SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik zag eerst niet welk lichaamsdeel het wasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij is dit een vriendin van me!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag eerst niet welk lichaamsdeel het was!!!!!!!!!
Dat soort dingen kunnen mooi zijn, vind het mooier dan erg veel losse niet samenhangende dingen. Maar vind het alleen zo onpersoonlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:31 schreef DaMook het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zoiets vind ik wel mooi.
Met alle liefde natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betekent niet zoveel buiten dat het iets van Zelda is en daar wel wat betekent, maar niet perse een triforce. Liever iets nerdy ofzo niet perse met een heel verhaal erachter zoals op miami en la ink.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom wil je dat? Wat betekent het voor je?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met alle liefde natuurlijkMjuh die bloemetjes zijn inderdaad mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met alle liefde natuurlijkIk geef je gelijk, mooier dan die andere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The more complex the mind, the greater the need for the simplicity of play.
Dat vind ik alleen mooi bij mannen die er ook de armen voor hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat soort dingen kunnen mooi zijn, vind het mooier dan erg veel losse niet samenhangende dingen. Maar vind het alleen zo onpersoonlijk.
Mee eensquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen mooi bij mannen die er ook de armen voor hebben.
Iemand met van die dunne armpjes moet dat gewoon niet doen
Triforcequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef Macrador het volgende:
[..]
Betekent niet zoveel buiten dat het iets van Zelda is en daar wel wat betekent, maar niet perse een triforce. Liever iets nerdy ofzo niet perse met een heel verhaal erachter zoals op miami en la ink.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pinups zijn ook awesomequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil ook nog een pin-up chick van mn heup naar mn lies ofzo. Maar daar moet ik nog even goed over nadenken en uitwerken en nadenken en dan nog meer nadenken.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Triforce.
Kapoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n typische 50's chickquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pinups zijn ook awesome
daar zat ik laatst ook over na te denken
Ik vind dat echt cool, en persoonlijke dingen denk ik al 10 jaar over, maar ik krijg niets bedacht wat in mijn hoofd blijft hangenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat soort dingen kunnen mooi zijn, vind het mooier dan erg veel losse niet samenhangende dingen. Maar vind het alleen zo onpersoonlijk.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen mooi bij mannen die er ook de armen voor hebben.
Iemand met van die dunne armpjes moet dat gewoon niet doen
Jij snapt hem!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met goede tieten en mooie benen en hakken
Pin upquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil ook nog een pin-up chick van mn heup naar mn lies ofzo. Maar daar moet ik nog even goed over nadenken en uitwerken en nadenken en dan nog meer nadenken.
Sorryquote:
Ow jammerquote:
Ik wil teveel!!quote:
Geeft niets, als ik hem neem is het niet voor jou maar voor mezelfquote:
De enige juiste reden om een tatoeage te nemen!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geeft niets, als ik hem neem is het niet voor jou maar voor mezelf.
Van sommige dingen kan ik de humor wel inzien. Zo zag ik pas een foto van iemand bij wie de grote teen was geamputeerd, die had boven de verdwenen teen een bordje met "gone to market" laten tatoeëren. Geweldig bedacht!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef Macrador het volgende:
Ik begrijp ook niet dat sommige mensen echt zo een stomme dingen doen met tatoeages
Mijn voorwerker heeft ook een lelijk verweerde. Hij wil er iets overheen laten zetten, maar weet nog niet wat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef Macrador het volgende:
Ik begrijp ook niet dat sommige mensen echt zo een stomme dingen doen met tatoeages
Vertelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgende week uit eten met FOK!kers
Tuurlijk ook voor andere als die er van houden, maar daarom wil ik hem kunnen bedekkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De enige juiste reden om een tatoeage te nemen!!
Wie?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgende week uit eten met FOK!kers
ErwinRommel, Lotusss en Cobra4quote:
Haha spelletjes figuren of stripfiguren heb ik ook aan zitten denkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil of iets nintendo gerelateerd, of een Lawz tattoo.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil of iets nintendo gerelateerd, of een Lawz tattoo.
Luier.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is nou echt een mooi symbool voor een baby? En dan aub geen speen of fles of engeltje!
gezelligquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ErwinRommel, Lotusss en Cobra4
Ja ik ook zeker iets met zelda er in dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha spelletjes figuren of stripfiguren heb ik ook aan zitten denken.
Ik zo dan Zelda zelf nemen.
ZO GENIAAL!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:43 schreef Myraela het volgende:
Pin-up vind ik ook cool.Vooral met wat persoonlijke kenmerken. Ik zou bijvoorbeeld wel een pin-up in zo'n jaren 60 huisvrouw outfit, koksmutje en een grote cupcake tof vinden.
een handjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is nou echt een mooi symbool voor een baby? En dan aub geen speen of fles of engeltje!
Vertel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ZO GENIAAL!!
Ik krijg meteen ideeën over de pin-up die ik wil!!
Uiteraard!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een handje
grapje natuurlijk he?
Een luier vol poepquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Tribals heb ik niet veel mee, het moet voor mij wel een betekenis hebbenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:45 schreef Macrador het volgende:
Hehe wel cool dat er hier nog mensen zitten met game ideeën en niet perse hele typische tribals en shit.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat ik daar nog niet over had nagedacht, dat idee opent natuurlijk veel deuren. Ik heb nog niets concreets bedacht hoor! Maar iets persoonlijks erin verwerken maakt het wel veel gaver.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vertel.Inspiratie moet je delen.
Ik heb geen enkele tribal en dat wil ik heel graag zo houdenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:45 schreef Macrador het volgende:
Hehe wel cool dat er hier nog mensen zitten met game ideeën en niet perse hele typische tribals en shit.
Wankerquote:
Een eigen idee voor een tattoo is sowieso coolquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:45 schreef Macrador het volgende:
Voor je het weet kom je ermee in een tijdschrift enzquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een eigen idee voor een tattoo is sowieso cool
Ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik daar nog niet over had nagedacht, dat idee opent natuurlijk veel deuren. Ik heb nog niets concreets bedacht hoor! Maar iets persoonlijks erin verwerken maakt het wel veel gaver.
Ja inderdaad!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Het hoeft voor mij niet altijd een diepe betekenis te hebben. Het kan ook gewoon "mooi" zijn, maar het moet wel bij je passen natuurlijk en "eigen" zijn.
Daar bben ik wel nieuwsgierig naar jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor je het weet kom je ermee in een tijdschrift enz
Was daar die fotoshoot voor?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor je het weet kom je ermee in een tijdschrift enz
Mooi idee maar nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dies natalis in sierletter wat betekent geboortedag in latijn?
Wat vind je van die ik hierboven geplaatst heb ? Ik vind hem nog best coolquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:48 schreef Royco1 het volgende:
Of natuurlijk een spiderman tattoo omdat spiderman een baas is.
Anders ik wel!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar bben ik wel nieuwsgierig naar ja.
Jawohl!!quote:
Ja die is wel tofquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat vind je van die ik hierboven geplaatst heb ? Ik vind hem nog best cool, of doet ook dat plaatje het niet..
Ja maar dan ben ik toch bang dat er een schrijffout insluiptquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet wat.... Al lijkt me iets in het latijn wel gaaf
Het is heel zeldzaam dat het bij 1 blijft!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef Myraela het volgende:
Eerst maar eens mijn eerste laten zetten, voordat ik al weer veel verder vooruit denk. Maar het blijft bijna nooit bij eentje he.
Al ben ik wel kieskeurig met de plaatsen. Best lastig om de juiste plek voor je idee te vinden. Ik wil niets op mijn armen of onderbenen sowieso.
Ja dat is wel weer zoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik toch bang dat er een schrijffout insluipt
Carpe diemquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is verslavend he.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef Myraela het volgende:
Eerst maar eens mijn eerste laten zetten, voordat ik al weer veel verder vooruit denk. Maar het blijft bijna nooit bij eentje he.
Al ben ik wel kieskeurig met de plaatsen. Best lastig om de juiste plek voor je idee te vinden. Ik wil niets op mijn armen of onderbenen sowieso.
Ik ga ook eerst voor 1, al is dat dan wel meteen een flinkequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef Myraela het volgende:
Meer latijn ken ik nietquote:
Vivat, crescat, floreat!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
BAM schrijffout te pakken!quote:
Een collega van mij had een variant op veni vidi viciquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga mijn arm uitbreiden met dingen die ik de afgelopen 4 jaar heb meegemaakt en die impact op mij hebben gemaakt.
De cijfers "8108139" wil ik er ook op hebben.
Voor de mensen die bij die cijfers denken, ik ga het niet uitleggen!
![]()
Daarom ga ik ook nooit een spreuk op mijn lichaam zettenquote:
Je was opgepakt en je had een bordje vast voor de foto waar die nummers opstonden ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga mijn arm uitbreiden met dingen die ik de afgelopen 4 jaar heb meegemaakt en die impact op mij hebben gemaakt.
![]()
Ik had al geprobeerd om er iets anders in te zien, maar was er over uit dat het een lul was. Toen las ik jouw reactie, scrollde ik snel terug, en zag pas wat het echt wasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik moest echt lang kijken om te zien dat het geen lul was
Laatst ineens een topickick ergens, en toen schrok ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Ga niet vissen want want je nu zegt is gewoon pijnlijk en niet omdat het waar is!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je was opgepakt en je had een bordje vast voor de foto waar die nummers opstonden ?
Op FB liked hij de laatste tijd dingenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laatst ineens een topickick ergens, en toen schrok ik.
Whut? Echt. Hoe. Waarom.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op FB liked hij de laatste tijd dingen
Quis custodiet ipsos custodes? voor mij.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:56 schreef Myraela het volgende:
Ik vind "Quod me nutrit me destruit" altijd mooi.
Geen idee. Het is zwaar kut maar het is niet aan mij om FB erover te contacten.quote:
formaatquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:58 schreef hellbound72 het volgende:
Me vrouw is er 10 jaar over aan het ouwehoeren geweest, en nu 2 jaar later is het nog haar mooiste sieraad zegt ze.
Ze heeft wel een grote tattoo zonder kleur (a4 voor maat) over dr schouderbladen.
Voordeel van groot is dat de details heel mooi blijven.
Sorryquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga niet vissen want want je nu zegt is gewoon pijnlijk en niet omdat het waar is!!
Er zijn FOK!kers voor wie die cijfers iets betekenen en die mensen snappen waarschijnlijk ook waarom ik er een tatoeage van wil!!
Baas.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Quis custodiet ipsos custodes? voor mij.
Me vrouwquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:58 schreef hellbound72 het volgende:
Me vrouw is er 10 jaar over aan het ouwehoeren geweest, en nu 2 jaar later is het nog haar mooiste sieraad zegt ze.
Ze heeft wel een grote tattoo zonder kleur (a4 voor maat) over dr schouderbladen.
Voordeel van groot is dat de details heel mooi blijven.
Niet doen joh, denken is te pijnlijk!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:00 schreef Macrador het volgende:
Ik denk iets af te kunnen leiden uit die posts
Uit jouw posts en die van Myraela.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet doen joh, denken is te pijnlijk!!
Wat en welke posts?
Maar ik zou die namen niet zo snel laten zettenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Kaneel en Myr! Ook mooie uitspraken ja!!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik zou die namen niet zo snel laten zetten
Ohquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:01 schreef Macrador het volgende:
[..]
Uit jouw posts en die van Myraela.
Ik wil, want ik ga mijn kinderen Kaneel en Myraela noemen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik zou die namen niet zo snel laten zetten
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil, want ik ga mijn kinderen Kaneel en Myraela noemen.
Naar de ouders dusquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is een van de weinige dingen die bij mij zou passen.quote:
Ik vind het een van de weinige Latijnse zinnen die ik echt raak vind.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Kaneel en Myr! Ook mooie uitspraken ja!!
Heeft G ook gedaan he?quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja inderdaad!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een van de weinige dingen die bij mij zou passen.
[..]
Ik vind het een van de weinige Latijnse zinnen die ik echt raak vind.
Is dat ooit echt in geweest dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:03 schreef JamesTKirk het volgende:
Iemand nog een leuke trampstamp, of is dat weer uit tegenwoordig?
Ik ga me vast voorbereiden op deze zware rol.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, peetvader. twi is gewoon geen kindernaam, malle gekkie.
In bepaalde subculturen...quote:
Zeker een lekkere kontquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik ook een gaaf idee maar voelt toch alsof ie nog niet af is.
En ze heeft een lekker kontje
Jawohl!!quote:
Verstandig!quote:
Geweldige manquote:
Yup!quote:
Oh darnquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Als het over een aantal jaren een tactisch sterke, keiharde, scheidsrechter uitscheldende verdediger is die gek is van vechtsporten ga ik pas twijfelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawohl!!
[..]
Verstandig!
[..]
Geweldige man
Chick!quote:
Ja, natuurlijk is 'ie nog niet af, want er voor nog een bandje bij.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Houden alle dames in deze sc (ook) van dames?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
En ze heeft een lekker kontje[/sub]
Wil ik gerust lepeltje lepeltje mee in slaap vallen en wakker wordenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
WT, wat zou jij voor tattoeage nemen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is 'ie nog niet af, want er voor nog een bandje bij.
Volgens mij welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:08 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Houden alle dames in deze sc (ook) van dames?
Bijna wel jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:08 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Houden alle dames in deze sc (ook) van dames?
Ja echt he!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is 'ie nog niet af, want er voor nog een bandje bij.
Hij gaat wel Ajacied worden he!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het over een aantal jaren een tactisch sterke, keiharde, scheidsrechter uitscheldende verdediger is die gek is van vechtsporten ga ik pas twijfelen.
Ik vind WT wel een type om een of andere dubbelzinnige wiskundige formule te laten tatoeëren.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT, wat zou jij voor tattoeage nemen?
Ik doe mijn best, maar ik ben er bang voor ja, die hele familie zit vol ajacieden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijna wel ja
[..]
Ja echt he!!
[..]
Hij gaat wel Ajacied worden he!!
En dan wil hij natuurlijk naar wedstrijden met zijn papa dus mag jij naar de ArenAquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar ik ben er bang voor ja, die hele familie zit vol ajacieden.
Merkte ik toen ik in mijn feyenoord shirt bij haar oma binnen kwam.
Geen, ik houd niet van tattoes.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT, wat zou jij voor tattoeage nemen?
Dan gaat ie inderdaad maar lekker met zijn papaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan wil hij natuurlijk naar wedstrijden met zijn papa dus mag jij naar de ArenA
Doe je een Hennaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen, ik houd niet van tattoes.
Misschien als grap zo'n aarsgewei doen, maar die dingen zijn net effe te duur om te laten zetten en te moeilijk om weg te halen om dat als grap te doen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan gaat ie inderdaad maar lekker met zijn papa
Heerlijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Chick!Hoe was je verblijf in Den Haag?
Groot gelijk!!quote:
Alhoewel een regenboog rond mijn piemel wel leuk klinkt, met een beetje fantasie kun je zo nog een eenhoorn erbij doen waarbij je piemel de hoorn is.quote:
Mooi! Wat heb je allemaal gedaan?quote:
Je weet dat het kind dingen van zijn mama leert?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja er zijn grenzen he.
Ik ga niet naar de Arena.
Denk ik.
Dat zie ik inderdaad wel voor me.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind WT wel een type om een of andere dubbelzinnige wiskundige formule te laten tatoeëren.
Of een zeer terechte klacht over de supermarkt/McD
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen, ik houd niet van tattoes.
Misschien als grap zo'n aarsgewei doen, maar die dingen zijn net effe te duur om te laten zetten en te moeilijk om weg te halen om dat als grap te doen.
Wiskundige formule is ook wel geinigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind WT wel een type om een of andere dubbelzinnige wiskundige formule te laten tatoeëren.
Of een zeer terechte klacht over de supermarkt/McD
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alhoewel een regenboog rond mijn piemel wel leuk klinkt, met een beetje fantasie kun je zo nog een eenhoorn erbij doen waarbij je piemel de hoorn is.
Then I'm screwed.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat het kind dingen van zijn mama leert?
Je weet dat zijn mama niet snel nee accepteert?
Je weet dat kinderen vaak erger zijn dan de ouders?
Die is wel coolquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zie ik inderdaad wel voor me.
[..]
[ afbeelding ]
Deze, maar dan wat lager.
In het kwadraat jaquote:
Leuk, zo'n triskelion op de borst. Maar die metalen vleestunnels en dan die ringen erdoorheen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zie ik inderdaad wel voor me.
[..]
[ afbeelding ]
Deze, maar dan wat lager.
quote:
Ik mis de detailsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gegeten gedronken strand zonsondergang 2x
geneukt x3
Ziek geworden
nog meer weten?
You can run, but you can't hidequote:
Denk ik??? jeetje Roycoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja er zijn grenzen he.
Ik ga niet naar de Arena.
Denk ik.
Dit vat het wel goed samen, denk ik. Of laat je nu nog interessante details achterwege?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
geneukt x3
Ziek geworden
nog meer weten?
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit vat het wel goed samen, denk ik. Of laat je nu nog interessante details achterwege?
Niet zoveel neuken dus, wordt je ziek vanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geneukt x3
Ziek geworden
nog meer weten?
Dat is waar, so don't bother to runquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
You can run, but you can't hide
Vandaar dat ik nooit ziek benquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet zoveel neuken dus, wordt je ziek van.
Je hebt mij wel vaker verrast.quote:
Dan zou ik het nog niet doenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik dat jochie er echt een heel groot plezier mee zou doen....
Ik zag het jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan zou ik het nog niet doen
Tevens seizoenskaart aangevraagd
Bekeer hem gewoon naar feyenooitquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik dat jochie er echt een heel groot plezier mee zou doen....
Is dat het geheim?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik nooit ziek ben
Ik zal het onthouden.. bedankt voor je bijdrage Mookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet zoveel neuken dus, wordt je ziek van.
[..]
Dat is waar, so don't bother to run.
oh?quote:
Graag gedaan lolaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden.. bedankt voor je bijdrage Mook
[..]
oh?
Beetje op het laatste moment, maar ik ben happyquote:
Ja dit dusquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bekeer hem gewoon naar feyenooit. Al is dat lastig, want kleine kinderen zijn voor de kampioen
, ik ben voor ajax feyenooit en psv geweest toen ik klein was, wisselde als er weer eens een andere kampioen was
.
ik heb afgelopen week meer seks gehad dan van het weekend... en toch ben ik nu niet ziek Dus dat komt wel goed hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Graag gedaan lola. Ik zou mijn advies zelf trouwens meteen weer negeren
.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb afgelopen week meer seks gehad dan van het weekend... en toch ben ik nu niet ziek Dus dat komt wel goed hoor
Nou moe, wat is het nou.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, toen ik wel seks had, was ik ook nooit ziek.
Doei doeiquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
Nou nu de rust weer is wedergekeerd ga ik maar weer
WT in de keukenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:33 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga ook eens weg, moet ook nog iets van eten in elkaar flansen.
Macaroni, was lekker en door mijn schuld hadden we geen toetjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe was het eten en wat heb je gegeten
Geen toetjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Macaroni, was lekker en door mijn schuld hadden we geen toetje
Ik deed de koelkast te wild open en toen vielen de toetjes op de grond en kapot.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen toetje
Hoe komt datWat heb je nou weer gedaan
Maar jij bent toch al een lekker toetje opzichquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik deed de koelkast te wild open en toen vielen de toetjes op de grond en kapot.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar jij bent toch al een lekker toetje opzich.
24 graden als het goed isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind bbqen alleen leuk als het warm is
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik deed de koelkast te wild open en toen vielen de toetjes op de grond en kapot.
Niet mijn schuld!!quote:
Ja ik ben jaloersquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet mijn schuld!!
Ik voelde mij wel vereerd dat ik bij WT thuis ben geweest.
Logisch ende terecht!!quote:
Wat was het hoogtepunt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet mijn schuld!!
Ik voelde mij wel vereerd dat ik bij WT thuis ben geweest.
Tsja dat kun je inderdaad verkeerd oppakkenquote:
WT in de keuken was toch wel fucking geniaalquote:
Kookt hij heel high tech?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WT in de keuken was toch wel fucking geniaal
Hij heeft wel een heel high tech weegschaalding!!quote:
Geweldigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft wel een heel high tech weegschaalding!!
Ik ga binnenkort eens langs, als de verhuizing klaar is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft wel een heel high tech weegschaalding!!
Het gegraveerde bestek ligt bij zijn ouders, hij wil de set niet opbrekenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens langs, als de verhuizing klaar is.
Dan ga ik ook eens genieten van de gegraveerde namen, het bestek en zijn toetsenborden.
Is bij een goede shop die alleen op afspraak werkt vrij normaal hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:55 schreef DaMook het volgende:
6 tot 8 maanden wachttijd bij dragon.
Nee, ben bezig met een stageverslag dat echt eens afmoet. Maar ik faal daar zo hard in. Ik denk dat ik niet goed tegen druk kan, omdat ik er steeds minder in zie. Alleen maar random letters en cijfers. Ik zoek alleen maar meer afleiding.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Kaneel hoe gaat het trouwens met je verhuizing? Schiet je al een beetje op? Kan je al over?
Ja ok daar ben ik het wel mee eens, plus je weet dat je een echt goede tatoeëerder hebt (over het algemeen dan).quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is bij een goede shop die alleen op afspraak werkt vrij normaal hoor![]()
Sowieso vind ik op afspraak werken beter dan shops waar je zo binnen kan lopen. Dat werkt spontane tatts teveel in de hand imho. Dan is de kans op spijt enz veel groter.
Een grote roos in het midden die vertakt naar de zijkant tot ieder een kleinere roos.quote:
Mja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
Dus je bent nog wel even bezig kaneel
Ik weet wat A4 isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:00 schreef hellbound72 het volgende:
[..]
Een grote roos in het midden die vertakt naar de zijkant tot ieder een kleinere roos.
En de namen van de kinderen boven de roosjes.
A4 is een gewoon standaard vel papier
Okequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja.
Maar er waren wel wat mensen die wilden helpen met het schilderen. En Evi bood al aan om te helpen met de vloer.
Engel wilde ook graag helpen, als ze ergens kon slapen. Het probleem is alleen dat er momenteel nergens ruimte is om te slapen.
Was wel 6 uur pijn lijden hahaha, maar ze deden het in 2 keer.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet wat A4 is![]()
Ik weet ook dat het formaat is ipv voor maat![]()
Oh dat klinkt wel gaaf ja
Je huis is nog leeg?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja.
Maar er waren wel wat mensen die wilden helpen met het schilderen. En Evi bood al aan om te helpen met de vloer.
Engel wilde ook graag helpen, als ze ergens kon slapen. Het probleem is alleen dat er momenteel nergens ruimte is om te slapen.
Napijn?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:05 schreef hellbound72 het volgende:
[..]
Was wel 6 uur pijn lijden hahaha, maar ze deden het in 2 keer.
De na pijn was in 2 dagen weg volgens me vrouw.
Ik kan het niet weten, wantvik ben helemaal blank
Verdomme zegquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Eensquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je huis is nog leeg?
Leg een kleed en daarop een opblaasbed dan kan je daar slapen.
Ligt het vloertje in een kamer eindelijk dan bed verplaatsen en daar slapen.
Kom kom, in een leeg huis kan je makkelijk ruimte creëren om te slapen!
Hij wilt vast dat je zegt nee niet stoppen mimimimiquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou ja!!
Mannen!![]()
Zit ik te appen met iemand, hij begint met sexting dus ik ga verder en dan stuurt ie: ik ga je op blok gooien anders stap ik nu in de auto naar je toe en ik heb al gedronken dus dat is een slecht plan!
Gisteren werd ik ook al teveel voor hem
Dan heeft ze verkeerd smeerspul gebruikt of de tatt is te diep gezet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:09 schreef hellbound72 het volgende:
Het insmeren van de tatto bedoel ik eigenlijk, dat vond ze een branderig gevoel
Maar alles ruikt er naar verf en dergelijke. Lijkt me niet ideaal slapen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je huis is nog leeg?
Leg een kleed en daarop een opblaasbed dan kan je daar slapen.
Ligt het vloertje in een kamer eindelijk dan bed verplaatsen en daar slapen.
Kom kom, in een leeg huis kan je makkelijk ruimte creëren om te slapen!
Ja dat is iets waar je wel rekening mee moet houden, gewoon goed ventileren is dan ook extra aan te raden hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar alles ruikt er naar verf en dergelijke. Lijkt me niet ideaal slapen.
Maar het is inderdaad een mogelijkheid, niet aan gedacht.
Eens kijken waar ik het luchtbed heb gelegd.
Dan heeft ie pech.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:08 schreef Macrador het volgende:
[..]
Hij wilt vast dat je zegt nee niet stoppen mimimimi
Ik snap hem niet. Waarom zeg je dan stop? Gewoon verdoen jongen is leukquote:
Hij begon, hij kan het niet aan, hij zegt stop.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:13 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Waarom zeg je dan stop? Gewoon verdoen jongen is leuk
En hij begint er verdorie mee.
Hoiquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:13 schreef Evie het volgende:
gooeeeedenavond lieve kijkbuiskindertjes
Maar hoe zou je sexting nu niet aankunnen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij begon, hij kan het niet aan, hij zegt stop.
Ik wacht gewoon geduldig tot hij weer online is en dan ga ik gewoon verder waar ik gebleven was.
Het water loopt je in de mond als je aan me denkt hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb nu echt zin in cup a soup![]()
haha
Soms komt zo'n berichtje hard aanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:16 schreef Macrador het volgende:
[..]
Maar hoe zou je sexting nu niet aankunnen?
He, Dqod heeft Evie gehackt!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Soms komt zo'n berichtje hard aan
Ik zei hard
Zeker.. komt ook omdat ik dan aan aardbeienontbijt in de bar moet denkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het water loopt je in de mond als je aan me denkt he
voelde ze niks vanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, Dqod heeft Evie gehackt!
Ik ben hardquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zei hard
You're pretty awesome yourselfquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker.. komt ook omdat ik dan aan aardbeienontbijt in de bar moet denkenjij geweldig mens!!!
Als je een watje bent. Of als '50 shades of grey' geen inspiratie meer biedt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:16 schreef Macrador het volgende:
Ow jee ben ik weer dronken geweest?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zei hard
Evie... die is onlangs weer dronken geweest.. ging een hele week tekeer als een beest... en moet nu wachten tot vrijdagavondquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ow jee ben ik weer dronken geweest?
Kun jij smsen dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
volgens mij waren we beide dronken.. dan mag hetquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu wil ik alleen maar expres wanhopig en *wenkbrauwwiebel*-achtige posts tegen je makenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:24 schreef Evie het volgende:
[..]
ik zou het niet weten.. ken je niet he?!
Nee, hij belt niet, geen sms, geen appje, niet eens een DM, helemaal niksquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij nooit een smsje van WT gehad?
Hmpf. Heb je je haar geblondeerd of was ik ver heen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:24 schreef Evie het volgende:
[..]
volgens mij waren we beide dronken.. dan mag het
Als je ruim 100 km verderop zit en niet meer mag rijden dan is het lang zo leuk niet om opgegeild te wordenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:16 schreef Macrador het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:25 schreef Macrador het volgende:
[..]
Nu wil ik alleen maar expres wanhopig en *wenkbrauwwiebel*-achtige posts tegen je maken
Blondeerde mn haar en zette mn russische accentje op of coursequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmpf. Heb je je haar geblondeerd of was ik ver heen?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, hij belt niet, geen sms, geen appje, niet eens een DM, helemaal niks
Ik deed/doe het ook met iemand die minstens 85km van me zit. Is soms wel leuk als het echte nog niet kan vind ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je ruim 100 km verderop zit en niet meer mag rijden dan is het lang zo leuk niet om opgegeild te worden
Ik wil ook sextings van jouquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je ruim 100 km verderop zit en niet meer mag rijden dan is het lang zo leuk niet om opgegeild te worden
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:28 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik deed/doe het ook met iemand die minstens 85km van me zit. Is soms wel leuk als het echte nog niet kan vind ik.
Wat een boefje is het ook hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangeschoten smsjes van WT zijn het beste.
Ik snapte er geen klote van. Ik vroeg me af waarom Joysa niet meer kon typen, maar dat was het dus.
Hij zat Mur zijn bier op te drinken en Joy haar telefoon te kapen.
Daarom houdt iedereen van hem.quote:
In mijn dromen zet ik harde hossels met de wenkbrauwwiebel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:26 schreef Evie het volgende:
[..]wenkbrauwwiebel klinkt wel een beetje eng
[..]
Blondeerde mn haar en zette mn russische accentje op of courseOf ik was het niet
Dan zou ik op je post iets anders hebben gezegd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:26 schreef Evie het volgende:
[..]wenkbrauwwiebel klinkt wel een beetje eng
Het is ook soms wel leuk maar al een week teasen kan frustrerenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:28 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik deed/doe het ook met iemand die minstens 85km van me zit. Is soms wel leuk als het echte nog niet kan vind ik.
Dat kan jij toch heel niet aanquote:
Als dat het enige criterium is...quote:
Ik vind hem echt geweldigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom houdt iedereen van hem.
Dat, en zijn prachtige verhalen.
Kaal? Ik heb dik en veel haar ja. Moet altijd weer zo snel naar de kapper of het is te dik en een struik.quote:
iehhh die is eng!!!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:30 schreef Macrador het volgende:
[..]
Dan zou ik op je post iets anders hebben gezegd.
Zoals: "Wel we kunnen elkaar wel leren kennen [ afbeelding ]"
dan?quote:
Ja die achtergrondinfo is wel cruciaal.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is ook soms wel leuk maar al een week teasen kan frustreren
Bij het woord teasen denk ik toch altijd aan dat knetterse lied met die 'mauw' ein.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dat kan jij toch heel niet aan
... ben ik benieuwd of het aan jouw of aan mijn telefoon ligt dat die berichtjes niet doorkomen.quote:
Ik denk aan het feit dat ik je nummer niet hebquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... ben ik benieuwd of het aan jouw of aan mijn telefoon ligt dat die berichtjes niet doorkomen.
I hate you so much right nowquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij het woord teasen denk ik toch altijd aan dat knetterse lied met die 'mauw' ein.
Jawelquote:
quote:
Dat weet je niet als je het niet probeertquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dat kan jij toch heel niet aan
Hmmmz, daar zal dan wel een reden voor zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk aan het feit dat ik je nummer niet heb
Vast welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hmmmz, daar zal dan wel een reden voor zijn.
Kloptquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat weet je niet als je het niet probeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |