abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 augustus 2013 @ 17:54:58 #1
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129798469

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:01:51 #2
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_129798700
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 17:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:

Mijn acties kunnen jullie bekritiseren, maar voor mij is het heel simpel. Ik kijk naar gasten die de resultaten bereikt hebben die ik wil bereiken (overvloed aan kwaliteitvrouwen). Ze leggen uit welke acties zij hebben uitgevoerd om dit te krijgen. Als ik hetzelfde doe als die personen ga ik ook dezelfde resultaten krijgen.

Je begrijpt neem ik aan dat dit niet helemaal waar is?

Je kan nog zoveel met een bal trainen, zo goed als Messi zal je vermoedelijk niet worden.

Door oefening word je wel beter overigens.
pi_129798732
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:00 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Een balans vinden tussen mezelf vermaken en 'unreactive' zijn, en m'n sociale intelligentie behouden(oprechte interesse tonen, een connectie maken, haar als echt persoon zien ipv object).
Gast wat zit je nu allemaal te zeveren :')
Mensen zien als object :?
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:08:03 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129798882
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:02 schreef W00fer het volgende:

[..]

als je de numbers game doet kan ik wel begrijpen dat t steeds meer objecten worden. Dat gebeurd al.snel bij massa-zaken
pi_129798907
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

als je de numbers game doet kan ik wel begrijpen dat t steeds meer objecten worden. Dat gebeurd al.snel bij massa-zaken
Heel die PUA shit :{w
pi_129798910
quote:

[..]

Nummertje, streepje op de muur. het gaat niet om de persoon die erachter zit maar het feit 'dat hij maar weer met een vrouwding gepraat heeft'. Nou, wh00p.
Ja doei.
pi_129798935
quote:

[..]

Hoe moet je dan naar de mens kijken?
pi_129798940
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nummertje, streepje op de muur. het gaat niet om de persoon die erachter zit maar het feit 'dat hij maar weer met een vrouwding gepraat heeft'. Nou, wh00p.
Bij streepjes op de muur zetten denk ik aan dagen aftellen van de gevangenis :')
Niet bij oh joy ik heb weer met een vrouw gepraat. Van hoeveel weet hij nog waar het eigenlijk over ging?
pi_129798999
Hoe langer je in de game zit, hoe minder je vrouwen objectificeerd en hoe sneller je een emotionele band met haar kunt krijgen. Deze dingen fixen hunzelf namelijk omdat je continue feedback van de vrouwen krijgt. Leuk al die niet ervaring deskundigen hier, pope laat de puzzelstukjes maar steeds beter op hun plek vallen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:12:47 #10
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129799022
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:01 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Je begrijpt neem ik aan dat dit niet helemaal waar is?

Je kan nog zoveel met een bal trainen, zo goed als Messi zal je vermoedelijk niet worden.

Door oefening word je wel beter overigens.
Als jij zou willen leren voetballen, zou je dan naar Messi luisteren of naar iemand die het wel leuk vind om eens een balletje te trappen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_129799068
Nou, gewoon de lokale voetbalcoach zou voor mijn kunnen wel voldoende zijn hoor :)
Ja doei.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:15:09 #12
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129799082
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, gewoon de lokale voetbalcoach zou voor mijn kunnen wel voldoende zijn hoor :)
Daar verschilt jouw ambitie dan van de mijne ;)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:16:14 #13
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_129799112
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Als jij zou willen leren voetballen, zou je dan naar Messi luisteren of naar iemand die het wel leuk vind om eens een balletje te trappen.
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik dan naar Messi zou luisteren. Hij kan goed voetballen, maar of ie ook goed is in het uitleggen en anderen leren om te voetballen, is maar afwachten.

Ik bedoelde meer te zeggen, dat je er klakkeloos vanuit gaat dezelfde resultaten te behalen als je voorbeelden. Maar als je bijv. een dikke nerd met een bril bent met een irritante persoonlijkheid, kan je nog zoveel anderen nadoen maar zal je nooit dezelfde resultaten behalen.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:16:15 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129799113
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Daar verschilt jouw ambitie dan van de mijne ;)
Toch vraag ik me af wat je einddoel dan precies is. T vrouwen aanspreken heb je wel onder de knie ondertusswn. Maar wat is.de volgende stap?
pi_129799121
Er zit een verschil tussen ambitieus zijn en realiteitszin hebben.
Ja doei.
pi_129799247
Hoe hoger je je doel zet, hoe gemotiveerder je bent, hoe sneller je groeit. Je moet juist jezelf eerst gaan inbeelden wat je extreem hoge doelen zijn voordat je er kunt komen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:22:46 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129799299
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:20 schreef firefly3 het volgende:
Hoe hoger je je doel zet, hoe gemotiveerder je bent, hoe sneller je groeit. Je moet juist jezelf eerst gaan inbeelden wat je extreem hoge doelen zijn voordat je er kunt komen.
Ik heb echt niet meer motivatie als ik mn doelen hoger zet hoor. werkt eerder averechts
pi_129799328
Ik begon gewoon met 10 minuten aan een stuk willen kunnen hardlopen hoor, niet meteen aan een marathon.
Ja doei.
pi_129799341
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb echt niet meer motivatie als ik mn doelen hoger zet hoor. werkt eerder averechts
Tegelijk moet je je voeden met de kleine successen onderweg. Als je jezelf zo ziet wat er mogelijk is, is toch juist mooi en spannend?
pi_129799352
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ik begon gewoon met 10 minuten aan een stuk willen kunnen hardlopen hoor, niet meteen aan een marathon.
10 minuten aan ee stuk door? Daarvoor moet je toch ook trainen?
pi_129799380
Geniet van de reis met je focus naar de top :)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:25:48 #22
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129799382
@ suge: Wie jij bent is simpelweg de som van de levenservaringen die jij hebt opgedaan. Voor een groot deel is dat dus heel random. Je kunt jezelf veranderen als je dat wilt. Het grappige is, bijna alle gasten die hier echt goed in zijn geworden waren juist irritante dikke nerds met een bril.

@ Cue: Dat vind ik niet, Ik heb nog steeds geen seks gehad, en er zijn nog steeds situaties waarin ik niet comfortabel mezelf kan zijn. Ik maak nog steeds fouten en kan heel veel leren, maar ik ben in ieder geval op de goede weg :)

@ Motorbloempje. Heb je ooit een verhaal gehoord van iemand die een imperium opgebouwd heeft doordat hij heel realistisch was? Ik persoonlijk niet. Ik ken wel heel veel awesome verhalen van mensen die met absoluut niks begonnen zijn, en alles gekregen hebben wat ze wilden uit het leven. Niet omdat ze de kans 'gekregen' hebben, maar omdat ze nooit opgegeven hebben om hun (in eerste instantie belachelijk gevonden) dromen waar te maken. Ik wil zo iemand worden, Ik wil excelleren, alles uit m'n leven halen wat er in zit.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:26:16 #23
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129799395
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Tegelijk moet je je voeden met de kleine successen onderweg. Als je jezelf zo ziet wat er mogelijk is, is toch juist mooi en spannend?
Maar dan heb ik mn doel niet extreen hoog gezet. Elk klein succes is een doel opzich. En die stel je telkens bij.
Verschil van.insteek
pi_129799422
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:24 schreef koekwausss het volgende:

[..]

10 minuten aan ee stuk door? Daarvoor moet je toch ook trainen?
Ja, maar 10 minuten kunnen rennen is geen extreem hoog doel. Een ultra-trail-marathon wel. Het zijn bij mij juist de kleine dingen kunnen halen die je daarna verder laten dromen en willen dan meteen hele grote dingen willen. Als ik meteen was begonnen met het doel 'ik wil een marathon lopen over x tijd', dan was ik na 3 keer rennen al afgehaakt, omdat het zou lijken alsof ik dat nooit zou kunnen. Kleine doelen stellen, en van daaruit verder denken is mijn devies.
Ja doei.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:28:24 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129799466
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:

@ Cue: Dat vind ik niet, Ik heb nog steeds geen seks gehad, en er zijn nog steeds situaties waarin ik niet comfortabel mezelf kan zijn. Ik maak nog steeds fouten en kan heel veel leren, maar ik ben in ieder geval op de goede weg :)
Is je doel seks bij de eerste ontmoeting?
Zo niet, dan moet je miss eens wat telefoonnummers gaan gebruiken die.je kreeg.
Zo wel. Dan vraag ik me af wat je verkeerd doet. Want tijdens het uitgaan en zoveel vrouwen, zitten.er altijd wel wat tussen die geintresseerd zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')