Schraal stoertje, jij.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:02 schreef b4kl4p het volgende:
Ik vind het wel best met "je had het kunnen weten" vanavond blaas ik die meter uit de grond.
Als ik op deze manier een boete krijg ben ik ook boos, maar op mijzelf, omdat ik te dom ben om even te checken of het koopzondag is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:59 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik ben dat ook van plan, al die skeere lui hierboven die zeggen dat je niet moet miepen moeten zelf maar eens zonder glijmiddel op deze manier in hun reet geneukt moeten worden.
Je rijdt gewoon naar iemand toe, op zondag, zet je kar neer. Boete.
Moet ik dan ook elke vrije zondag naar die parkeermeter lopen om te kijken of het koopzondag is? Wat er trouwens wss niet eens op staat maargoed ik heb niet gekeken.
En stuur die bon maar op hoor, betaal ik hem wel voor jequote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:53 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja maar ik wist niet dat het koopzondag was. Maargoed betaal jij hem maar, ik ga toch verhuizen. Flikker maar op met die kutstad.
..en waarom is dat vreemd? APV's verschillen nou eenmaal.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:13 schreef RemcoDelft het volgende:
Als jij als buitenstaander niet kan weten dat het koopzondag is, kan je hier waarschijnlijk onderuit komen. Gewoon voor laten komen dus.
Tenslotte is het vreemd dat je voor het naleven van verkeersregels en Lutjebroek in lokale nieuwsbladen moet kijken wanneer de regels gelden...
Dus jij vind het normaal om in elk dorp waar je komt eerst de lokale regels door te gaan lezen of er wellicht iets is wat niet mag? Of nog beter; bel je duurbetaalde advocaat voor advies als je naar Schubbekutteveen wilt! Wellicht mag je geen blauwe trui dragen op dinsdag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:15 schreef DonJames het volgende:
[..]
..en waarom is dat vreemd? APV's verschillen nou eenmaal.
Omdat waarschijnlijk op koopzondagen iedereen in die straten buiten het centrum staat geparkeerd en dat is erg hinderlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:15 schreef Metalfreak het volgende:
Wat is hier ineens iedereen een moraalridder met zijn "had je maar moeten weten"? Blijkbaar is het enige doel om in een stad te komen alleen nog maar om te kopen kopen kopen en natuurlijk moeten we die consumenten maar zoveel mogelijk geld proberen uit te knijpen... En het dan gek vinden als de klandizie hard terugloopt...
In mijn gemeente is onlangs een wijziging doorgevoerd na jarenlang gratis parkeren op zondag (ook op koopzondag) geld vangen. En nee, dat is niet groots bekend gemaakt... Als je hier als buitenstaander al jaren regelmatig komt op zondag, loop je niet elke keer langs de parkeerautomaat om te checken of toevallig die week die regel is gewijzigd.
Je kan allemaal belachelijke zaken verzinnen, maar feit blijft dat op de ene plek op de wereld nou eenmaal andere regels gelden dan op de andere plek. Wen er maar aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:22 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dus jij vind het normaal om in elk dorp waar je komt eerst de lokale regels door te gaan lezen of er wellicht iets is wat niet mag? Of nog beter; bel je duurbetaalde advocaat voor advies als je naar Schubbekutteveen wilt! Wellicht mag je geen blauwe trui dragen op dinsdag.
Zo is het met heel veel dingen. Zo mag je in sommige steden wel met geopend bier lopen, maar in andere steden niet, etc.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:22 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dus jij vind het normaal om in elk dorp waar je komt eerst de lokale regels door te gaan lezen of er wellicht iets is wat niet mag? Of nog beter; bel je duurbetaalde advocaat voor advies als je naar Schubbekutteveen wilt! Wellicht mag je geen blauwe trui dragen op dinsdag.
Als je dat wist, waarom nam je dan klakkeloos aan dat het wel geen koopzondag zou zijn? Als je een gok neemt, moet je daar ook de consequenties van accepteren.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:50 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Het kost me even 70 pleuro, die ga ik niet zomaar even betalen. Zondag is gratis parkeren, behalve koopzondag.
Paardeveld?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:13 schreef Woelwater het volgende:
[..]
En stuur die bon maar op hoor, betaal ik hem wel voor je![]()
Kroonstraat 25
3511 RC UTRECHT
waarom zou hij dat niet kunnen weten?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:13 schreef RemcoDelft het volgende:
Als jij als buitenstaander niet kan weten dat het koopzondag is, kan je hier waarschijnlijk onderuit komen. Gewoon voor laten komen dus.
Tenslotte is het vreemd dat je voor het naleven van verkeersregels en Lutjebroek in lokale nieuwsbladen moet kijken wanneer de regels gelden...
Belastingdienst volgens mij.quote:
Ben het wel met hem eens om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dus had je moeten betalen, niet zo miepen voor die paar tientjes, had je maar even moeten kijken of het koopzondag was.
Duidelijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:42 schreef lipjes het volgende:
Als het wel duidelijk is aangegeven, zoals in etten-leur met matrixborden dan is het inderdaad eigen schuld.
Zo dus: http://goo.gl/maps/y2hxb
Dat is dan ook van google maps genomen, als je er langs rijd is het duidelijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Duidelijk... het lijkt wel morse ...
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:23 schreef Me_Wesley het volgende:
Omdat waarschijnlijk op koopzondagen iedereen in die straten buiten het centrum staat geparkeerd en dat is erg hinderlijk.
Niet parkeren is geen parkeerbon.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:44 schreef b4kl4p het volgende:
Je stapt in je kar en gaat, oh het is zondag dus hoef ik niet te parkeren.
Poll: Die paal gaat eraan. Stoer of niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:44 schreef b4kl4p het volgende:
Maargoed die paal gaat er aan. (Stoer of niet!)
Anders, namelijk: TS heeft een beheersingsprobleem. Lijkt bovendien weinig gevoel voor verhoudingen te hebben. Met 'stoer' heeft het weinig te maken. Eerder met erg onvolwassen gedragquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:55 schreef Queller het volgende:
[..]
Poll: Die paal gaat eraan. Stoer of niet?
• Stoer
• Niet stoer
• Anders, namelijk:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |