in je eentje als student of?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen de metingen kloppen niet want het is dus kleiner. En het heeft geen enkele buitenruimte ofzo.
Oke laat maar, dit wil ik gewoon niet
wat een kippenhokquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen de metingen kloppen niet want het is dus kleiner. En het heeft geen enkele buitenruimte ofzo.
Oke laat maar, dit wil ik gewoon niet
Ben jij van plan om op kamers te gaan oid nu je opleiding gaat doen?quote:
Nee geen behoefte aan eigenlijk, en geen geld.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben jij van plan om op kamers te gaan oid nu je opleiding gaat doen?
Slim. Bij jou maakt t volgens mij ook geen reet uit. Je mag toch veel en scheelt echt veel geldquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee geen behoefte aan eigenlijk, en geen geld.
'quote:
hm en in welke stad?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Slim. Bij jou maakt t volgens mij ook geen reet uit. Je mag toch veel en scheelt echt veel geld.
[..]
'
Ja. Maar ik woon al ergens wat welk oke is.. maar het is sociale woningbouw dus als ik nu iets neem wat ik eigenlijk niet wil is wel mn wachttijd weg
. Dus beter nog eventjes wat geduld..
Den Haag maar wil graag naar omliggend dorpje voor wat meer groen, gezelligheid blabla enzoquote:
negerwatquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Den Haag maar wil graag naar omliggend dorpje voor wat meer groen, gezelligheid blabla enzo
Ben ik mee bezig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo de allerlaatste Skins kijken
Ja dát wel.. maar de rest vind ik niks. Te druk, geen groen, niet gezellig, iedereen druk haast.. No. Dit is echt niks voor mijquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
negerwat
Waarom? Toch ideaal zo alles op fiets/loop afstand?
Oke welkom.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:26 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hoi, ik ben nieuw, en ken jouw ook niet
Ik wacht tot er 2 mensen terug zijn zodat ik het op kan zettenquote:
Ja en heb me pas een maand geleden ofzo ingeschreven bij woningnet, dus moet nog flink maanden sparen en voor die 4 jaar red ik het wel, ik zie wel wat er op m'n pad komt weetjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Slim. Bij jou maakt t volgens mij ook geen reet uit. Je mag toch veel en scheelt echt veel geld.
Nope september toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nieuwe seizoen is nog niet begonnen toch?
Sons of Anarchy. een serie over een motorclub uit California.quote:
Dan is het helemaal slim. Anders zit je daar in een kamer van minimaal 400 euroquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en heb me pas een maand geleden ofzo ingeschreven bij woningnet, dus moet nog flink maanden sparen en voor die 4 jaar red ik het wel, ik zie wel wat er op m'n pad komt weetje
Kut serie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nope september toch?
[..]
Sons of Anarchy. een serie over een motorclub uit California.
Wooooooh crack in mijn fok thuisbasis.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan is het helemaal slim. Anders zit je daar in een kamer van minimaal 400 euro.
Ik moest even heel hard denken waar je het over hebt.. Lief hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wooooooh crack in mijn fok thuisbasis.![]()
Ik zou nog steeds verliefd op je worden 7 jaar geleden.![]()
Ja zeg maar? Deze maand weet ik ff niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
Trouwens ro wanneer kom je weer keertje chillen met ons?
Een 13/14jarige Crack?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wooooooh crack in mijn fok thuisbasis.![]()
Ik zou nog steeds verliefd op je worden 7 jaar geleden.![]()
Ja volgende maand wordt het sowieso drukquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja zeg maar? Deze maand weet ik ff niet.
Ergens eind augustus dan misschien.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja volgende maand wordt het sowieso druk
beter nog in augustus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |