Veel ouders zijn ook idiotenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
grappig eigenlijk, dat mensen hun kinderen toevertrouwen aan de meest grote idioten voor een paar eurotjes
ja dat was mijn eerste idee, als iemand lekker met een fles drank op de bank gaat zitten ben je echt exitquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat topic![]()
Sowieso alcohol drinken als je aan het oppassen bent
en nog gierigerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Veel ouders zijn ook idioten
Waarschijnlijk deed hij het stiekemquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja dat was mijn eerste idee, als iemand lekker met een fles drank op de bank gaat zitten ben je echt exit!
Ze hadden een groot huis+ 2 mooie auto's dus ze kunnen het wel missenquote:
Oja die gast met zijn likeur 43quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja en dan een topic op fok openen dat het kind je glas met drank op hebt en jij nu niet weet of je 112 moet bellen of doen alsof er niets aan de hand is![]()
!
Dat krijg ik, maar ik doe het dan ook meer omdat ik het gewoon echt heel erg leuk vindquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ze hadden een groot huis+ 2 mooie auto's dus ze kunnen het wel missenMaar ik hoor inderdaad dat sommige mensen 2,50¤ krijgen ofzo
!
Ja ik vind het ook leuk maar minder dan minimumloonquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat krijg ik, maar ik doe het dan ook meer omdat ik het gewoon echt heel erg leuk vind.
Leeftijden zijn wel leuk trouwens, kun je echt wat mee.
Je had een goed salaris verwacht voor een beetje op je gat tv kijken en afentoe kijken of de kinderen nog leven?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook leuk maar minder dan minimumloonJa maar ze zijn wel bijdehand en die jongen eigenwijs
Wow,quote:
Wow.quote:
Goddommequote:
Lees even terug danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je had een goed salaris verwacht voor een beetje op je gat tv kijken en afentoe kijken of de kinderen nog leven?
Ja en hij zei nog wel dat ie ermee ging stoppenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Goddomme![]()
![]()
Nog steeds kansloze pogingen om Vas dr billen te zien?
Is hij nog niet op de hoogte van onze langeafstandsliefdesaffaire?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en hij zei nog wel dat ie ermee ging stoppen
Ik had een keer 7 euro, dat vond ik al veel maar die vrouw was Amerikaans en dat is blijkbaar het normale tarief in Amerikaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]Ik had het voor 4 euro ook wel gedaan maar ze kwamen zelf met 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |