Nou ja, postduiven communiceren ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wilde vragen of hij een postduif is.
Maar daarvoor moeten "de oppervlakken" onbedekt zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Werksters moeten ook niet opruimen, ze moeten schoonmaken.
Trusten.quote:
Ja, maar niet schoonmaken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:05 schreef wyccie het volgende:
Je moet ook altijd opruimen als de werkster komt.
Pffff, dat kun je toch afspreken, dat ze met haar tengeltjes van spullen afblijft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar daarvoor moeten "de oppervlakken" onbedekt zijn.
Daar ging ik vroeger niet over bij ons thuis. We hebben er ook één gehad die echt niet van de spulletjes en geld kon afblijven. Totdat m'n ouders dat in de gaten hadden kregen mijn zus en ik daarvan de schuld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
Pffff, dat kun je toch afspreken, dat ze met haar tengeltjes van spullen afblijft.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar ging ik vroeger niet over bij ons thuis. We hebben er ook één gehad die echt niet van de spulletjes en geld kon afblijven. Totdat m'n ouders dat in de gaten hadden kregen mijn zus en ik daarvan de schuld.
Dat heeft jaren voortgeduurd totdat m'n ouders gewaarschuwd werden door een sigarenboer waar ze ook schoonmaakte en ze sloffen sigaretten en heel veel geld uit de kassa had gejat in de loop der jaren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]OMG, dat zal wel een traumaatje hebben opgeleverd.
Het kwartje valt. Ik zag op het eind van vorig topique ook Gijp nog voorbijkomen, zal ik daar nog iets over zeggen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Op het plaatje dat op dat moment te raden was.
Wat een ongelooflijk kutwijf. Wist zij dat jullie er de schuld van kregen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat heeft jaren voortgeduurd totdat m'n ouders gewaarschuwd werden door een sigarenboer waar ze ook schoonmaakte en ze sloffen sigaretten en heel veel geld uit de kassa had gejat in de loop der jaren.
Ik had gehoopt dat dit een Gijpvrij topic zou wordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het kwartje valt. Ik zag op het eind van vorig topique ook Gijp nog voorbijkomen, zal ik daar nog iets over zeggen?
Dan houden we dat zo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had gehoopt dat dit een Gijpvrij topic zou worden
Denk het niet maar weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk kutwijf. Wist zij dat jullie er de schuld van kregen?
Jawel hoor. Hij is in het voorbijgaan genoemd, maar niet besproken.quote:
Hij is genoemd, nu zal Hansie Hansie ook wel gauw volgen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jawel hoor. Hij is in het voorbijgaan genoemd, maar niet besproken.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is genoemd, nu zal Hansie Hansie ook wel gauw volgen.
Ehhhhh, nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:20 schreef wyccie het volgende:
Ik ga een plaatje van Gijp plaatsen. Raden jullie hem maar alvast.
Als je het maar laatquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:20 schreef wyccie het volgende:
Ik ga een plaatje van Gijp plaatsen. Raden jullie hem maar alvast.
Hoezo? Dat is best raar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Ik zie dat Harry van Bommel bij Knevel c.s. zit, ik vraag me dan altijd af of er gaten in zijn ondergoed zitten
Vind je? PROEST! Bekend verhaal dat destijds de ronde deed. 2007 alweer, zie ik.quote:
"Maar daaronder kwam allemaal ondergoed met gaten te voorschijn. Dat viel mij wel zwaar tegen.."quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind je? PROEST! Bekend verhaal dat destijds de ronde deed. 2007 alweer, zie ik.
Whehehe. Maar je kunt je voorstellen dat ik die man niet meer normaal kan bekijken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
"Maar daaronder kwam allemaal ondergoed met gaten te voorschijn. Dat viel mij wel zwaar tegen.."
Allemaal ondergoed .... wat zou dat, behalve een onderbroek, nog allemaal meer geweest zijn?
Heb je 'm wel eens in z'n ondergoed gezien?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Maar je kunt je voorstellen dat ik die man niet meer normaal kan bekijken?
Dat kan hij toch allemaal niet betalen van dat hongerloontje dat hij bij de SP overhoudt. Of is ie inmiddels gaan graaien in het bedrijfslevenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:30 schreef wyccie het volgende:
Jarretelgordel, netkousen (heel veel gaten), bustehouder.
Hij zal dan ook wel op z'n veertiende met voetballen gestopt zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:30 schreef wyccie het volgende:
Jarretelgordel, netkousen (heel veel gaten), bustehouder.
Je mist het punt dat ik maak.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je 'm wel eens in z'n ondergoed gezien?
Hij werkt nu bij de Sunweb.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat kan hij toch allemaal niet betalen van dat hongerloontje dat hij bij de SP overhoudt. Of is ie inmiddels gaan graaien in het bedrijfsleven
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben gewoon wat minder visueel ingesteld dan jij, denk ik.
Misschien zit ik gewoon wel gewoon uit m'n nek te lullen totdat wyccie eindelijk een plaatje post.quote:
Misschien kan ik dat bevestigen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien zit ik gewoon wel gewoon uit m'n nek te lullen totdat wyccie eindelijk een plaatje post.
Ik was even vergeten dat jij nooit naar reclames kijkt. Harry van de Sunweb is een gevleugelde uitspraak op het moment.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
De Sunweb-grap ontgaat me trouwens.
Doe maar niet, ik heb toch al niet zo'n goede dag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien kan ik dat bevestigen.
Dat je dat nog weet!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was even vergeten dat jij nooit naar reclames kijkt.
Het zal wel.quote:Harry van de Sunweb is een gevleugelde uitspraak op het moment.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Doe maar niet, ik heb toch al niet zo'n goede dag.
Wel van een ander. Zodat wij kunnen raden. Anders worden wij gedwongen tot slowchatquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef wyccie het volgende:
Jullie willen niet dat ik een plaatje van hem post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |