Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Wat een enorme opperbaasquote:
Nouquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik lees nu al je posts in jouw stemmetje.
Lees de boekenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Net begonnen met GoT, wel aaardige serie
Zelfs voor school vertik ik het die boeken echt te lezenquote:
Als Vas dit nu ziet met haar trippende hoofdquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:37 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Perfect loops zijn baas.
Kut serie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:37 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Perfect loops zijn baas.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:37 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Perfect loops zijn baas.
Kut mening.quote:
hierom las ik de harry potter boeken nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:37 schreef Snowbells het volgende:
De serie verneukt de boeken omdat ze dingen naar voren halen en dingen niet eens laten zien wie belangrijk zijn
Sommig scenes hadden zo mooi kunnen zijn
Die zijn ook veel leuker dan de filmsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hierom las ik de harry potter boeken niet
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik heb ze nooit gelezen vond de films wel leuk namelijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die zijn ook veel leuker dan de films
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alle boeken in het engels en nederlands gelezen
stoerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alle boeken in het engels en nederlands gelezen
Kut serie, alleen de eerste twee films gezien.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:40 schreef Snowbells het volgende:
Ben nu bezig om de harry potter boeken opnieuw te lezen.
Rook wiet Dan heb je geduld zat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lees terugik kan er het geduld niet voor vinden dus ga ik maar fokken.
Moet ik eerst wiet hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rook wiet Dan heb je geduld zat.
Had je die van vanmiddag gelezen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik lees welleens tweets van roald als ik stoned ben. die zijn al moeilijk genoeg
Coffeeshops genoeg in Nederland, anders gewoon Mo de straatdealer met zijn gucci heuptasje bellen.quote:
Niet eens gezienquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Vind die shit van de yogscast wel geinig
Nederlandse dealer met auto.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Coffeeshops genoeg in Nederland, anders gewoon Mo de straatdealer met zijn gucci heuptasje bellen.
Je rookt alleen maar gruis. Je weet niet eens wat kush is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
mo de straatdealer dealt alleen maar gruis
Vorig jaar is hier de straatdealer aka De Vliegende Hollander, neergestoken toen hij zijn goederen kwam droppen uit zijn witte busje.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Coffeeshops genoeg in Nederland, anders gewoon Mo de straatdealer met zijn gucci heuptasje bellen.
Ja, dat kan gebeuren in Roffa.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vorig jaar is hier de straatdealer aka De Vliegende Hollander, neergestoken toen hij zijn goederen kwam droppen uit zijn witte busje.
Is niet eens in Roffa man, dorpje er net onder.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, dat kan gebeuren in Roffa.
Was zeker niet op Zuid ? Want dan hadden ze wel vuurwapens gebruikt
koop wat sigaretjes voor haarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:55 schreef Snowbells het volgende:
Haha als mijn moeder boos op me is rent ze zowat naar buiten om te roken
Heb stressss![]()
Ik ga haar verslaving niet financierenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
koop wat sigaretjes voor haar
ikke viceroy silver blend ofzoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:58 schreef Ro-ald het volgende:
Ik moest dit weekend of Marlboro roken of niets.
Boehoequote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:58 schreef Ro-ald het volgende:
Ik moest dit weekend of Marlboro roken of niets.
Ik was in Duitsland naar een festival heel het weekend.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ikke viceroy silver blend ofzo
hele tijd de filter eraf rukken omdat het anders echt niet te doen was
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik was in Duitsland naar een festival heel het weekend.
En daar hadden ze alleen Marlboro
Nog nooit gezien.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha dan maar niet roken
Hahaha dan hoor je er niet bij!quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahaha dan hoor je er niet bij!
Mensen die niet roken_!
Je bent gewoon stoer als je rooktEckte bazen weten.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mensen die niet roken_!
Ik moest lachenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mensen die niet roken_!
L&Mquote:
sterktequote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goedemorgen. Gvd wat ben ik krankibankie brak en om 17:00 komt er iemand kijken
voor de kamer die vrij staat boven mij, verdomme, moet alles nog schoonmaken
van keuken tot badkamer. Fuck me !
Liever nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goedemorgen. Gvd wat ben ik krankibankie brak en om 17:00 komt er iemand kijken
voor de kamer die vrij staat boven mij, verdomme, moet alles nog schoonmaken
van keuken tot badkamer. Fuck me !
Nee.quote:
Murp is een gozer hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee.
Heb net nog een kusje gekregen van murp.
Ohja, kut. Helemaal vergetenquote:
camelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:51 schreef Studeur het volgende:
Futurama
Bier
Roken
Roken
Wiet
L&M
Camel
Brak zijn
Wat nou weer Ja wat ?quote:
wtfquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:37 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Perfect loops zijn baas.
ik dacht dat je mij uitlachtequote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wat nou weer Ja wat ?
Ik lach alleen maar om Uns dat ie vergat dat Murp een dude is.
Yesquote:
Oh, dus eigenlijk lacht iedereen mij uit?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik dacht dat je mij uitlachte
Neeeee joh !quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik dacht dat je mij uitlachte
niet iedereenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk lacht iedereen mij uit?
Nou mooi
ja maar jij bent 16quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk lacht iedereen mij uit?
Nou mooi
quote:
quote:
quote:
Ik las "kutteef"quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:03 schreef Typisch het volgende:
gvd tweede keer vandaag dat ik nat ben geregend
kutleef
1 van die 7 is nu al kapot zekerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:05 schreef krullenbolletje het volgende:
Sieraden 1 euro bij de six7 dingen gekocht
Omg unsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik las "kutteef"
Ik dacht dat een of ander wijf zo hard aan het klaarkomen wa-- you get the picture...
Doe eens niet van die vieze praat man, boefje.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik las "kutteef"
Ik dacht dat een of ander wijf zo hard aan het klaarkomen wa-- you get the picture...
Sorryquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe eens niet van die vieze praat man, boefje.
Bedankt voor deze informatie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
POEP !Zo ! lekker gescheten. Heftige aroma's in de gang.
hihi wat een porfesionele bierf!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Geachte Uns,
Geen dankt..
Gr gr.
Vriendelijk.
Toedelons.
GLP88
Jij!quote:
Jij bent een pestkopquote:
yolo togquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:32 schreef Unscrewed het volgende:
Heeft iemand dat ook wel eens? Dat je een nacht hebt zitten zuipen enzo, dan kan je moeilijk slapen de hele nacht en dan is de dag erna zooooooo sloom en je bent zoooo moe, maar je hebt geen zin om te slapen want dan mis je de hele dag.. en de tijd wilt maar niet vooruit gaan! Het is nu letterlijk al DRIE uur lang 16:nogwatjezus. Niet leuk
Gast... het is nog steeds 16:nogwatquote:
quote:
Dit is waar.quote:
Poep rockt !quote:
Omdad jei hed bendquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
hihi wat een porfesionele bierf!
Dat had ik dusquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:32 schreef Unscrewed het volgende:
Heeft iemand dat ook wel eens? Dat je een nacht hebt zitten zuipen enzo, dan kan je moeilijk slapen de hele nacht en dan is de dag erna zooooooo sloom en je bent zoooo moe, maar je hebt geen zin om te slapen want dan mis je de hele dag.. en de tijd wilt maar niet vooruit gaan! Het is nu letterlijk al DRIE uur lang 16:nogwatjezus. Niet leuk
Zoveel waarheid in 1 topic.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
Het is allemaal de schuld van rocknijntje
Rock poept?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Poep rockt !
[..]
Omdad jei hed bend
quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat had ik dusGodvergimme xd. En de huisbazen staan nu voor de deur
Wees niet zo Oblivious.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:58 schreef Typisch het volgende:
Ik heb gister Oblivion gezien, wat een schijt film.
Cakequote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:59 schreef Typisch het volgende:
En ik heb nog cake.
Einde mededelingen.
Nopequote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
1 van die 7 is nu al kapot zeker
>MEDquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:59 schreef Typisch het volgende:
En ik heb nog cake.
Einde mededelingen.
geef je geld uit aan een dagkaartquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:00 schreef Snowbells het volgende:
Gaat zo'n meid mee naar walibi die niet in achtbanen durft, joepie
Vatti betaaldquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
geef je geld uit aan een dagkaart
Wissel haar dan in met mijquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:00 schreef Snowbells het volgende:
Gaat zo'n meid mee naar walibi die niet in achtbanen durft, joepie
grapje wp bby x kus je boi Roquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Moet jij niet grapjes gaan maken op twitter
met je hondenweer
De correcte stelling is: "Wat is een vatti?"quote:
Oke, wanneer is het?quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
De correcte stelling is: "Wat is een vatti?"
Geen breton hebbenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn dark elf vindt dat niet grappig
Jouw Dark Elf heeft lelijke haar textures, dus hij heeft geen recht van spreken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De fuck heb je hem voor een pakje aangetrokken?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wanneer ik mijn geld krijgquote:
Whehehequote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer ik mijn geld krijg
Geen idee.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
De fuck heb je hem voor een pakje aangetrokken?
Dat is voor boelers en potten.quote:
Alleen wat omgeving textures en shit uber gemacht, voor de rest geen zin in.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jouw Dark Elf heeft lelijke haar textures, dus hij heeft geen recht van spreken.
Je kan wel geld lenen van mij, kun je op date met snowie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer ik mijn geld krijg
ze zijn hommo'squote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom doen Snow en Uns stom tegen mij.
Whehequote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wheheheweet niet of vriendinnen het leuk vinden maar schijt
Wat een lieve manquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kan wel geld lenen van mij, kun je op date met snowie.
Wat ben ik toch een goede gozer.
Omdat het kanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
Omdat jij meester der trollen bent, kan het niet handelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
Heb alweer ruim 20 uur gespeeld zag ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:11 schreef Snowbells het volgende:
Nightingale armor of die armor van aela
Zo meester was het niet, een extra tabje openenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat jij meester der trollen bent, kan het niet handelen.
hey bby wil jij mij helpen met mn nightingale armor :$ :$ :$quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:11 schreef Snowbells het volgende:
Nou en, ik was wel gemindfuckedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo meester was het niet, een extra tabje openen. Oké drie na een tijdje. Maar dat maakt het niet meer hardcore.
Op tinychat zeker? Ook wel eens gedaan, gewoon een forumnaam nemen van iemand die er ook wel eens zit.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo meester was het niet, een extra tabje openen. Oké drie na een tijdje. Maar dat maakt het niet meer hardcore.
is dit een wow topic?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:11 schreef Snowbells het volgende:
Ik had de hele tijd gewoon mezelf op camquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou en, ik was wel gemindfucked
Ik was even weg, jij hebt dat dik op het goeie moment zitten klaarzetten
Nee, Skyrim, toch?quote:
je moeder staat ook in het Wow! topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihiiahiahuaohhohohohajauaifafnjfkdskwfrbh3u4rg3wf
Jezusquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had de hele tijd gewoon mezelf op cam. En ik zat met mezelf te praten, in die verschillende tabjes dus. Toen dacht ik "ik maak de cams even zwart" en precies toen kwam jij terug
.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moeder staat ook in het Wow! topicmijn moeder ziet er dan ook nog prima uit, kan ik mee levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihiiahiahuaohhohohohajauaifafnjfkdskwfrbh3u4rg3wf
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik mag WoW niet meer haten omdat Dota, maar toch doe ik het.
Ik was begonnen rond begin Burning Crusade.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij bent te jong om de eckte eckte wow tijden mee te hebben gemaakt.
Orc Warlock.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]![]()
DotA
WoW
Een DK als main hebben
oeps
ik rond de lich kingquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik was begonnen rond begin Burning Crusade.
hoe kan datquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik was begonnen rond begin Burning Crusade.
WoW bestaat pas 6 jaar, toen was ik geloof ik 12. Ik had de WoW South Park aflevering gezien, dag erna zag ik WoW Battle Chest bij de Makro liggen en dat werd zeurenquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Tyfus. Is dit het "ik-plemp-maar-bagger" topic geworden![]()
Damn. Doe posts gaan tantoe snel.
Whoeshjjjquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Eensch. Maar daar was ik het nog niet mee eens toen ik een Alliance char had gemaakt en had geleveld tot 87.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Orc Warlock.
for teh horde ditdat zuszo
alliance vrienden van de joden!
jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Je bent toch een man. Bal die sletjes gewoon.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
ik en mijn maten worden geteisterd door vriendenverzoeken op facebook van sletjes van de vakantie
einde bagger bericht
Ik stop met deze talk, onze FOK!rep gaat er aan. Jeweettochquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eensch. Maar daar was ik het nog niet mee eens toen ik een Alliance char had gemaakt en had geleveld tot 87.
Dat is waar.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik stop met deze talk, onze FOK!rep gaat er aan. Jeweettoch
Ik zal ze effe laten overvliegen uit de UK.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je bent toch een man. Bal die sletjes gewoon.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zal ze effe laten overvliegen uit de UK.
Ja dag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vond Typisch op Facebook. Stond bij die vriendenvoorstellen of zo.
In oktober komen er een paar naar Rotterdam, om te smoken e.d.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Kijk zo rol je die shit.
Ik heb alles uber afgeschermd, kut facebook.quote:
I'll be there.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
In oktober komen er een paar naar Rotterdam, om te smoken e.d.Ze waren met 8 chicks al helemaal panja van 20 euro aan skunk van een of andere Jamaicaan in Portugal.
[..]
Ik heb alles uber afgeschermd, kut facebook.
Zolang het niet op haar miens zit boeit het met geen hol.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij mag de chick met schimmel op haar tong.
Geen zelfwaarde hebbenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zolang het niet op haar miens zit boeit het met geen hol.
Daar twijfel ik sterk aan. Ze kwam het trotst vertellen bij het zwembad. ''GUYS I HAVE GOT FUNGUS ON MY TONGUE''.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zolang het niet op haar miens zit boeit het met geen hol.
Hoezo dat danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:29 schreef Unscrewed het volgende:
Nijntje moet bij de geheime dienst werken ofzo, met haar opsporingsskills.
Hier ben ik het mee eens, tenzij goeie maten opeens ofzo.quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens, tenzij goeie maten opeens ofzo.
[..]______________________!!!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens, tenzij goeie maten opeens ofzo.
Ik ga niet eens moeite doen. Hoe ver kom ik met een voornaamquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:32 schreef Onorgineel het volgende:
Reeds nog niet opgespoord door nijn
DafuQquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar twijfel ik sterk aan. Ze kwam het trotst vertellen bij het zwembad. ''GUYS I HAVE GOT FUNGUS ON MY TONGUE''.
gawegquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoezo dat dan. Ik onthoud namen gewoon goed.
En veel kwam ik gewoon toevallig tegen, zoals Typisch.
Hoe kom je "toevallig" iemand tegen op Facebook?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoezo dat dan. Ik onthoud namen gewoon goed.
En veel kwam ik gewoon toevallig tegen, zoals Typisch.
Ik voeg je toch niet toe of zo?quote:
Toch niet zo goed in opsporen als ik dacht dusquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga niet eens moeite doen. Hoe ver kom ik met een voornaam?
Huh? Oh, kut ik heb jou op Facebook, he?quote:
Vriendenvoorstellen rechtsboven en soms via profielen van anderenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoe kom je "toevallig" iemand tegen op Facebook?
Dat gebeurd nooooooit
quote:Ik kan je wel in dienst nemen
Gaan we bankaccounts hacken, moet jij cijfertjes onthouden enzo en dan zijn we rijk*
*=99,9% van de opbrengst gaat naar mij
Oh, ohoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Huh? Oh, kut ik heb jou op Facebook, he?![]()
Ik vind je wel liev hoor
Woonplaats, andere vrienden, sporten, studie. Je kan ver komen, mits niet alles afgeschermd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ik ga niet eens moeite doen. Hoe ver kom ik met een voornaam?
Woonplaats weet ik niet. Andere vriendenlijsten heb ik al gekeken, maar niemand heeft hem. Uns misschien, maar die heeft zijn vrienden afgeschermd. Sport weet ik niet. Studie niet de exacte naam.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Woonplaats, andere vrienden, sporten, studie. Je kan ver komen, mits niet alles afgeschermd.
Heb Un ook niet op facebookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woonplaats weet ik niet. Andere vriendenlijsten heb ik al gekeken, maar niemand heeft hem. Uns misschien, maar die heeft zijn vrienden afgeschermd. Sport weet ik niet. Studie niet de exacte naam.
Ono daagde me uit, anders was ik niet eens in vriendenlijsten gaan zoeken. Ben niet zo'n stalker.
Ik ook en toch vond konijn mij.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja gemeenschappelijke vrienden dan. Maar ik heb alles afgeschermd
What's that supposed to meanquote:
Baasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:38 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Heb Un ook niet op facebookWel op whatsapp, beetje jonkofoto's sturen
Heb dat ook pas later gedaan, was eerst niet nodig. Maar ik vertrouw het internet (FOK!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had jou ook binnen 3 seconden gevonden
doe normaal man, kut hippiequote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:45 schreef Unscrewed het volgende:
Ik wil fucking lange harenGewoon zodat als ik ren, dan wapperen die haren zo achter me aan, fucking vet.
hippiequote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:45 schreef Unscrewed het volgende:
Ik wil fucking lange harenGewoon zodat als ik ren, dan wapperen die haren zo achter me aan, fucking vet.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:45 schreef Unscrewed het volgende:
Andrelon gebruiken voor je haar dan hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:45 schreef Unscrewed het volgende:
quote:
Oh, Mur heeft toch ook lange haren? Hij is zeker geen hippie?quote:
Waarom niet?quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Andrelon gebruiken voor je haar dan he
Jawel, hij heeft nog dreads ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Oh, Mur heeft toch ook lange haren? Hij is zeker geen hippie?
[..]
Waarom niet?
[..]
homoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:45 schreef Unscrewed het volgende:
Nee, gewoon vrijquote:
Soep is geen avondeten man.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:51 schreef Typisch het volgende:
Ik dacht dat ik vandaag soep moest eten, maar ik heb nog tortilla shizzle liggen.
fijn leventje
einde bericht
De eerste reacties zijn tot nu toe positief blijkt uit de peilingen van de hondquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Oh, Mur heeft toch ook lange haren? Hij is zeker geen hippie?
[..]
Waarom niet?
[..]
quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft nog dreads ook.
kut hippie²
Gemillimeterd haarquote:
Meestal heb ik nog honger na soep eten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel joh. Broodje er bij, gehaktballetjes erin. Kan prima.
Al uitgetript?quote:
Mur laatst ook pasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow ik zie nu pas dat jouw UI beweegt_
Stelletje druggiesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |