Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Wat een enorme opperbaasquote:
Nouquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik lees nu al je posts in jouw stemmetje.
Lees de boekenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Net begonnen met GoT, wel aaardige serie
Zelfs voor school vertik ik het die boeken echt te lezenquote:
Als Vas dit nu ziet met haar trippende hoofdquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:37 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Perfect loops zijn baas.
Kut serie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:37 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Perfect loops zijn baas.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:37 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Perfect loops zijn baas.
Kut mening.quote:
hierom las ik de harry potter boeken nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:37 schreef Snowbells het volgende:
De serie verneukt de boeken omdat ze dingen naar voren halen en dingen niet eens laten zien wie belangrijk zijn
Sommig scenes hadden zo mooi kunnen zijn
Die zijn ook veel leuker dan de filmsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hierom las ik de harry potter boeken niet
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik heb ze nooit gelezen vond de films wel leuk namelijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die zijn ook veel leuker dan de films
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alle boeken in het engels en nederlands gelezen
stoerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alle boeken in het engels en nederlands gelezen
Kut serie, alleen de eerste twee films gezien.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:40 schreef Snowbells het volgende:
Ben nu bezig om de harry potter boeken opnieuw te lezen.
Rook wiet Dan heb je geduld zat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lees terugik kan er het geduld niet voor vinden dus ga ik maar fokken.
Moet ik eerst wiet hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rook wiet Dan heb je geduld zat.
Had je die van vanmiddag gelezen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik lees welleens tweets van roald als ik stoned ben. die zijn al moeilijk genoeg
Coffeeshops genoeg in Nederland, anders gewoon Mo de straatdealer met zijn gucci heuptasje bellen.quote:
Niet eens gezienquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Vind die shit van de yogscast wel geinig
Nederlandse dealer met auto.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Coffeeshops genoeg in Nederland, anders gewoon Mo de straatdealer met zijn gucci heuptasje bellen.
Je rookt alleen maar gruis. Je weet niet eens wat kush is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
mo de straatdealer dealt alleen maar gruis
Vorig jaar is hier de straatdealer aka De Vliegende Hollander, neergestoken toen hij zijn goederen kwam droppen uit zijn witte busje.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Coffeeshops genoeg in Nederland, anders gewoon Mo de straatdealer met zijn gucci heuptasje bellen.
Ja, dat kan gebeuren in Roffa.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vorig jaar is hier de straatdealer aka De Vliegende Hollander, neergestoken toen hij zijn goederen kwam droppen uit zijn witte busje.
Is niet eens in Roffa man, dorpje er net onder.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, dat kan gebeuren in Roffa.
Was zeker niet op Zuid ? Want dan hadden ze wel vuurwapens gebruikt
koop wat sigaretjes voor haarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:55 schreef Snowbells het volgende:
Haha als mijn moeder boos op me is rent ze zowat naar buiten om te roken
Heb stressss![]()
Ik ga haar verslaving niet financierenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
koop wat sigaretjes voor haar
ikke viceroy silver blend ofzoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:58 schreef Ro-ald het volgende:
Ik moest dit weekend of Marlboro roken of niets.
Boehoequote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:58 schreef Ro-ald het volgende:
Ik moest dit weekend of Marlboro roken of niets.
Ik was in Duitsland naar een festival heel het weekend.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ikke viceroy silver blend ofzo
hele tijd de filter eraf rukken omdat het anders echt niet te doen was
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik was in Duitsland naar een festival heel het weekend.
En daar hadden ze alleen Marlboro
Nog nooit gezien.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha dan maar niet roken
Hahaha dan hoor je er niet bij!quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahaha dan hoor je er niet bij!
Mensen die niet roken_!
Je bent gewoon stoer als je rooktEckte bazen weten.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mensen die niet roken_!
Ik moest lachenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mensen die niet roken_!
L&Mquote:
sterktequote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goedemorgen. Gvd wat ben ik krankibankie brak en om 17:00 komt er iemand kijken
voor de kamer die vrij staat boven mij, verdomme, moet alles nog schoonmaken
van keuken tot badkamer. Fuck me !
Liever nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goedemorgen. Gvd wat ben ik krankibankie brak en om 17:00 komt er iemand kijken
voor de kamer die vrij staat boven mij, verdomme, moet alles nog schoonmaken
van keuken tot badkamer. Fuck me !
Nee.quote:
Murp is een gozer hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee.
Heb net nog een kusje gekregen van murp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |