Het kost me even 70 pleuro, die ga ik niet zomaar even betalen. Zondag is gratis parkeren, behalve koopzondag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waarom schandalig? Omdat jij niet weet wat rechten en plichten zijn?
Idee: ga door met je leven en hou es op te janken.
Oh, dus je weet het wel.. Gewoon betalen dus..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:50 schreef b4kl4p het volgende:
Zondag is gratis parkeren, behalve koopzondag.
Tegenwoordig is bijna elke zondag koopzondag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:50 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Het kost me even 70 pleuro, die ga ik niet zomaar even betalen. Zondag is gratis parkeren, behalve koopzondag.
Dus had je moeten betalen, niet zo miepen voor die paar tientjes, had je maar even moeten kijken of het koopzondag was.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:50 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Het kost me even 70 pleuro, die ga ik niet zomaar even betalen. Zondag is gratis parkeren, behalve koopzondag.
Ja maar ik wist niet dat het koopzondag was. Maargoed betaal jij hem maar, ik ga toch verhuizen. Flikker maar op met die kutstad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:52 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Oh, dus je weet het wel.. Gewoon betalen dus..
Waar dan? Op de parkeerautomaat zelf staat zoiets niet. Is het in Nederland verplicht om elke koopzondag uit je hoofd te kennen dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:53 schreef Salatrel het volgende:
en er staat vast wel ergens aangegeven welke zondag koopzondag is
Staat in de APV.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waar dan? Op de parkeerautomaat zelf staat zoiets niet. Is het in Nederland verplicht om elke koopzondag uit je hoofd te kennen dan?
Het had je een paar euro kunnen kosten. Eigen schuld volgende keer beter opletten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:50 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
nee maar als je weet dat je in de stad op koopzondagen moet betalen en je op zondag naar die stad toe gaat is het wel even handig te checken of die zondag een koopzondag is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waar dan? Op de parkeerautomaat zelf staat zoiets niet. Is het in Nederland verplicht om elke koopzondag uit je hoofd te kennen dan?
Dat vraag ik me eigenlijk ook af. Ik heb ook regelmatig die palen zien staan met de mededeling dat op koopzondag ook betaald zou moeten worden, maar dan stond er niet bij wanneer die koopzondag dan wel was.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bij mijn weten staan daar geen datums in. En wat versta je onder een koopzondag? Is het al koopzondag als de lokale AH open is, of moeten de andere winkels als de V&D, C&A en dergelijke ketens ook open zijn? Ik zou gewoon proberen het aan te vechten, was best benieuwd wat het verweer van de gemeente is.quote:
Staat in de APV, en waarschijnlijk staat buiten de betaalperiode ook een mededeling op het scherm van de betaalautomaat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:57 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Dat vraag ik me eigenlijk ook af. Ik heb ook regelmatig die palen zien staan met de mededeling dat op koopzondag ook betaald zou moeten worden, maar dan stond er niet bij wanneer die koopzondag dan wel was.
Ik ben dat ook van plan, al die skeere lui hierboven die zeggen dat je niet moet miepen moeten zelf maar eens zonder glijmiddel op deze manier in hun reet geneukt moeten worden.quote:
Het is koopzondag als de gemeente die dag officieel heeft aangewezen als koopzondag. Of nou alle winkels open of dicht zijn doet er niet toe.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bij mijn weten staan daar geen datums in. En wat versta je onder een koopzondag? Is het al koopzondag als de lokale AH open is, of moeten de andere winkels als de V&D, C&A en dergelijke ketens ook open zijn? Ik zou gewoon proberen het aan te vechten, was best benieuwd wat het verweer van de gemeente is.
Het begint was losser te worden, maar dit was een goede stamppartij.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |