Met Zappa gewerkt, zag ik in een flits?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan is George Duke ook nog eens dood
Zappa is héél belangrijk geweest voor zijn carrière. Voordat George bij The Mothers kwam was hij een heavy jazzmuzikant en had hij alleen nog maar op een piano gespeeld, nooit op een keyboard, dat vond-ie niks.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Met Zappa gewerkt, zag ik in een flits?
Wat grappigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Zappa is héél belangrijk geweest voor zijn carrière. Voordat George bij The Mothers kwam was hij een heavy jazzmuzikant en had hij alleen nog maar op een piano gespeeld, nooit op een keyboard, dat vond-ie niks.
Om hem daartoe uit te dagen zette Frank een keyboard op zijn piano maar behalve een beetje pielen tijdens de pauzes wilde George er niet aan. Daar baalde Frank van maar hij respecteerde hem te zeer als muzikant om hem de wacht aan te zetten. Uiteindelijk heeft Frank de piano uit de studio laten halen en toen had George geen keuze meer. Dat heeft George geen windeieren gelegd.
Veel te jong. Hij heeft ook nog samengewerkt met George Clinton. Die heeft z'n hele leven lsd en coke gebruikt en is nu al 5 jaar ouder.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, 67. Dat is nog steeds jong, voor een ouwe "rocker".
Maar wat een lekker eigenzinnige en down-to-earth kerel was het, hè?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
Trouwens inmiddels die docu over JJ Cale gezien, interessant. Ik miste er wel "Travelling light" in. Die dame in zijn band was zijn partner, dat werd nergens gezegd!
Ja, leuke vent. De docu was wel een beetje kort. Ook leuk wat Clapton had te vertellen, maar ik had geen ellenlange beelden van de twee op het podium hoeven zien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar wat een lekker eigenzinnige en down-to-earth kerel was het, hè?
Nee, dat leek wel een beetje als bewijs opgevoerd te worden zoals "kijk maar, hij was zo gerespecteerd dat zelf Clapton met hem op een podium stond." Dat had JJ helemaal niet nodig wmb.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, leuke vent. De docu was wel een beetje kort. Ook leuk wat Clapton had te vertellen, maar ik had geen ellenlange beelden van de twee op het podium hoeven zien.
Ja, zo kwam het ook op mij over.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, dat leek wel een beetje als bewijs opgevoerd te worden zoals "kijk maar, hij was zo gerespecteerd dat zelf Clapton met hem op een podium stond." Dat had JJ helemaal niet nodig wmb.
Trustenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, zo kwam het ook op mij over.
Anyway...![]()
![]()
Dan raad ik 'm gewoon binnen 3 minutenquote:Nu gaat wyccie vast een plaatje posten![]()
Dat was Ezra Poundquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die man en heb 'm in het vorige topic ook al geraden.
Nee tong, Anand is nog altijd wereldkampioen. Dat onttronen moet nog komen (later dit jaar).quote:
Dacht dat Carlsen laatst wereldkampioen was geworden ondanks dat ie zijn laatste partij verloor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:48 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee tong, Anand is nog altijd wereldkampioen. Dat onttronen moet nog komen (later dit jaar).
Interessant plaatje dat je daar hebt geplaatst! Frans scribent?
Ah, doel je daarop. Nee, Carlsen verloor de laatste partij in het Kandidatentoernooi in Londen, maar won dat, miraculeus, toch, zodat hij het recht kreeg Anand voor een match om de wereldtitel uit te dagen. Die match begint in november aanstaande.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht dat Carlsen laatst wereldkampioen was geworden ondanks dat ie zijn laatste partij verloor.
Belgisch muzikant?quote:Geen Fransman en schrijver. Wel gedeeltelijk in de goede richting.
Mooi verhaalquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:52 schreef pyl het volgende:
Afijn. Kandidatentoernooien zijn vaak meeslepend, maar dit overtrof alles. Ik dwaal af, excuses.
[..]
Belgisch muzikant?
Als ik iets vermoed post ik het gewoon.quote:
Verkeerde been idd. Niet uit een Engelstalig land, wel met het gebruik van die taal groot geworden. Ze was van vele markten thuis.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:39 schreef pyl het volgende:
Ik vermoed dat we hier van doen hebben met een blonde dame, niet zonder verleidelijke oogopslag en andere aantrekkelijkheden, die in de jaren rond 1970 kennelijk jammerlijk aan haar einde kwam. Sharon Tate? (Ervan uitgaand dat de Duitse tekst ons op het verkeerde been moet zetten.)
Toch geen collegaatje van Lulul White, hè?quote:
Da's toch die hoer ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:05 schreef pyl het volgende:
[..]
Toch geen collegaatje van Lulul White, hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |