SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik zag eerst niet welk lichaamsdeel het wasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij is dit een vriendin van me!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag eerst niet welk lichaamsdeel het was!!!!!!!!!
Dat soort dingen kunnen mooi zijn, vind het mooier dan erg veel losse niet samenhangende dingen. Maar vind het alleen zo onpersoonlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:31 schreef DaMook het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zoiets vind ik wel mooi.
Met alle liefde natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betekent niet zoveel buiten dat het iets van Zelda is en daar wel wat betekent, maar niet perse een triforce. Liever iets nerdy ofzo niet perse met een heel verhaal erachter zoals op miami en la ink.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom wil je dat? Wat betekent het voor je?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met alle liefde natuurlijkMjuh die bloemetjes zijn inderdaad mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met alle liefde natuurlijkIk geef je gelijk, mooier dan die andere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The more complex the mind, the greater the need for the simplicity of play.
Dat vind ik alleen mooi bij mannen die er ook de armen voor hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat soort dingen kunnen mooi zijn, vind het mooier dan erg veel losse niet samenhangende dingen. Maar vind het alleen zo onpersoonlijk.
Mee eensquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen mooi bij mannen die er ook de armen voor hebben.
Iemand met van die dunne armpjes moet dat gewoon niet doen
Triforcequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef Macrador het volgende:
[..]
Betekent niet zoveel buiten dat het iets van Zelda is en daar wel wat betekent, maar niet perse een triforce. Liever iets nerdy ofzo niet perse met een heel verhaal erachter zoals op miami en la ink.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pinups zijn ook awesomequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil ook nog een pin-up chick van mn heup naar mn lies ofzo. Maar daar moet ik nog even goed over nadenken en uitwerken en nadenken en dan nog meer nadenken.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Triforce.
Kapoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n typische 50's chickquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pinups zijn ook awesome
daar zat ik laatst ook over na te denken
Ik vind dat echt cool, en persoonlijke dingen denk ik al 10 jaar over, maar ik krijg niets bedacht wat in mijn hoofd blijft hangenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat soort dingen kunnen mooi zijn, vind het mooier dan erg veel losse niet samenhangende dingen. Maar vind het alleen zo onpersoonlijk.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen mooi bij mannen die er ook de armen voor hebben.
Iemand met van die dunne armpjes moet dat gewoon niet doen
Jij snapt hem!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met goede tieten en mooie benen en hakken
Pin upquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil ook nog een pin-up chick van mn heup naar mn lies ofzo. Maar daar moet ik nog even goed over nadenken en uitwerken en nadenken en dan nog meer nadenken.
Sorryquote:
Ow jammerquote:
Ik wil teveel!!quote:
Geeft niets, als ik hem neem is het niet voor jou maar voor mezelfquote:
De enige juiste reden om een tatoeage te nemen!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geeft niets, als ik hem neem is het niet voor jou maar voor mezelf.
Van sommige dingen kan ik de humor wel inzien. Zo zag ik pas een foto van iemand bij wie de grote teen was geamputeerd, die had boven de verdwenen teen een bordje met "gone to market" laten tatoeëren. Geweldig bedacht!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef Macrador het volgende:
Ik begrijp ook niet dat sommige mensen echt zo een stomme dingen doen met tatoeages
Mijn voorwerker heeft ook een lelijk verweerde. Hij wil er iets overheen laten zetten, maar weet nog niet wat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef Macrador het volgende:
Ik begrijp ook niet dat sommige mensen echt zo een stomme dingen doen met tatoeages
Vertelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgende week uit eten met FOK!kers
Tuurlijk ook voor andere als die er van houden, maar daarom wil ik hem kunnen bedekkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De enige juiste reden om een tatoeage te nemen!!
Wie?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgende week uit eten met FOK!kers
ErwinRommel, Lotusss en Cobra4quote:
Haha spelletjes figuren of stripfiguren heb ik ook aan zitten denkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil of iets nintendo gerelateerd, of een Lawz tattoo.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil of iets nintendo gerelateerd, of een Lawz tattoo.
Luier.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is nou echt een mooi symbool voor een baby? En dan aub geen speen of fles of engeltje!
gezelligquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ErwinRommel, Lotusss en Cobra4
Ja ik ook zeker iets met zelda er in dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha spelletjes figuren of stripfiguren heb ik ook aan zitten denken.
Ik zo dan Zelda zelf nemen.
ZO GENIAAL!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:43 schreef Myraela het volgende:
Pin-up vind ik ook cool.Vooral met wat persoonlijke kenmerken. Ik zou bijvoorbeeld wel een pin-up in zo'n jaren 60 huisvrouw outfit, koksmutje en een grote cupcake tof vinden.
een handjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is nou echt een mooi symbool voor een baby? En dan aub geen speen of fles of engeltje!
Vertel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ZO GENIAAL!!
Ik krijg meteen ideeën over de pin-up die ik wil!!
Uiteraard!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een handje
grapje natuurlijk he?
Een luier vol poepquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Tribals heb ik niet veel mee, het moet voor mij wel een betekenis hebbenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:45 schreef Macrador het volgende:
Hehe wel cool dat er hier nog mensen zitten met game ideeën en niet perse hele typische tribals en shit.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat ik daar nog niet over had nagedacht, dat idee opent natuurlijk veel deuren. Ik heb nog niets concreets bedacht hoor! Maar iets persoonlijks erin verwerken maakt het wel veel gaver.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vertel.Inspiratie moet je delen.
Ik heb geen enkele tribal en dat wil ik heel graag zo houdenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:45 schreef Macrador het volgende:
Hehe wel cool dat er hier nog mensen zitten met game ideeën en niet perse hele typische tribals en shit.
Wankerquote:
Een eigen idee voor een tattoo is sowieso coolquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:45 schreef Macrador het volgende:
Voor je het weet kom je ermee in een tijdschrift enzquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een eigen idee voor een tattoo is sowieso cool
Ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik daar nog niet over had nagedacht, dat idee opent natuurlijk veel deuren. Ik heb nog niets concreets bedacht hoor! Maar iets persoonlijks erin verwerken maakt het wel veel gaver.
Ja inderdaad!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Het hoeft voor mij niet altijd een diepe betekenis te hebben. Het kan ook gewoon "mooi" zijn, maar het moet wel bij je passen natuurlijk en "eigen" zijn.
Daar bben ik wel nieuwsgierig naar jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor je het weet kom je ermee in een tijdschrift enz
Was daar die fotoshoot voor?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor je het weet kom je ermee in een tijdschrift enz
Mooi idee maar nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dies natalis in sierletter wat betekent geboortedag in latijn?
Wat vind je van die ik hierboven geplaatst heb ? Ik vind hem nog best coolquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:48 schreef Royco1 het volgende:
Of natuurlijk een spiderman tattoo omdat spiderman een baas is.
Anders ik wel!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar bben ik wel nieuwsgierig naar ja.
Jawohl!!quote:
Ja die is wel tofquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat vind je van die ik hierboven geplaatst heb ? Ik vind hem nog best cool, of doet ook dat plaatje het niet..
Ja maar dan ben ik toch bang dat er een schrijffout insluiptquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet wat.... Al lijkt me iets in het latijn wel gaaf
Het is heel zeldzaam dat het bij 1 blijft!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef Myraela het volgende:
Eerst maar eens mijn eerste laten zetten, voordat ik al weer veel verder vooruit denk. Maar het blijft bijna nooit bij eentje he.
Al ben ik wel kieskeurig met de plaatsen. Best lastig om de juiste plek voor je idee te vinden. Ik wil niets op mijn armen of onderbenen sowieso.
Ja dat is wel weer zoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik toch bang dat er een schrijffout insluipt
Carpe diemquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is verslavend he.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef Myraela het volgende:
Eerst maar eens mijn eerste laten zetten, voordat ik al weer veel verder vooruit denk. Maar het blijft bijna nooit bij eentje he.
Al ben ik wel kieskeurig met de plaatsen. Best lastig om de juiste plek voor je idee te vinden. Ik wil niets op mijn armen of onderbenen sowieso.
Ik ga ook eerst voor 1, al is dat dan wel meteen een flinkequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef Myraela het volgende:
Meer latijn ken ik nietquote:
Vivat, crescat, floreat!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
BAM schrijffout te pakken!quote:
Een collega van mij had een variant op veni vidi viciquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga mijn arm uitbreiden met dingen die ik de afgelopen 4 jaar heb meegemaakt en die impact op mij hebben gemaakt.
De cijfers "8108139" wil ik er ook op hebben.
Voor de mensen die bij die cijfers denken, ik ga het niet uitleggen!
![]()
Daarom ga ik ook nooit een spreuk op mijn lichaam zettenquote:
Je was opgepakt en je had een bordje vast voor de foto waar die nummers opstonden ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga mijn arm uitbreiden met dingen die ik de afgelopen 4 jaar heb meegemaakt en die impact op mij hebben gemaakt.
![]()
Ik had al geprobeerd om er iets anders in te zien, maar was er over uit dat het een lul was. Toen las ik jouw reactie, scrollde ik snel terug, en zag pas wat het echt wasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik moest echt lang kijken om te zien dat het geen lul was
Laatst ineens een topickick ergens, en toen schrok ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Ga niet vissen want want je nu zegt is gewoon pijnlijk en niet omdat het waar is!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je was opgepakt en je had een bordje vast voor de foto waar die nummers opstonden ?
Op FB liked hij de laatste tijd dingenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laatst ineens een topickick ergens, en toen schrok ik.
Whut? Echt. Hoe. Waarom.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op FB liked hij de laatste tijd dingen
Quis custodiet ipsos custodes? voor mij.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:56 schreef Myraela het volgende:
Ik vind "Quod me nutrit me destruit" altijd mooi.
Geen idee. Het is zwaar kut maar het is niet aan mij om FB erover te contacten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |