SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat is een lach als je van binnen huilt
Je opent vast niet op elk account evenveel packs. Mocht dat wel zo zijn dan open je dus meer dan 30 silver packs per dag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Op mijn tweede account 2269
Ik heb 5 accounts, nu weet je genoeg?![]()
40K en dan zo'n kutteam.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:57 schreef DePresident. het volgende:
Teampje in elkaar gefratseld voor 40k.
[ afbeelding ]
In totaal zo'n 8500quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je opent vast niet op elk account evenveel packs. Mocht dat wel zo zijn dan open je dus meer dan 30 silver packs per dag.
7 chem.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:57 schreef DePresident. het volgende:
Teampje in elkaar gefratseld voor 40k.
[ afbeelding ]
Ik ook niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
7 chem.De autist in mij kan dit niet hendelen.
PSG. Ibraquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:05 schreef poker4lifee het volgende:
Wat zijn een beetje leuke h2h teams met 5* skiller(s)? Gebruik nu Sao Paolo en Atletico Mineiro af en toe![]()
Maar liefst nog wat beters
yeah liefst wel iets minder OP, Ronaldo en Zlatan te goedquote:
Taarabt is ook wel fijn, van QPR.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yeah liefst wel iets minder OP, Ronaldo en Zlatan te goed
Gewoon je eigen team met 5* skillers samenstellen en dan knallen in een h2h lobby.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yeah liefst wel iets minder OP, Ronaldo en Zlatan te goed
Gewoon brazilie pakken danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:05 schreef poker4lifee het volgende:
Wat zijn een beetje leuke h2h teams met 5* skiller(s)? Gebruik nu Sao Paolo en Atletico Mineiro af en toe![]()
Maar liefst nog wat beters
zal die proberen thxquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:07 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Taarabt is ook wel fijn, van QPR.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:07 schreef wonton het volgende:
[..]
Gewoon je eigen team met 5* skillers samenstellen en dan knallen in een h2h lobby.
mja is om mee tegen een vriend friendlies te doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |