SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik zag eerst niet welk lichaamsdeel het wasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij is dit een vriendin van me!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag eerst niet welk lichaamsdeel het was!!!!!!!!!
Dat soort dingen kunnen mooi zijn, vind het mooier dan erg veel losse niet samenhangende dingen. Maar vind het alleen zo onpersoonlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:31 schreef DaMook het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zoiets vind ik wel mooi.
Met alle liefde natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betekent niet zoveel buiten dat het iets van Zelda is en daar wel wat betekent, maar niet perse een triforce. Liever iets nerdy ofzo niet perse met een heel verhaal erachter zoals op miami en la ink.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom wil je dat? Wat betekent het voor je?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met alle liefde natuurlijkMjuh die bloemetjes zijn inderdaad mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met alle liefde natuurlijkIk geef je gelijk, mooier dan die andere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The more complex the mind, the greater the need for the simplicity of play.
Dat vind ik alleen mooi bij mannen die er ook de armen voor hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat soort dingen kunnen mooi zijn, vind het mooier dan erg veel losse niet samenhangende dingen. Maar vind het alleen zo onpersoonlijk.
Mee eensquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen mooi bij mannen die er ook de armen voor hebben.
Iemand met van die dunne armpjes moet dat gewoon niet doen
Triforcequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef Macrador het volgende:
[..]
Betekent niet zoveel buiten dat het iets van Zelda is en daar wel wat betekent, maar niet perse een triforce. Liever iets nerdy ofzo niet perse met een heel verhaal erachter zoals op miami en la ink.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pinups zijn ook awesomequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil ook nog een pin-up chick van mn heup naar mn lies ofzo. Maar daar moet ik nog even goed over nadenken en uitwerken en nadenken en dan nog meer nadenken.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Triforce.
Kapoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n typische 50's chickquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pinups zijn ook awesome
daar zat ik laatst ook over na te denken
Ik vind dat echt cool, en persoonlijke dingen denk ik al 10 jaar over, maar ik krijg niets bedacht wat in mijn hoofd blijft hangenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat soort dingen kunnen mooi zijn, vind het mooier dan erg veel losse niet samenhangende dingen. Maar vind het alleen zo onpersoonlijk.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen mooi bij mannen die er ook de armen voor hebben.
Iemand met van die dunne armpjes moet dat gewoon niet doen
Jij snapt hem!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met goede tieten en mooie benen en hakken
Pin upquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil ook nog een pin-up chick van mn heup naar mn lies ofzo. Maar daar moet ik nog even goed over nadenken en uitwerken en nadenken en dan nog meer nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |