SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet waar want : Geen vermelding naar Eriksenquote:
Alleen als Tyron de TS is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet waar want : Geen vermelding naar Eriksen
Meer mensen als Tyronquote:
Daar teken ik voor, levert me gelijk flink wat punten op.quote:
Uit AZ winnen we gewoon hoor. Het zal niet mooi zijn, het zal niet 'fantastisch' gaan, maar de 3 punten hebben we in de pocket.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:24 schreef Jochie1900 het volgende:
Ik verwacht zondag een erg lastige uitwedstrijd. Ajax heeft het tegen AZ de laatste jaren altijd lastig. Uiteraard moet deze wedstrijd wel gewonnen worden, zodat je na drie wedstrijden gewoon op negen punten staat. feyenoord thuis mag uiteraard geen problemen opleveren.
Tegen PSV wordt de beste wedstrijd tot dan toe, eindelijk een tegenstander die wil voetballen ipv alleen verdedigen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Uit AZ winnen we gewoon hoor. Het zal niet mooi zijn, het zal niet 'fantastisch' gaan, maar de 3 punten hebben we in de pocket.
Ik vrees alleen een heel klein beetje de 2 wedstrijden tegen PSV, en de kleine jochies zoals GAE en Zwolle.
Laten we eerst maar eens winnen van AZ dat is al lastig zat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Uit AZ winnen we gewoon hoor. Het zal niet mooi zijn, het zal niet 'fantastisch' gaan, maar de 3 punten hebben we in de pocket.
Ik vrees alleen een heel klein beetje de 2 wedstrijden tegen PSV, en de kleine jochies zoals GAE en Zwolle.
Ik ga er ook niet van uit dat AZ in eigen huis niet wil voetballen hoor. Uitwedstrijden lijken tegenwoordig wel makkelijker geworden voor ons.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen PSV wordt de beste wedstrijd tot dan toe, eindelijk een tegenstander die wil voetballen ipv alleen verdedigen.
Het is me eigenlijk niet opgevallen, dus geen idee hoe het gaat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:58 schreef MouzurX het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het deuntje van Fox Sports best leuk vind? Het is geen champions leaque intro, maar toch een verbetering.
Handel - zadok the priestquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:58 schreef MouzurX het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het deuntje van Fox Sports best leuk vind? Het is geen champions leaque intro, maar toch een verbetering.
FOX is qua lay-out en dat soort dingen 10x beter dan EDL.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:58 schreef MouzurX het volgende:
Daarbij krijgt ajax ook meer geld.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX is qua lay-out en dat soort dingen 10x beter dan EDL.
Dat kunnen die yanks wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en Helenequote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet waar want : Geen vermelding naar Eriksen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |