Heb wel het idee dat het opklaart, maar je kan wel iets zien in Wageningen toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:37 schreef Estate2 het volgende:
[..]
Ik wil ook nog even naar buiten gaan.. (Wageningen) zitten er nog opklaringen ten westen van Rhenen?
Hier is het nu weer dicht getrokken nl.
Ik ben te ongeduldig, maar ik ga nu even wat langer buiten zitten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:36 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Wel blijven kijken. Want ff kijken heeft geen nut.
Al een stuk of 6 hier in twintig minuten ofzoquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:42 schreef Toto69 het volgende:
Helder genoeg hier maar nog niks gespot
Waar is hier? Hier niksquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:45 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Al een stuk of 6 hier in twintig minuten ofzorond 1 uur hoogtepunt dus? Denk dat ik dan nog weer even naar buiten ga.
Even...quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat het opklaart, maar je kan wel iets zien in Wageningen toch?
Lijkt mij sterk dat het in Wageningen potdicht zit en 5 km verderop niet.
[..]
Ik ben te ongeduldig, maar ik ga nu even wat langer buiten zitten.
Maakt niet veel uit...quote:
Ja, maar veel minder.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:52 schreef INViCTuS het volgende:
Gaat dat dan de komende week ook nog door na het hoogtepunt komende nacht?
vannacht... maxiquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:52 schreef INViCTuS het volgende:
Ja, nog zeker een week te zien, maar het aantal vallende sterren per uur neemt wel rap af na morgen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:52 schreef INViCTuS het volgende:
Zwollequote:
3x in 5 minutenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Even...![]()
En dan net als je weer binnen bent
komen er 3 voorbij.
Ah zo, ik zit niet ver bij je vandaan, maar ik kijk in m'n achtertuinquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:54 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
ZwolleEn inderdaad richting oost/noordoost kijken, zoals -CRASH- zei. Ben nu weer eventjes binnen, paar nuttige dingen doen (je moet wat met je tijd
) en dan weer naar buiten
Dan hopelijk ook minder autoverkeer, ik werd zelfs nog nagetoeterd
Nou het is me toch net wat te bewolkt om naar de uiterwaarden te gaan ofzoiets..quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat het opklaart, maar je kan wel iets zien in Wageningen toch?
Lijkt mij sterk dat het in Wageningen potdicht zit en 5 km verderop niet.
Pics van je......quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:32 schreef S-te-Fan het volgende:
Net met mijn 13 jarig zusje op de trampoline gelegen en een aantal mooie vallende sterren gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter dan op je 13-jarige zusje liggen zullen we maar zeggen...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:32 schreef S-te-Fan het volgende:
Net met mijn 13 jarig zusje op de trampoline gelegen en een aantal mooie vallende sterren gezien.
En hoe nietig dit kleine blauwe bolletje is vooral...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:45 schreef StateOfMind het volgende:
Ondanks de bewolking die er zo nu en dan voor schiet toch nog een stuk of 7 gezien tot nu toe.
Blijft toch een fascinerende gedachte, het heelal. Als je je bedenkt dat al die stipjes zo onvoorstelbaar groot zijn en dat zij op onbevattelijke afstanden staan
Ik vraag me altijd af als ik naar een vallende ster kijk of er een alien op een planeet zat die om die ster draaide en ondertussen werd bekeken door een alien vanaf een andere ster die niet viel en of ze elkaar dan hard uitlachen omdat de planeet zonder de ster niets meer waard is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:49 schreef Sterrenstof86 het volgende:
Ik vraag me altijd af als ik naar een ster kijkt of daar dan een planeet omheen draait met daarop een alien die naar de zon kijk en zich afvraagt of daar een planeet omheen draait met een alien die naar zijn ster kijkt.
Die vergelijkings plaatjes en filmpjes blijven schitterend (en onvoorstelbaar)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En hoe nietig dit kleine blauwe bolletje is vooral...
Echt onvoorstelbaar inderdaad. Hele planeten die gewoon in hun eentje nog veel groter zijn dan ons hele zonnestelsel. En het kan er bij dan ook niet in dat wij de enige levende wezens in het heelal zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die vergelijkings plaatjes en filmpjes blijven schitterend (en onvoorstelbaar)
Kijk deze maar eens. Onvoorstelbaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:01 schreef Sterrenstof86 het volgende:
Dat zijn wel flinke planeten dan zeg.
Misschien komt het warmer worden van de Aarde wel door het groeien van de zonquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:14 schreef Sterrenstof86 het volgende:
Zo'n grote vuurbal jonguh!!
Het is wel bizar groot. De zon wordt uiteindelijk ook een red giant. Maar heeft dan ongeveer een doorsnede van 300 miljoen km geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |