gezond
een dildo een dildo een dildo in zijn kont
lalalala
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De keeper van den haag van den haag van den haag
de keeper van den haag heeft een dildo in zijn maag.
Het is toch het is toch het is toch niet gezond
een dildo een dildo een dildo in zijn kont
lalalala
quote:
Natuurlijk. Mentaal is het wel een held. Jammer dat hij het gewoon niet in zich heeft om toen iedereen de mond te snoeren door zijn voeten te laten spreken...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het toch een baas. He-le-maal tot het bot toe vernederd he? Door media, door thuispubliek. En gewoon de beker pakken. Dan moet je toch wel iets van karakter hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |