hm en in welke stad?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Slim. Bij jou maakt t volgens mij ook geen reet uit. Je mag toch veel en scheelt echt veel geld.
[..]
'
Ja. Maar ik woon al ergens wat welk oke is.. maar het is sociale woningbouw dus als ik nu iets neem wat ik eigenlijk niet wil is wel mn wachttijd weg
. Dus beter nog eventjes wat geduld..
Den Haag maar wil graag naar omliggend dorpje voor wat meer groen, gezelligheid blabla enzoquote:
negerwatquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Den Haag maar wil graag naar omliggend dorpje voor wat meer groen, gezelligheid blabla enzo
Ben ik mee bezig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo de allerlaatste Skins kijken
Ja dát wel.. maar de rest vind ik niks. Te druk, geen groen, niet gezellig, iedereen druk haast.. No. Dit is echt niks voor mijquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
negerwat
Waarom? Toch ideaal zo alles op fiets/loop afstand?
Oke welkom.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:26 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hoi, ik ben nieuw, en ken jouw ook niet
Ik wacht tot er 2 mensen terug zijn zodat ik het op kan zettenquote:
Ja en heb me pas een maand geleden ofzo ingeschreven bij woningnet, dus moet nog flink maanden sparen en voor die 4 jaar red ik het wel, ik zie wel wat er op m'n pad komt weetjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Slim. Bij jou maakt t volgens mij ook geen reet uit. Je mag toch veel en scheelt echt veel geld.
Nope september toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nieuwe seizoen is nog niet begonnen toch?
Sons of Anarchy. een serie over een motorclub uit California.quote:
Dan is het helemaal slim. Anders zit je daar in een kamer van minimaal 400 euroquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en heb me pas een maand geleden ofzo ingeschreven bij woningnet, dus moet nog flink maanden sparen en voor die 4 jaar red ik het wel, ik zie wel wat er op m'n pad komt weetje
Kut serie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nope september toch?
[..]
Sons of Anarchy. een serie over een motorclub uit California.
Wooooooh crack in mijn fok thuisbasis.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan is het helemaal slim. Anders zit je daar in een kamer van minimaal 400 euro.
Ik moest even heel hard denken waar je het over hebt.. Lief hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wooooooh crack in mijn fok thuisbasis.![]()
Ik zou nog steeds verliefd op je worden 7 jaar geleden.![]()
Ja zeg maar? Deze maand weet ik ff niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
Trouwens ro wanneer kom je weer keertje chillen met ons?
Een 13/14jarige Crack?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wooooooh crack in mijn fok thuisbasis.![]()
Ik zou nog steeds verliefd op je worden 7 jaar geleden.![]()
Ja volgende maand wordt het sowieso drukquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja zeg maar? Deze maand weet ik ff niet.
Ergens eind augustus dan misschien.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja volgende maand wordt het sowieso druk
beter nog in augustus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |