Nog niet, eerst mijn bier opdrinkenquote:
heel belangrijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:31 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nog niet, eerst mijn bier opdrinken
absoluut, ik heb er immers voor betaaldquote:
ja, en het is altijd jammer om spul weg te gooien. en voornamelijk bierquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
absoluut, ik heb er immers voor betaald
Behalve als het Heineken is, dan mag je het door de plee spoelenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:35 schreef rulerofdeath het volgende:
ja, en het is altijd jammer om spul weg te gooien. en voornamelijk bier
Dat haal ik sowieso hier niet in huis.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:37 schreef CrashO het volgende:
[..]
Behalve als het Heineken is, dan mag je het door de plee spoelen
hoe is het met je huisje?quote:
Schiet al heeel erg opquote:
je hebt nu nog geen tv?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Schiet al heeel erg op![]()
Na Lowlands nog even paar dagen bezig en dan is alles af. Dan is internet en tv er ook. Dus dan kan ik ook echt leven
dat is ook mooi klote. wat doe je 's avonds zoal dan?quote:
Op mijn balkon een jointje roken met radio via mn mobiel. En een beetje dataslurpen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is ook mooi klote. wat doe je 's avonds zoal dan?
ojah, je kunt natuurlk alles via telefooninternet doenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op mijn balkon een jointje roken met radio via mn mobiel. En een beetje dataslurpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |