Ja jij nare man!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik ben zo vervelend dat ik geen vriendin kan hebben ofzo?
Shake it off.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
In welk opzicht ben ik naar dan?
Heb ik jou ooit iets aangedaan?
Teveel om hier neer te zettenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
In welk opzicht ben ik naar dan?
Heb ik jou ooit iets aangedaan?
Welk verdriet?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:14 schreef Snowbells het volgende:
Mijn ogen zijn opgedroogd door al het verdriet.
Hoeveel mensen in 1 huis?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:14 schreef Crack_ het volgende:
Wat vinden jullie, maandag bezichtiging van woning maar echt verneukt klein. Zouden jullie gaan? Woonkamer is bijvoorbeeld 17m2 en daar zit ook de keuken in..
Geen. Het is een één kamer appartementquote:
Oh, gewoon testje laten doen. Krijg je nog geld ookquote:
Als je niks anders te doen hebt waarom niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:14 schreef Crack_ het volgende:
Wat vinden jullie, maandag bezichtiging van woning maar echt verneukt klein. Zouden jullie gaan? Woonkamer is bijvoorbeeld 17m2 en daar zit ook de keuken in..
Ja het komt niet echt uit maar ik zou wel kunnen. Maar toch.. ik sta ook 9e van de 10 mensen die komen en gewoon echt klein. Zal even plattegrondje opzoekenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je niks anders te doen hebt waarom niet.
Nou,dan ga je niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen de metingen kloppen niet want het is dus kleiner. En het heeft geen enkele buitenruimte ofzo.
Oke laat maar, dit wil ik gewoon niet
Ik niet maar Bobbejaanlandquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:19 schreef Unscrewed het volgende:
Wie gaat er zondag naar bobbejaanland?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen de metingen kloppen niet want het is dus kleiner. En het heeft geen enkele buitenruimte ofzo.
in je eentje als student of?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
wat een kippenhokquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ben jij van plan om op kamers te gaan oid nu je opleiding gaat doen?quote:
Nee geen behoefte aan eigenlijk, en geen geld.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben jij van plan om op kamers te gaan oid nu je opleiding gaat doen?
Slim. Bij jou maakt t volgens mij ook geen reet uit. Je mag toch veel en scheelt echt veel geldquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee geen behoefte aan eigenlijk, en geen geld.
'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |