dat is idd wel iets wat je snel kan hebben dan jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ff serieus, vergaat ze niet van de rugpijn?
Niet gewoon met links typen en rechts rukken?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:21 schreef GSbrder het volgende:
Negatieve mensen laten zich logischerwijs meer horen, want masturberend kan je niet typen.
Je typt toch met tien vingers?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:23 schreef Bamboee het volgende:
[..]
Niet gewoon met links typen en rechts rukken?
Het hangt er ook wel erg vanaf of alles in verhouding is, tenminste dat vind ik wel belangrijk qwa uiterlijk bij een vrouw...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:54 schreef lippenstift het volgende:
Vroeger was ik altijd jaloers op vriendinnen met grote borsten die ook veel van dit soort aandacht kregen, dat maakte mij heel onzeker (ik heb een kleine B cup), maar tegenwoordig maak ik me er niet meer druk om...
Ik snap dat een man graag wil showen met z'n vrouwtje, maar dat je er ook geil van wordt, dat snap ik niet???
Is toch een bepaald compliment voor de man vind ik als ze naar je vriendin/vrouw staren.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:54 schreef lippenstift het volgende:
Vroeger was ik altijd jaloers op vriendinnen met grote borsten die ook veel van dit soort aandacht kregen, dat maakte mij heel onzeker (ik heb een kleine B cup), maar tegenwoordig maak ik me er niet meer druk om...
Ik snap dat een man graag wil showen met z'n vrouwtje, maar dat je er ook geil van wordt, dat snap ik niet???
Ik vind ze perfect bij me passen, ik ben 164 lang en mijn gewicht is 50. Ik ben nu een half jaar bezig met krachttraining ipv cardio en dat geeft ook meer vorm.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:10 schreef F1978 het volgende:
[..]
Het hangt er ook wel erg vanaf of alles in verhouding is, tenminste dat vind ik wel belangrijk qwa uiterlijk bij een vrouw...
Nou zie je, bij jou zijn dus de verhoudingen prima in ordequote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:36 schreef lippenstift het volgende:
[..]
Ik vind ze perfect bij me passen, ik ben 164 lang en mijn gewicht is 50. Ik ben nu een half jaar bezig met krachttraining ipv cardio en dat geeft ook meer vorm.
Het is ook niet eens zo dat ik er supergeil van word, maar het is wel heel apart wat ze bij mannen oproept. Zo lang als ik nu met haar ben is het al zo dat ik alle mannen naar haar zie kijken. Op een hele overdreven manier soms, en zelfs waar ik gewoon bij ben.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:54 schreef lippenstift het volgende:
foto!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:36 schreef lippenstift het volgende:
[..]
Ik vind ze perfect bij me passen, ik ben 164 lang en mijn gewicht is 50. Ik ben nu een half jaar bezig met krachttraining ipv cardio en dat geeft ook meer vorm.
Goeie trollen. Laat dr is op 4chan posten genoeg idioten daar die helemaal nuts gaan hiervoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:20 schreef KeesPindaKaas het volgende:
Het is op zich wel grappig dat er veel zogenaamd wel negatief doen hier, maar dat ik wel ontzettend veel pm krijg dat ze haar te gek vinden, en of ik meer van haar wil posten. en er zijn er 3 die wilde dat ik filmpjes van haar aan hun mail omdat ze willen fappen maar het niet kunnen downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |