quote:
Op woensdag 7 augustus 2013 21:54 schreef lippenstift het volgende:Vroeger was ik altijd jaloers op vriendinnen met grote borsten die ook veel van dit soort aandacht kregen, dat maakte mij heel onzeker (ik heb een kleine B cup), maar tegenwoordig maak ik me er niet meer druk om...
Ik snap dat een man graag wil showen met z'n vrouwtje, maar dat je er ook geil van wordt, dat snap ik niet???
Het is ook niet eens zo dat ik er supergeil van word, maar het is wel heel apart wat ze bij mannen oproept. Zo lang als ik nu met haar ben is het al zo dat ik alle mannen naar haar zie kijken. Op een hele overdreven manier soms, en zelfs waar ik gewoon bij ben.
Soms hoor ik wel opmerkingen, maar op een internetforum is iedereen meer open, en dat is leuk om te horen.
Ze is er zelf al haar leven aan gewend en het maakt haar niks uit dat ze kijken. Ik denk ook dat vrouwen het voelen dat mannen naar hun kijken, want soms ziet zij het al en ik nog niet. Ze speelt met mannen op die manier, want zoals maandag bij langwarder Wielen gaat ze topless en was echt dat hele strandje in rep en roer. Groepen jongens die langs blijven lopen en bij ons gingen zitten, en vrouwen die hun kinderen uit de buurt houwen, echt opvallend zoals mensen doen. Ik heb daar wel een paar filmpjes van gemaakt, maar er staan een hoop mensen herkenbaar op, dus ik wil eerst kijken of ik die op de een of andere manier kan blurren voordat ik die post. En zelf staat ze er ook te herkenbaar op. Maar ik ben er mee bezig! Ik zou gek worden als ze met anderen naar bed zou gaan want ze is van mij, maar dat doet ze ook niet. Maar ze vind aandacht krijgen gewoon heel leuk, en ik sta er echt elke keer versteld van hoeveel ze krijgt.
Dit filmpje wat ik nu post is van afgelopen maandagochtend, voordat we naar Langweer gingen. Toen ze daar topless ging zag ze er dus zo uit in alleen een minirokje:)
https://www.wetransfer.co(...)0130808095332/f8f0ad