Leukquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:34 schreef Moody het volgende:
Oja voor nodig:
Hoekje Bastille. Zeurpop. Al is Dry the River nog wat sentimenteler.
Hipsters bellen de artiest meestal zelf ff op.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:37 schreef nodig het volgende:
Wat voor site's gebruiken jullie om nieuwe album releases in de gaten te houden?
Ikzelf www.newalbumreleases.net
Is er al een lijst met nummers rondgegaan op FOK!?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Hipsters bellen de artiest meestal zelf ff op.
Moody zet zijn telefoonlijst wel eens online. Alleen het nummer van beterebob haalt ie er dan uit, want ze zitten net in een relatie-crisis.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Is er al een lijst met nummers rondgegaan op FOK!?
Dit forumquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:37 schreef nodig het volgende:
Wat voor site's gebruiken jullie om nieuwe album releases in de gaten te houden?
Menomema is zelf ook niet een heel bekende band.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Leuk zegJah heb het altijd al een leuk bandje gevonden. Snap werkelijk niet waarom zo weinig mensen het hebben opgepikt. Op MuMe ook maar een handjevol stemmen.
Als je het nummer van Peter Adams wilt moet je Moody hebben, DO2 is goed bevriend met Haxan Cloak.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Is er al een lijst met nummers rondgegaan op FOK!?
Ik moet eerst hun muziek nog leren kennenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Menomema is zelf ook niet een heel bekende band.
[..]
Als je het nummer van Peter Adams wilt moet je Moody hebben, DO2 is goed bevriend met Haxan Cloak.
Dit forum, pitchfork, hasitleaked, metacritic. En ik houd een soort van kort lijstje bij van alle releases die ik niet mag missen (al moet ik tot mijn verdriet bekennen dat er bar weinig op staat nuquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:37 schreef nodig het volgende:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Moody zet zijn telefoonlijst wel eens online. Alleen het nummer van beterebob haalt ie er dan uit, want ze zitten net in een relatie-crisis.
Hoezo noem je ineens Menomema?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Menomema is zelf ook niet een heel bekende band.
[..]
Als je het nummer van Peter Adams wilt moet je Moody hebben, DO2 is goed bevriend met Haxan Cloak.
Ramona Falls was een sideproject van één van de Menomena bandleden. HIj zit ondertussen sinds een paar jaar niet meer in Menomena en focussed zich alleen op Ramona Falls.quote:
Ah, thanksquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit forum, pitchfork, hasitleaked, metacritic. En ik houd een soort van kort lijstje bij van alle releases die ik niet mag missen (al moet ik tot mijn verdriet bekennen dat er bar weinig op staat nu) En pukkelpop.be aangezien ik daar volgende week naar toe ga en ik zo'n 100 bands van het affiche niet ken.
Hey die band ken ik ook. Zal ook wel weer door jou gekomen zijn paar jaar terug. Ondertussen denk ik dat als ik onbekende bands ken dat dat niet door mijn eigen ontdekking is gekomen maar altijd door jouquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:41 schreef Moody het volgende:
Oja, nog iets in de hoek van de zeurpop:
Probeerde The Coral Sea ook te pluggen een paar jaar geleden. Doe gewoon nog een poging.
Ja, want die had je al geroepen toen je binnenkwam hier.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah, thanksik heb 9/9 in mijn agenda staan
(dan weet jij vast wel over wie ik het heb
)
Irritant is dat hè. Ik heb ook zo'n muziekatlasvriend.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hey die band ken ik ook. Zal ook wel weer door jou gekomen zijn paar jaar terug. Ondertussen denk ik dat als ik onbekende bands ken dat dat niet door mijn eigen ontdekking is gekomen maar altijd door jou
Nee, maar do I wanna know?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah, thanksik heb 9/9 in mijn agenda staan
(dan weet jij vast wel over wie ik het heb
)
Dat vind ik wel een lief complimentquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hey die band ken ik ook. Zal ook wel weer door jou gekomen zijn paar jaar terug. Ondertussen denk ik dat als ik onbekende bands ken dat dat niet door mijn eigen ontdekking is gekomen maar altijd door jou
Oh echt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ramona Falls was een sideproject van één van de Menomena bandleden. HIj zit ondertussen sinds een paar jaar niet meer in Menomena en focussed zich alleen op Ramona Falls.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |