Jup dat is een fijn albumquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:15 schreef Felagund het volgende:
[..], al is het bij mij heel wisselend of ik folkpop leuk vind.
Prima reden...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:16 schreef Norrage het volgende:
Indie is een term die bedacht is zodat hipsters kunnen zeggen dat ze indie luisteren en daardoor officieel hipster zijn.
...Wat? Nee. Indie is een term uit de jaren '50 toen vrijwel alle muziek nog van grote labels kwam en een onafhankelijke plaat dus een zeldzaamheid was.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:16 schreef Norrage het volgende:
Indie is een term die bedacht is zodat hipsters kunnen zeggen dat ze indie luisteren en daardoor officieel hipster zijn.
Mijn meestgedraaide artiesten:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wikipedia-genres zijn een lachertje. Niet omdat dat nu toevallig in mijn voordeel uitpakt maar er klopt gewoon vaak geen hol van of een band krijgt zo veel genres toegeschreven dat het niet meer realistisch is.
D'ohquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
...Wat? Nee. Indie is een term uit de jaren '50 toen vrijwel alle muziek nog van grote labels kwam en een onafhankelijke plaat dus een zeldzaamheid was.
quote:
Ik vind het heerlijke muziekquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:17 schreef Norrage het volgende:
Ik heb in ieder geval nog nooit in mijn leven naar Bastille geluisterd en ook geen idee wat het voor muziek is. Dat betekent waarschijnlijk dat het geen indie is
E-o-o-ee-eoo-eeo-o. You lucky bastard!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:17 schreef Norrage het volgende:
Ik heb in ieder geval nog nooit in mijn leven naar Bastille geluisterd en ook geen idee wat het voor muziek is. Dat betekent waarschijnlijk dat het geen indie is
Ik denk ff of we je kunnen genezen door alternatieven te vinden.quote:
OneRepublic is het minst indie wat er bestaat en bovendien kutherrie. Arctic Monkeys is een voorbeeld van een band dat al sinds het prille begin bij een indie-label zit maar wel enorme stadionshows doet. QOTSA, Razorlight, Kooks, Rise Against, Daft Punk zijn absoluut niet indie. Alt-J is een voorbeeld van een band die super indie wil lijken maar een contract heeft bij Warner.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn meestgedraaide artiesten:
1. Bastille
2. Rise Against
3. The Kooks
4. OneRepublic
5. Daft punk
6. Alt-J
7. Sum 41
8. Arctic Monkeys
9. Queens of the stone age
10. Razorlight
Hoe indie achtig is deze lijst?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Maar als je Bastille leuk vindt, mag je het best luisteren én in dit topic posten hoor. Iedereen heeft zijn zwaktes
Er zijn in die hoek tig interessantere bandjes te vinden.
Hahaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik denk ff of we je kunnen genezen door alternatieven te vinden.
Indiequote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:17 schreef Norrage het volgende:
Het lijkt op Mika. Dus nodig, ken je Mika?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:22 schreef Moody het volgende:
Hm....lastig. Weinig in mijn bibliotheek wat op Bastille lijkt.
Pop met trommels en veel "eeyooos" zoek je. Even kijken nog.
OneRepublic verbaas ik me over dat die tussen mijn meest gespeelde artiesten staatquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
OneRepublic is het minst indie wat er bestaat en bovendien kutherrie. Arctic Monkeys is een voorbeeld van een band dat al sinds het prille begin bij een indie-label zit maar wel enorme stadionshows doet. QOTSA, Razorlight, Kooks, Rise Against, Daft Punk zijn absoluut niet indie. Alt-J is een voorbeeld van een band die super indie wil lijken maar een contract heeft bij Warner.
...zie je hoe willekeurig de term is?
Leisure Societyquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:18 schreef Felagund het volgende:
[..], al vind ik dit nummer beter (van hetzelfde album):
En Brucequote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Indiealle muziek die Norrage luistert - Supertramp.
Big lady you are beautifulquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het lijkt op Mika. Dus nodig, ken je Mika?
Precies. En aankomen met Lady Gaga wordt over het algemeen niet gewaardeerd - maar Justin Timberlake kan blijkbaar weer wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:23 schreef nodig het volgende:
[..]
OneRepublic verbaas ik me over dat die tussen mijn meest gespeelde artiesten staatNiet echt iets wat ik echt heel goed kan waarderen
![]()
Eigenlijk is dit dus een topic waarin je nieuwe artiesten kan ontdekken met elkaar?
Ah, die zal je ook niet zien van mijquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. En aankomen met Lady Gaga wordt over het algemeen niet gewaardeerd - maar Justin Timberlake kan blijkbaar weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |