quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Klinkt lekker hoor. Maar wel een beetje eentonig/minimalistisch of niet? Ben nu halverwege...
Ja, ik ben er ook nog niet helemaal over uit. Ik heb er nu ook wat meer aandachtige luisterbeurten aan besteed, en dan houdt ie toch minder stand.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
....en vind het een beetje saai. Maar bij de goede gelegenheid zeker lekker
Klinkt tof. Die ga ik even checken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:57 schreef Norrage het volgende:
Voor de liefhebbers, het album van rocketnumbernine, ge-coproduceerd door Four Tet, is ook fijn. Ook in het straatje jazz/electro en het klinkt zeker alleraardigst!
Klinkt tofquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Imaad Wasif is iets voor jou.
Beetje psychedelisch, heel veel kwaliteit, geweldige nummer en hopeloos onontdekt
etc etc etc.
Zijn album Strange Hexes is een pareltje. Nogal obvious dat ik 'm weer in 'm eentje moet pluggen:
http://www.musicmeter.nl/album/270295
Geinig, dat vond ik ook: http://www.musicmeter.nl/album/352904quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:34 schreef Felagund het volgende:
Die stem van de zangeres van Speedy Ortiz lijkt vrij veel op die van Carol van Dijk van Bettie Serveert. Voor de rest wel een goede tip.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:18 schreef Tchock het volgende:
[..]Nog meer offtopic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is off-topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic: Weinig goede muziek de laatste tijd, of ligt dat aan mij?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
WAUWquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:09 schreef Moody het volgende:
Ben ook ERG benieuwd naar het album van Until the Ribbon Breaks!!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog meer offtopic:Zeker erg rustig de laatste tijd, maar de laatste week wel een paar goede: Cocorosie (die was er wel even), Moderat, rocketnumbernine, etc...dus het begint weer te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic: Weinig goede muziek de laatste tijd, of ligt dat aan mij?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Kijk, dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:25 schreef Vatta het volgende:
Ik zie net dat Fanfarlo met een nieuw album komt en een optreden geeft in Rotown. Maar even tickets halen dan.
nieuwe single.
Ik ga even luisterenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Zoeken op Peter Adams, dan zit je goed
Jep, ik ben overgehaald. Zo luisteren.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja klinkt leuk he?
Beetje dubstep, beetje Alt-J, beetje Justin Timberlake, beetje James Blake. Beetje van alles
Klinkt geweldig! Kan niet wachten op meer van hemquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja klinkt leuk he?
Beetje dubstep, beetje Alt-J, beetje Justin Timberlake, beetje James Blake. Beetje van alles
Hmmmmmmmquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja klinkt leuk he?
Klinkt wel alsof het goed kan zijn, maar ook onwijs pretentieus en hipsterquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh weer niet goed? Probeer jij het eens
Op die fiets.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Klinkt wel alsof het goed kan zijn, maar ook onwijs pretentieus en hipster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |