abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 augustus 2013 @ 00:22:18 #1
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_129776163
Speelgoed is wat de klok slaat in dit topic.

De vraag was of playmobil al kan voor een 3 jarige...
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_129777512
Hier gaat het op t verlanglijstje voor in dec (Ze is dan bijna 3.5)... Kan niet wachten O+ Zo gauw ze in bed ligt is het voor mij
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_129780618
Ja Lamb, dat zal hier ook wel zijn. Playmobil is O+

Bedankt voor jullie reacties!
pi_129780761
S heeft vorig jaar voor haar derde verjaardag voor het eerst Playmobil gekregen en ze heeft er vanaf het begin leuk mee gespeeld. Inmiddels heeft ze een aardig voorraadje en ik geloof dat er met de Playmobil toch echt het meeste wordt gespeeld. Het is ook zulk leuk spul O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:45:05 #5
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_129783751
Wij hebben echt een karrevracht playmobil maar er wordt niet naar omgekeken. :@
In t begin even maar nu al heel lang niet meer. Net als de lego trouwens. :@

[ Bericht 0% gewijzigd door debuurvrouw op 07-08-2013 11:03:16 ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:54:12 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_129784023
Ik heb van mezelf nog wel oude playmobil, maar het breekt naar mijn mening veel makkelijker af dan andere zaken, dus vandaar dat ik het hier een beetje links laat liggen. Maar waar ze het wel hebben, daar speelt Jochem er ook al gewoon mee, ook al wel een flinke tijd, dus een driejarige kan daar zeker mee spelen hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_129784615
Hier al vanaf 2 jaar playmobil (kleine onderdelen nog wel ff weggelegd tot hij 2,5 was). Als je kind van poppetjes en kleine frutsels houd zeg ik: ja doen! :)
pi_129823959
De vraag is vast al ooit eerder gesteld, maar voor mn dochter wilde ik een houten poppenwagen geven voor dr eerste verjaardag, maar daar liep mn moeder net voor een prikkie tegenaan dus nu heb ik geen idee wat ik moet kopen voor dr... Ze is na sinterklaas jarig en van sint krijgt ze al een camera en wil dat fisher price theeserviesje geven. Ze is ons 2e kind dus zit nu echt met ??? voor dr eerste verjaardag. pop heeft ze ook al gekregen als kraancadeau. Iemand nog originele ideeën?? Het duurt nog ff (gelukkig) maar dan kan ik iig nog rustig rondkijken..

Goedkope/kleine dingen zijn ook welkom, dan gaat dat in de zak en krijgt ze het serviesje voor dr verjaardag :P
pi_129824152
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:01 schreef ohnee het volgende:
De vraag is vast al ooit eerder gesteld, maar voor mn dochter wilde ik een houten poppenwagen geven voor dr eerste verjaardag, maar daar liep mn moeder net voor een prikkie tegenaan dus nu heb ik geen idee wat ik moet kopen voor dr... Ze is na sinterklaas jarig en van sint krijgt ze al een camera en wil dat fisher price theeserviesje geven. Ze is ons 2e kind dus zit nu echt met ??? voor dr eerste verjaardag. pop heeft ze ook al gekregen als kraancadeau. Iemand nog originele ideeën?? Het duurt nog ff (gelukkig) maar dan kan ik iig nog rustig rondkijken..

Goedkope/kleine dingen zijn ook welkom, dan gaat dat in de zak en krijgt ze het serviesje voor dr verjaardag :P
Poppenhuis?

E. heeft o.a. gekregen:
- voorleesboeken
- kinderfauteuil (zooo'n hit hier!)
- wheelybug (ook al zo'n hit!)
- stapelblokken van v-tech
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:08:32 #10
244125 laziness
pi_129824153
Little people spul, vormenstoof, loopfietsje met 4 wielen, vingerverf

Verder ben ik niet zo thuis wat meisjes van 1 leuk vinden.
Hier draait alles om voertuigen.
pi_129824391
little people heb ik een grote bak van weggedaan en nog 1 grote bak over :P.
Is een poppenhuis al leuk met 1 jaar? anders geef ik dat liever voor dr 2e verjaardag. wheelybug vind ik gaaf maar kleine woonkamer en heb al loopfietsen en ander groot spul staan.
Vormenstoof zelfs al x3. :S

fauteuil is wel een idee. Broer heeft er ook een (al zit hij er nooit op, maakt er enkel treintjes mee met alle stoelen :P) kunnen ze samen zitten
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:35:12 #12
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129825055
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:15 schreef ohnee het volgende:
little people heb ik een grote bak van weggedaan en nog 1 grote bak over :P.
Is een poppenhuis al leuk met 1 jaar? anders geef ik dat liever voor dr 2e verjaardag. wheelybug vind ik gaaf maar kleine woonkamer en heb al loopfietsen en ander groot spul staan.
Vormenstoof zelfs al x3. :S

fauteuil is wel een idee. Broer heeft er ook een (al zit hij er nooit op, maakt er enkel treintjes mee met alle stoelen :P) kunnen ze samen zitten
Mijn meisje speelt al wel met de meubeltjes van haar poppenhuis :Y. Ze doet nog geen rollenspelen maar ze kan zich er wel goed mee vermaken. Daarnaast vind ik het ook niet erg, maar dat is persoonlijk, als er een cadeau bij zit waar ze bijv. met 1,5 'pas' mee kan spelen. Ze krijgen op die verjaardag zóveel, daar zijn ze wel even zoet mee (en daarnaast hadden ze natuurlijk ook al het een en ander :+).

De fauteuil is hier echt het beste cadeau :Y. Ze klimt er continu in!
pi_129825330
Nee idd speelgoed voor 1,5 is ook prima want zoon krijgt in mei en in dec speelgoed dus dat is goed verdeeld maar dochter krijgt alles in dec... Bedacht me net dat ik amper badspeeltjes heb dus denk dat ik er daar 1 van in de zak doe. vind mn zoon ook nog wel leuk om mee te spelen gok ik. :P

Bedacht me ook dat ik al een poppenhuis heb van sesamstraat. :') Speciaal voor jonge kids. Bewaar ik de aanschaf van een grote houten poppenhuis voor als ze 2 of 3 wordt. :)
pi_129910809
Leuk!
Wij hebben nu net de meubeltjes (bovenaan) en Playmobil en Barbie spelen ermee. Het is een hit hier.

Met een meidenkwartet
pi_129928824
Das tof gedaan zeg! Na het spelen gooi je alles erin, klap je m dicht en is de kamer weer netjes. :P
Heb Nijntje poppen (helaas geen meubeltjes), die passen vast beter in zon kast dan in hun eigenlijke kleine huisje :P. *idee opslaat*

Ga trouwens voor de kinderfauteuil. Ze komt al om in het speelgoed en dit is en vel nuttiger cadeau. (al staat dit ook weer in de woonkamer..)
Nog bedankt voor de tip tante soesa! ^^
pi_129928853
Het is een ikea stuva kastje en met roze deurtjes ga ik enorm scoren. Ze krijgen het voor 5-12.
Met een meidenkwartet
pi_129928919
haha Cathmar, ik zat al te spieken bij de Ikea site! Leuk!! Heb een grote kast in het groen, echt fijne kasten. Super cadeau voor 5-12. Zeker met zoveel meiden :)
edit:Heb ff zitten kijken naar mijn stuva kast, maar hier passen volgens mij zelfs de barbies makkelijk in XD
  Moderator zondag 11 augustus 2013 @ 10:45:52 #18
5428 crew  miss_sly
pi_129929057
Ik vind het ook een geweldig idee! Ik ga het onthouden voor de zolder, kijken of we daar iets leuks mee kunnen doen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_130470948
Helemaal leuk! Gaf het vorige week kado maar denk dat ik het voor mijn meiden ook ga ophangen.
Vond het ook wel een leuke prijs, 9,99.

Met een meidenkwartet
  zaterdag 7 september 2013 @ 18:25:13 #20
244125 laziness
pi_130923030
Ik kocht deze van de week in Barcelona.

Ik bewaar hem voor in de zak van sint wel.
Ik zie ook heel veel spul van djeco hier. Word ik ook zo hebberig van.

pi_130924786
Catmar leuk ding is dat inderdaad! Hij staat hier op het ideeënlijstje voor de Sint..

En Lazi wat een ontzettend leuk ding is dat!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_130977128
Ben Ff inspiratieloos.......iemand nog ideeen voor een 4jarig jongetje tussen de 5&10euro?
pi_130977156
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:14 schreef Cathmar het volgende:
Helemaal leuk! Gaf het vorige week kado maar denk dat ik het voor mijn meiden ook ga ophangen.

[ afbeelding ]
Die is leuk! Die hebben wij ook :D

Hetismij, Lego? Iets met knikkers? Domino Express?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 9 september 2013 @ 08:30:45 #24
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130977303
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 08:13 schreef het-is-mij het volgende:
Ben Ff inspiratieloos.......iemand nog ideeen voor een 4jarig jongetje tussen de 5&10euro?
een ballonvliegtuig, een windhelicopter, waterpistool, zo'n bal met een parachute, een boomerrang een dino-ei, een botafbiksetje (van dat harde zand met plastic botjes erin) een voetbal-aan-een-elastiek, klei, stuiterbal, boekje, stickers, euh.....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_130977567
Oeh dat poppenhuisje is leuk! die ga ik onthouden voor Lola O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_130977909
A is nu ruim 4 maanden en hij ondanks dat hij een tijdje lekker speelde onder de speelgym, sinds 2 dagen wilt hij niet meer. Misschien dat hij zich er nu onder begint te vervelen.
Wie weet er nog iets leuks of zou het een kwestie zijn van nieuwe speeltjes eraan ophangen?
Wat hebben jullie zelf aan speelgoed gehad wat rond die leeftijd echt een succes is?
Hij heeft tig knuffels maar meer dan sabbelen gebeurt er natuurlijk niet. Dingen met allerlei geluidjes en lichtjes heb ik nog niet in huis maar wil ik wel halen denk ik. Welke zijn leuk?
pi_130978165
Mijn jongste zoon speelde erg veel met :

en

en allerlei rammeldingen
pi_130978502
Met die eerste heeft Lola ook veel gespeeld en speelt ze nu nog mee :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_130979275
Mijn dochter heeft een speelgym dus nooit leuk gevonden :P maar waar ze nu nog steeds mee speelt is:

Vind ze leuk sinds ze 3 mnd is en nu met bijna 9 mnd nog steeds een hit. Heb hem nu aan de buggy hangen en heeft een tijd aan de wipper gehangen en in de box. :)
Is van fisher price. Op google kreeg ik met speelring foto's ervan. Geen idee hoe het echt heet :D :@ :P
  maandag 9 september 2013 @ 10:29:54 #30
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_130979326
Wat leuk Cathmar! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  maandag 9 september 2013 @ 11:07:07 #31
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130980368
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:14 schreef Cathmar het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een leuk ding zeg! Kun je linksonder behalve de wijzer nog meer dingen draaien? Want anders staan de seizoenen verkeerd :+
pi_130980855
Ik denk dat de kleine wijzer voor de seizoenen is. Wat een leuke kalender. :)
pi_130981858
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 10:29 schreef __Isis__ het volgende:
Wat leuk Cathmar! O+
Heel leuk inderdaad.
pi_130982076
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 08:30 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

een ballonvliegtuig, een windhelicopter, waterpistool, zo'n bal met een parachute, een boomerrang een dino-ei, een botafbiksetje (van dat harde zand met plastic botjes erin) een voetbal-aan-een-elastiek, klei, stuiterbal, boekje, stickers, euh.....
Jeps hoe eenvoudig kan t zijn en kknikkerbaan achtig iets is ook leuk

Thx
pi_131050462
M'n meisje is 1 geworden en ik merk dat ze wel erg veel speelgoed heeft nu. Ik zoek een goede manier om dit op te bergen. We hadden al eens naar een speelgoed kist gekeken, maar de klep was gemonteerd met een gewone scharnier. Ik moet er niet aan denken als de klep dicht valt met haar vingertjes ertussen.
Weten jullie waar ik leuke kistjes kan kopen die gedempt dichtvallen? Of een andere manier om speelgoed op te bergen,
pi_131050602
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 08:43 schreef pkrussel het volgende:
M'n meisje is 1 geworden en ik merk dat ze wel erg veel speelgoed heeft nu. Ik zoek een goede manier om dit op te bergen. We hadden al eens naar een speelgoed kist gekeken, maar de klep was gemonteerd met een gewone scharnier. Ik moet er niet aan denken als de klep dicht valt met haar vingertjes ertussen.
Weten jullie waar ik leuke kistjes kan kopen die gedempt dichtvallen? Of een andere manier om speelgoed op te bergen,
Wij hebben deze
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S99876662/
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_131051217
Hallo dames sorry dat ik zo binnen kom vallen,maar wil jullie om tips vragen.
Mijn oudste dochter is een puber van 14 . Mijn jongste word deze week 1 jaar ik ben er dus al een poosje uit geweest.Nu gaat het om mijn jongste wat zijn leuke verjaardags kadootjes voor een meisje van 1.mensen vragen wat ze voor haar kunnen kopen en ik heb geen idee.Moet zelf ook nog kadoo halen maar vind het maar moeilijk. Jullie ideetjes?
pi_131051255
Een keukentje, een houten treinbaan, een loopfietsje?
pi_131051732
wheelybug, little people, duplo?
pi_131052197
Hier was met 1 jaar de fisher price boerderij een hit. Zaten veel little people diertjes bij. En mn dochter speelt met bijna 9mnd al graag met de little people dierentuin. :) Voor mijn dochter heb ik al veel staan van de oudste nog, dus daar heb ik een kinderfateuil voor gekocht, voor dr eerste verjaardag.

Verder kreeg de oudste een hobbelpaard wat een hit was. :)
pi_131052311
quote:
Hardstikke bedankt. Effe aan de bazin laten zien. Is idd erg veilig
pi_131053551
Meiden super bedankt voor de tips !! Ga gelijk even kijken online.
pi_131053634
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 10:22 schreef pkrussel het volgende:

[..]

Hardstikke bedankt. Effe aan de bazin laten zien. Is idd erg veilig
Die hebben we hier ook idd... Fijn alleen wel snel rommelig. Wij hebben ook een expedit kast met bakken... Dat staat een stuk opgeruimder
We'll have love aplenty
You and Me
  zaterdag 14 september 2013 @ 08:51:45 #44
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_131154793
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 08:13 schreef het-is-mij het volgende:
De nieuwe dvd van buurman & buurman (is deel 9).

Ik dacht alles te hebben met de complete verzamelbox, maar in mei/juni is er gewoon een nieuwe release geweest *O*
pi_131237883
Wat zouden we onze bijna-driejarige kunnen geven met zijn verjaardag?
Hij krijgt al een fiets en de laatste twee ontbrekende Bob de Bouwer auto's.
Tips voor spelletjes zijn welkom. (Boomgaard hebben we al)
  maandag 16 september 2013 @ 15:50:31 #46
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_131240808
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:36 schreef Animalmix het volgende:
Wat zouden we onze bijna-driejarige kunnen geven met zijn verjaardag?
Hij krijgt al een fiets en de laatste twee ontbrekende Bob de Bouwer auto's.
Tips voor spelletjes zijn welkom. (Boomgaard hebben we al)
Wij hebben een superleuk spel van italiaanse makelij, maar ik moet even thuis nakijken hoe het heet :) het is een spel dat je op verschillende manieren kunt gebruiken, je maakt je eigen regels. Het kan coöperatief en tegen elkaar gespeeld worden, heeft een bouw-element en dierenpopjes erbij. Als ik thuis ben zoek ik het even op, ok?
3!
  maandag 16 september 2013 @ 16:50:00 #47
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_131243166
Ludanimo heet het!
3!
  maandag 16 september 2013 @ 17:47:58 #48
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131245238
Ja ideetjes voor een 2 jarige :)?

Hij krijgt al toet toet spul maar ik heb geen flauw idee anders Dan gruffalo spul en de 100000077ste auto :')
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_131246928
Poeh moest ff diep graven in mn geheugen maar mijn zoon kreeg iig voor zijn 2e verjaardag: playmobiel bus en vliegtuig (vliegtuig van 123 playmobiel) duplo en nog meer duplo.. houten treinset. spel de boomgaard en nog een haba spel. Moet er wel bij zeggen dan hij toen allang niks meer in zn mond stak en al zeer kundig was met kleine onderdelen. vind 2 een lastige leeftijd. te groot voor veel spul en te klein voor het ander..
pi_131249696
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 08:51 schreef Marrije het volgende:

[..]

De nieuwe dvd van buurman & buurman (is deel 9).

Ik dacht alles te hebben met de complete verzamelbox, maar in mei/juni is er gewoon een nieuwe release geweest *O*
Thx goede tip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')