SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ja waarom niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
Zal ik in dit topic ook maar even posten dan?
quote:
wat een lekkere positieve insteekquote:
NSFW?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Mag die fijne chick onder een spoiler aub?
Why? Je post in SEXquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Mag die fijne chick onder een spoiler aub?
Ik lees jouw reactie nu sarcastisch terwijl ik het echt meende hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
wat een lekkere positieve insteek![]()
Werken zul je op je..werkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:32 schreef rival het volgende:
Jamaar.... dat hoeft toch niet zo op te vallen voor de rest
maar ik meen het ook!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik lees jouw reactie nu sarcastisch terwijl ik het echt meende hoor
Ben net 5 min wakker.
Zeg je dat ook tegen je baas?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat ik daar zo goed in ben heb ik tijd voor andere dingen
De komende 3 weken valt er weinig te zeggen hij ging net op vakantiequote:
Ja, de uiteindelijke resultaten zijn toch het belangrijkstequote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
De komende 3 weken valt er weinig te zeggen hij ging net op vakantie
Maar, baas is tevreden over het werk dat ik verzet
Nou meid tochquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb wel ff een bakkie koffie verdiend
Okayquote:
In principe wel, maar hij hoeft toch echt niet te weten hoeveel uur ik dingen voor mezelf doe....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, de uiteindelijke resultaten zijn toch het belangrijkste
Ik heb alleen nog een berg strijk.. meh.. maar ik moet wel want volgende week op vakantiequote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Okaynou lekker meeposten dan.
Al zal ik vandaag verminderd aanwezig zijn door een berg huishoudelijk werk en een berg leerwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |