Ja is prima.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:15 schreef henk3412 het volgende:
ik heb de bic repeater geprogrammeerd en die wifi logo knippert groen en de power knop is rood.
is dat goed?
Werkt ie? Zo ja, dan ja, zo nee, dan nee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:15 schreef henk3412 het volgende:
ik heb de bic repeater geprogrammeerd en die wifi logo knippert groen en de power knop is rood.
is dat goed?
Gewoon zelf doen.. Met aardappelen kun je hele mooie stempels makenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:51 schreef henk3412 het volgende:
waar kan ik een jas laten bedrukken?
wil je echt cheapass dan moet je gewoon zon hamburger speakertje kopen:quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:08 schreef arucard het volgende:
Weet er iemand een leuk draagbaar mp3speler-speakertje?
Wanneer heb je deze besteld?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:15 schreef henk3412 het volgende:
is dat goed?
buyincoinsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:16 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Wanneer heb je deze besteld?
Kijk hem nog eens? Want die zitten er niet in ;-)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:51 schreef W00fer het volgende:
[..]
Jammer van die sprongetjes in de opname soms. Op 17:39 uur duidelijk te zien als je bocht naar rechts neemt wanneer het stoplicht op groen springt.
besteld 28 juli en vandaag binnenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Vraag niet waar maar wanneer.![]()
ik heb zo'n bladeless fan gekocht. probleem: het maakt een teringlawaaiquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:21 schreef Downstar het volgende:
Easy to clean, en dan het pijltje naar de verkeerde ventilator zetten xD!
hahah ben ook niet van plan opm er 1 te kopen hoor, lijkt me ook amper lucht vanaf te komen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
ik heb zo'n bladeless fan gekocht. probleem: het maakt een teringlawaai
Weet je zeker dat die van jou is? Ik had exact dezelfde foto, kan hem helaas niet terug vinden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:26 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Mistertao heeft weer een 'paar' fotos geschoten van m'n bestelde taobao product.
18, ja achttien foto's welteverstaan!
Nu nog even wachten op second payment option, en dan is hij zo weer onderweg naar Nederland
Was die van jou niet eerder zoiets als dit?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:35 schreef Feyen18 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die van jou is? Ik had exact dezelfde foto, kan hem helaas niet terug vinden.
Ik heb hem helaas nog niet binnen, inklaring papieren gekregen.
$50 voor die zooiquote:
1 2 3 | >2013 >nog met een quadcopter vliegen > :') :') |
Dan ben je wss al aangemeld.. log eens uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 03:41 schreef LKVBHD het volgende:
Dat terzijde, lieve vriendjus, heeft BIC nou de recommender eruit gegooid? Zie hem niet meer staan bij de checkout.
Overigens herinneringspost dat ik mijn recente aankopen/horloges moet posten. Herinner mij.
Nee, een pil.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:37 schreef seeewpaall het volgende:
mijn tablet ligt bij de douane.
wat kan ik als beste omschrijving doen?
gewoon - tablet?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:10 schreef seeewpaall het volgende:
[..]krijg jij geen aandacht thuis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |