Je begrijpt neem ik aan dat dit niet helemaal waar is?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Mijn acties kunnen jullie bekritiseren, maar voor mij is het heel simpel. Ik kijk naar gasten die de resultaten bereikt hebben die ik wil bereiken (overvloed aan kwaliteitvrouwen). Ze leggen uit welke acties zij hebben uitgevoerd om dit te krijgen. Als ik hetzelfde doe als die personen ga ik ook dezelfde resultaten krijgen.
Gast wat zit je nu allemaal te zeverenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:00 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Een balans vinden tussen mezelf vermaken en 'unreactive' zijn, en m'n sociale intelligentie behouden(oprechte interesse tonen, een connectie maken, haar als echt persoon zien ipv object).
als je de numbers game doet kan ik wel begrijpen dat t steeds meer objecten worden. Dat gebeurd al.snel bij massa-zakenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:02 schreef W00fer het volgende:
[..]
Gast wat zit je nu allemaal te zeveren
Mensen zien als object
Heel die PUA shitquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als je de numbers game doet kan ik wel begrijpen dat t steeds meer objecten worden. Dat gebeurd al.snel bij massa-zaken
Nummertje, streepje op de muur. het gaat niet om de persoon die erachter zit maar het feit 'dat hij maar weer met een vrouwding gepraat heeft'. Nou, wh00p.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:02 schreef W00fer het volgende:
[..]
Mensen zien als object
Hoe moet je dan naar de mens kijken?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:02 schreef W00fer het volgende:
[..]
Mensen zien als object
Bij streepjes op de muur zetten denk ik aan dagen aftellen van de gevangenisquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nummertje, streepje op de muur. het gaat niet om de persoon die erachter zit maar het feit 'dat hij maar weer met een vrouwding gepraat heeft'. Nou, wh00p.
Als jij zou willen leren voetballen, zou je dan naar Messi luisteren of naar iemand die het wel leuk vind om eens een balletje te trappen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:01 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je begrijpt neem ik aan dat dit niet helemaal waar is?
Je kan nog zoveel met een bal trainen, zo goed als Messi zal je vermoedelijk niet worden.
Door oefening word je wel beter overigens.
Daar verschilt jouw ambitie dan van de mijnequote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, gewoon de lokale voetbalcoach zou voor mijn kunnen wel voldoende zijn hoor
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik dan naar Messi zou luisteren. Hij kan goed voetballen, maar of ie ook goed is in het uitleggen en anderen leren om te voetballen, is maar afwachten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Als jij zou willen leren voetballen, zou je dan naar Messi luisteren of naar iemand die het wel leuk vind om eens een balletje te trappen.
Toch vraag ik me af wat je einddoel dan precies is. T vrouwen aanspreken heb je wel onder de knie ondertusswn. Maar wat is.de volgende stap?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Daar verschilt jouw ambitie dan van de mijne
Ik heb echt niet meer motivatie als ik mn doelen hoger zet hoor. werkt eerder averechtsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:20 schreef firefly3 het volgende:
Hoe hoger je je doel zet, hoe gemotiveerder je bent, hoe sneller je groeit. Je moet juist jezelf eerst gaan inbeelden wat je extreem hoge doelen zijn voordat je er kunt komen.
Tegelijk moet je je voeden met de kleine successen onderweg. Als je jezelf zo ziet wat er mogelijk is, is toch juist mooi en spannend?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb echt niet meer motivatie als ik mn doelen hoger zet hoor. werkt eerder averechts
10 minuten aan ee stuk door? Daarvoor moet je toch ook trainen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ik begon gewoon met 10 minuten aan een stuk willen kunnen hardlopen hoor, niet meteen aan een marathon.
Maar dan heb ik mn doel niet extreen hoog gezet. Elk klein succes is een doel opzich. En die stel je telkens bij.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Tegelijk moet je je voeden met de kleine successen onderweg. Als je jezelf zo ziet wat er mogelijk is, is toch juist mooi en spannend?
Ja, maar 10 minuten kunnen rennen is geen extreem hoog doel. Een ultra-trail-marathon wel. Het zijn bij mij juist de kleine dingen kunnen halen die je daarna verder laten dromen en willen dan meteen hele grote dingen willen. Als ik meteen was begonnen met het doel 'ik wil een marathon lopen over x tijd', dan was ik na 3 keer rennen al afgehaakt, omdat het zou lijken alsof ik dat nooit zou kunnen. Kleine doelen stellen, en van daaruit verder denken is mijn devies.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:24 schreef koekwausss het volgende:
[..]
10 minuten aan ee stuk door? Daarvoor moet je toch ook trainen?
Is je doel seks bij de eerste ontmoeting?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:
@ Cue: Dat vind ik niet, Ik heb nog steeds geen seks gehad, en er zijn nog steeds situaties waarin ik niet comfortabel mezelf kan zijn. Ik maak nog steeds fouten en kan heel veel leren, maar ik ben in ieder geval op de goede weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |