Nee, dat niet. Maar ik ken dat dorp wel een beetje.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:10 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hebben ze jou dat ook laten doen?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Was dit in een sloppenwijk in India of toch gewoon in Nederland?
Iets vergelijkbaars heb ik ook gedaan, het was andersom. De boeken kwamen terug en moesten naar hun plek in het magazijn terug. Kwam er vier keer per uur zo'n kratje mijn kant op (via zo'n systeem van rolbanden. Sta je dus gewoon 40 minuten per uur uit je neus te vreten. Wat duurden die dagen altijd langquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:35 schreef Croissant.fr het volgende:
Orderpicken bij Van Dijk Educatie te Kampen. Met zo'n klote kar (rolcontainer) het halve magazijn door lopen en dan boeken van de kast verplaatsen. Dan gaat de dag traag. Ik heb daar ook eens boeken gestickerd en dat ging als volgt: boek scannen, sticker opplakken, boek scannen, sticker opplakken en dat van 08:00 tot 17:00 (zo uit m'n hoofd). Verder heb ik daar boeken gecontroleerdop schade en gerepareerd, dat was wel leuk op het feit na dat ik toen 19 was en de rest 15.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 06:50 schreef Toefjes het volgende:
Op mijn 15e werken bij vleesfabriek Compaxo in GoudaHet was die dag warm, ongelukkig in combinatie met de geur van dood vlees. In het midden was een soort koepel, daar kwamen alle geuren van alle afdelingen samen
1 Dag volgehouden, daarna nooit meer die kant op gegaan
Wtf, piesen mensen in die kotszakjes dan ofzo?quote:Op zondag 25 augustus 2013 08:29 schreef Taexon het volgende:
Vliegtuigen doorzoeken, geloof me je vind er echt alles
Kots, poep, plas, condooms en nog veel meer van die zooi
Vermaak me wel prima ondanks dat
Kinderen in hun broek en dat beland dan in een mooi geultje onder de zittingquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:15 schreef Selestha het volgende:
[..]
Wtf, piesen mensen in die kotszakjes dan ofzo?
Gatver. Volgende keer dat ik ga zitten kijk ik even eerstquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kinderen in hun broek en dat beland dan in een mooi geultje onder de zitting![]()
Er ligt altijd smeurie in die geultjes
Daarom worden ze ook schoongemaakt, hé.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:31 schreef Selestha het volgende:
[..]
Gatver. Volgende keer dat ik ga zitten kijk ik even eerst
Die geultjes zijn onder de zitting en worden eigenlijk nooit schoongemaakt, geloof me vliegtuigen zijn echt heel smerigquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Daarom worden ze ook schoongemaakt, hé.
Huh, ze kunnen dan toch net zo goed een bandje afspelen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:30 schreef Thezeurminator het volgende:
Voor een callcenter als tijdelijk project meterstanden van de watermeter na bellen. Je krijgt een lijst met telefoonnummers die automatisch wordt gebeld. Goedemiddag mevrouw wij hebben van u de watermeterstand nog niet ontvangen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om deze alsnog aan ons doortegeven zodat wij het kunnen verwerken voor u eindafrekening. En dat ongeveer 200 keer . Als je ophangt heb je gelijk een nieuw persoon aan de lijn. Echt hoofdpijnwerk.
Ha dit heb ik ook gedaan alleen was er geen autodialer, gewoon een uitgeprinte lijst. Je kruiste 75% aan met 'niet thuis' als je een kwart van de mensen te pakken had gehad, die kregen een kaartje om opnieuw stand op te geven. We deden alleen de misstanden dus niet de niet ontvangen standen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:30 schreef Thezeurminator het volgende:
Voor een callcenter als tijdelijk project meterstanden van de watermeter na bellen. Je krijgt een lijst met telefoonnummers die automatisch wordt gebeld. Goedemiddag mevrouw wij hebben van u de watermeterstand nog niet ontvangen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om deze alsnog aan ons doortegeven zodat wij het kunnen verwerken voor u eindafrekening. En dat ongeveer 200 keer . Als je ophangt heb je gelijk een nieuw persoon aan de lijn. Echt hoofdpijnwerk.
Ik ken iemand die zo'n callcenter aan de telefoon had voor Omroep MAX!! En dat was echt zo'n doordrammende gladjakker (hij was op zich echt heel goed, ik luisterde mee over de speaker). Terwijl zij bleef zeggen dat ze geen belangstelling had en beleefd bleef, bleef hij maar alle voordelen opnoemen en hoe geweldig MAX wasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:19 schreef Fripsel het volgende:
Callcenter medewerker voor koude acquisitie voor de Lotto.
Geen zwaar werk maar moreel gezien walgelijk. Die telefoonlijsten lijken wel samen gesteld op oudjes die het allemaal niet zo goed meer begrijpen. En zelfs het verkoopverhaal zoals het op papier stond was al een en al gekonkel.
Halverwege de dag heb ik vriendelijk bedankt en ben weg te gaan. Godzijdank had ik toen een voicemailberichtje dat er toch een stageplek voor me was.
Daar zitten soms wel grappige bij ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |