En vergeet GAE niet hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:19 schreef Moody het volgende:
Oja...Zwolle - Feyenoord
Trots op mijn provinciegenoten
Dacht dat mijn cluppie Sparta drama was maar Heracles sloeg alles.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En vergeet GAE niet heDie hadden ook wat pech. En Heracles was gewoon zwaar kut
Afgelopen maand? Pff lastig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:21 schreef Tchock het volgende:
Ik heb veel te weinig goede nieuwe muziek. Kunnen jullie allemaal even het beste album van de afgelopen maand posten zodat ik iets te doen heb toe?
Surfer Blood. Zonder twijfel. Heel consistent album. Top 5 vervolmaakt door Speedy Ortiz en The Virgins, The Silhouettes en Telekinesis.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:21 schreef Tchock het volgende:
Ik heb veel te weinig goede nieuwe muziek. Kunnen jullie allemaal even het beste album van de afgelopen maand posten zodat ik iets te doen heb toe?
Ben inmiddels wel wat gewend. Elk jaar leveren ze wel een stuk of 6-7 zeer slechte wedstrijden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:21 schreef Vatta het volgende:
Zojuist de nieuwe van White Lies geluisterd. Klinkt niet slecht maar denk dat het geen blijvertje is. Beetje kapot geproduceerd ook.
Zijn stem lijkt ongelofelijk op die van -blank-quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Afgelopen maand? Pff lastig.
Andrew Stockdale - Keep Moving?
Oh ja, dat was wel een toffe tipquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Afgelopen maand? Pff lastig.
Andrew Stockdale - Keep Moving?
Goed album zegquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ga dan CocoRosie ontdekken, dan heb je iets te doen.
En nu niet doen alsof het jouw tip was!!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oh ja, dat was wel een toffe tip
Probeer eens niet zo hard je gelijk te halenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:27 schreef Moody het volgende:
[..]
En nu niet doen alsof het jouw tip was!!!
Zijn toch twee zusjes? Of heeft Sting twee dochters?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:27 schreef Tchock het volgende:
CocoRosie is toch die dochter van Sting? Zo ja: dan heb ik het een keer live gezien en was er echt bijzonder weinig aan. Niet alleen kwalitatief niet goed maar ook intens slaapverwekkend.
Gelijk halen is niet nodig. Daarvoor roeleer ik te hard.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Probeer eens niet zo hard je gelijk te halen
Correct, de band van Sting's dochter Coco heet 'I Blame Coco'. In dat geval neem ik terug wat ik zei over CocoRosie!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn toch twee zusjes? Of heeft Sting twee dochters?
Surfer Blood is totaal iets anders dan Andrew.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:33 schreef Tchock het volgende:
Surfer Blood klinkt beter dan Andrew. Wolfmother ook nooit echt kunnen waarderen. Surfer Blood doet me denken aan een soort Modest Mouse vs The Shins vs. Johan.
Natuurlijk is het totaal iets anders. Maar dat zijn de twee dingen die me net aangeraden werden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Surfer Blood is totaal iets anders dan Andrew.
Ook wel een goed album hoorHeb Astrocoast grijs gedraaid.
Verrek! Die ken ik wel. Maar de band was ik totaal vergeten op een of andere manierquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Surfer Blood is totaal iets anders dan Andrew.
Ook wel een goed album hoorHeb Astrocoast grijs gedraaid.
Ik kan je Bell X1 wel aanraden, maar ik vrees dat dat niet jouw genre is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk is het totaal iets anders. Maar dat zijn de twee dingen die me net aangeraden werden.
Die was in ieder geval beter dan verwacht. Bovendien hebben ze een toffe albumhoesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik kan je Bell X1 wel aanraden, maar ik vrees dat dat niet jouw genre is.
Wel een indie-pareltje, dat nieuwe album.
Hoezo beter dan verwacht?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die was in ieder geval beter dan verwacht. Bovendien hebben ze een toffe albumhoes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |