Stond afgelopen 2 jaar toch ook niet op het blokkenschema? ... Maar ik heb dan het gevoel dat in die hoek een enorm gat komt? Zo groot is die Hacienda toch niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
staat niet op blokkenschema he. Silent disco is klaar. mocht ook wel, duurde ook al lang genoeg.
Die hoek is al dood sinds de India er weg is. Benieuwd of de Hacienda daar verandering in kan brengen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:33 schreef indiaantje89 het volgende:
lokkenschema? ... Maar ik heb dan het gevoel dat in die hoek een enorm gat komt? Zo groot is die Hacienda toch niet?
Hmm, even wat plattegronden verzamelen om te kijken vanaf wanneer het dood was. Vorig jaar was het iig dramatisch.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In die hoek stond de x-ray, toch niet echt dood
Zijn de shops wel al zo vroeg open?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:51 schreef Flavio1984 het volgende:
Wij vertrekken om 9 in Antwerpen, met een korte tussenstop in Utrecht om naar de Shop te gaan. Dit zou er volgens google maps op neerkomen dat we tussen twaalf en één in Biddinghuizen arriveren. Op welke camping zit je dan ongeveer? Of worden alle campings tegelijkertijd geopend?
Camping 1, 2, 3 en 4 gaan als eerste open (tegelijk), dan om een uurtje of 18/20 gaat 5 open, op vrijdagochtend gaat 6 open. Als je om die tijd aankomt durf ik niet te zeggen waar je precies zit, denk dat er op 1, 2, 3 en 4 nog zeker wel ruimte is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:51 schreef Flavio1984 het volgende:
e tussenstop in Utrecht om naar de Shop te gaan. Dit zou er volgens google maps op neerkomen dat we tussen twaalf en één in Biddinghuizen arriveren. Op welke camping zit je dan ongeveer? Of worden alle campings tegelijkertijd geopend?
Jezus kerel, zo werkt het niet. Tussen twaalf en een schuif je aan in een rij. Je krijgt je bandje. Dan kom je op een verzamelplek en probeer je naar camping 3 te rennen (brug over). En hopen dat er plek is. Camping 5 wordt later geopend, camping 7 pas op vrijdag. Blijft over: camping 1,2,3,4.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:51 schreef Flavio1984 het volgende:
Wij vertrekken om 9 in Antwerpen, met een korte tussenstop in Utrecht om naar de Shop te gaan. Dit zou er volgens google maps op neerkomen dat we tussen twaalf en één in Biddinghuizen arriveren. Op welke camping zit je dan ongeveer? Of worden alle campings tegelijkertijd geopend?
Daar in diezelfde hoek zat ook de Converse Compoundquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik doelde dus op de plek die volgens indiaantje de Hacienda moet opvullen. Dat was de plek waar de X-ray stond.
Met moeite.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je om die tijd aankomt durf ik niet te zeggen waar je precies zit, denk dat er op 1, 2, 3 en 4 nog zeker wel ruimte is.
Wat een bangmakerijquote:
Volgens mij nemen de meeste niet eens de moeite om tot camping 1 te lopen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:56 schreef AMDB het volgende:
Zeker camping 1 is zo stil, liep daar een paar jaar geleden 's avonds over heen, leek wel een rustoord
Denk wel dat je redelijk achterin C3 zit dan als je rond die tijd komt. Maar plek vinden moet zeker nog wel lukken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:58 schreef Flavio1984 het volgende:
Camping 3 lijkt me een goed streefdoel dan. Had eerder al begrepen dat die het meest wenselijk is om een feestje te bouwen.
Welke, welke.quote:
Vorig jaar was die op donderdagnacht al open gegaan. Dan kan je beter daar staan dan achteraan op camping vijf.quote:
Oh, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vorig jaar was die op donderdagnacht al open gegaan. Dan kan je beter daar staan dan achteraan op camping vijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |