Ik heb bemerkt dat de Grolsch en Bravo beiden een andere invulling hebben gekregen. In Bravo treden meer bandjes op, en in Grolsch staat meer elektronisch geprogrammeerd. Is hier bewust de keuze voor gemaakt? Zo ja, waarom is hiervoor gekozen?
Waarom is er gekozen om te stoppen met de Groove Tube en deze te laten opvolgen door de Hacienda? Is dit puur iets sponsormatigs?
Zijn er na de editie van vorig jaar ideeën geweest om alle douchefaciliteiten 24-uurs te maken? Nu is enkel camping 3 en 5 24 uur open, maar ik kan me voorstellen dat er een gesprek over is geweest, gezien de rijen vorig jaar ‘s nachts.
Kees van Hondt staat niet geprogrammeerd dit jaar. Waarom is deze keuze gemaakt? Stoppen op het hoogtepunt? Of wilde John zelf iets anders?
En zoals altijd natuurlijk: hoe gaat het bandje eruit zien dit jaar?
-website doet vreemd- bij marijke audio idiot:
ja, goed gezien, we hebben overdag bewust wat andere bands in de Bravo dan live-dance. India of Grolsch kan ook live dance hebben ipv gitaar of rock. we husselen wat meer . Het zijn bands die wat beter tot hun recht komen in de capaciteit van die specifieke tent.
groove tube: we vonden het nodig om in een andere setting, op een andere laats weer wat anders te doen. Nieuwe naam helpt daarbij.
kees doe ik later.