Vertel jij het hem evenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is hij nog niet op de hoogte van onze langeafstandsliefdesaffaire?
Dat arme jong.
Wowquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had een keer 7 euro, dat vond ik al veel maar die vrouw was Amerikaans en dat is blijkbaar het normale tarief in Amerika
Ik zou wel willen maar hoe pakken we dat subtiel aan zonder dat zijn tere hartje breekt?quote:
Als ik aan iemands gevoelens moet denken is het niet leuk meerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar hoe pakken we dat subtiel aan zonder dat zijn tere hartje breekt?
Maar nu ben ik gewoon aardig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en hij zei nog wel dat ie ermee ging stoppen
Goed punt. Ik zal heden avond even een postduif zijn kant op sturen met het heuglijke nieuws.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik aan iemands gevoelens moet denken is het niet leuk meerstraight to the point
I see what you did there.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik aan iemands gevoelens moet denken is het niet leuk meerstraight to the point
Hquote:
zodra je het in een zaaltje doet kost het je 25 euro per uur jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je had een goed salaris verwacht voor een beetje op je gat tv kijken en afentoe kijken of de kinderen nog leven?
ik vind dat echt weinig hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had een keer 7 euro, dat vond ik al veel maar die vrouw was Amerikaans en dat is blijkbaar het normale tarief in Amerika
Waarom? Een tientje is toch gauw verdiend?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:22 schreef Studeur het volgende:
Ik ga mijn laatste 17 cent beltegoed koesteren alsof het goud is
ik heb niet genoeg geld om een tientje aan beltegoed uit te gevenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Waarom? Een tientje is toch gauw verdiend?
Ach wie wil er ook bellen als er wiet is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb niet genoeg geld om een tientje aan beltegoed uit te gevenanders kan ik geen wiet meer kopen
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb niet genoeg geld om een tientje aan beltegoed uit te gevenanders kan ik geen wiet meer kopen
Oh das wel lekker.quote:
quote:
dealquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kwart over 10 bij de coffeeshop
sublieme postquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
H
Ha
Hal
Hall
Hallo
Hallon
Hallon m
Hallon me
Hallon men
Hallon mene
Hallon menee
Hallon meneer
Hallon menee
Hallon mene
Hallon men
Hallon me
Hallon m
Hallon
Hallo
Hall
Hal
Ha
H
Buiten de shop vechten omdat je te jong bent om binnen te komen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:36 schreef krullenbolletje het volgende:
Lekker Stu lastig vallen met chorizo adem
Haters gaan haten, bejaardequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Buiten de shop vechten omdat je te jong bent om binnen te komen.![]()
![]()
Ik ga wel binnen zitten genieten van een joint en het schouwspel.
Ik zou dan bel-me smsjes gebruiken als je iemand moet spreken, iemand telefoonnummer naar 8008 sturen en diegene krijgt een sms over dattie jou moet bellen, gratisquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:22 schreef Studeur het volgende:
Ik ga mijn laatste 17 cent beltegoed koesteren alsof het goud is
Denken dat ik haat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Haters gaan haten, bejaarde
dat doe ik dus, 2 keer per dagquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:43 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik zou dan bel-me smsjes gebruiken als je iemand moet spreken, iemand telefoonnummer naar 8008 sturen en diegene krijgt een sms over dattie jou moet bellen, gratis
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik laat gewoon altijd iemand zn telefoon over gaan en dan bellen ze vanzelf wel terug.
Oh, ik hing gewoon bij de eerste tuut op. Doe het nu eigenlijk nooit meerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:52 schreef Sardu het volgende:
[..]Dat deed ik eerder ook altijd. Totdat er weer iemand oppakte en je laatste centen er door waren.
Haha nee middelbare school heb ik het dan over en je had altijd van die enthousiastelingen die snel waren. (Of ik te traagquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik hing gewoon bij de eerste tuut op. Doe het nu eigenlijk nooit meer. Alleen op festivals.
Oh, ja klopt jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha nee middelbare school heb ik het dan over en je had altijd van die enthousiastelingen die snel waren. (Of ik te traag)
Op festivals heb ik geen telefoon en ben ook overal en nergens. Ik kom altijd wel weer mensen tegen.
Stiekem gaan we gewoon blowen ipv vechtenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denken dat ik haat.Het is gewoon een vreemde plek om af te spreken als je om worst wil vechten.
Dat laatste zeg je ook puur om een beetje te verdoezelen dat je liever naast mij zit een jointje roken.
Hoe is het afgelopen met je 10 dagen training shit, of wat was het ook al weer?quote:
Dat was echt 100 jaar geledenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je 10 dagen training shit, of wat was het ook al weer?
Oh, moest er net aan denkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat was echt 100 jaar geledenIk sport nu gewoon 3/4 x per week bij de sportschool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |