Momentje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dit voor ding
Een geintje maken over bepaalde typische gedragsdingen die je ook volop op tv voorbij ziet komen . Poepoe, het is me wat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zijn vooral de stigmatiserende opmerkingen over als 14-jarige naar de kappersschool willen die zo stuitend zijn.
Dat is een Ebru. Heb je ook gemist...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dit voor ding
Travo. Die zie je ook niet in het voetbal!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dit voor ding
Aaand it's gone.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dit voor ding
da's de nieuwe hirshi aliquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dit voor ding
Overbodig en irritant plaatje.quote:
Ik vrees alleen dat het geen geintje is, maar echt het beeld dat hij heeft van homoseksuelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Een geintje maken over bepaalde typische gedragsdingen die je ook volop op tv voorbij ziet komen . Poepoe, het is me wat.
Het is een goedkoop en schadelijk geintje. En het is een geintje dat wordt gemaakt omdat men het tolereert. Hij had eens een paar van zulke opmerkingen moeten maken over moslims of iets in die richting. Dan zat -ie nu ondergedoken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Een geintje maken over bepaalde typische gedragsdingen die je ook volop op tv voorbij ziet komen . Poepoe, het is me wat.
Hoe kunnen die mensen bij de belastingdienst nou niet af en toe in een scheur liggen?quote:
Na gisteren heb ik mijn mening over de intellectuele capaciteiten van Van der Gijp flink naar beneden bijgesteld. Temeer omdat hij vandaag ook nog eens de onzin bekrachtigde.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:13 schreef Heufd het volgende:
[..]
Dat is gewoon een overdrijving om zijn argument wat kracht bij te zetten. Een grapje. Je denkt toch niet dat Gijp echt zo dom is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |