sterktonquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maand broeder EEN FOKKING MAAND.
Bedankt, eindelijk erkenning en nog op een democratische manier gekozen ook! Thanks Frikandel!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als ik er ook even een half topic niet ben loopt het direct uit de klauwen... Ik geef het stokje over aan etha. Hij is nu onze leider.
jahr00n is van een andere wereldquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jahroon heeft 3 weke niet getraind en is nog steeds ripped mja.. jy ben geen jahroon natuurlyk.. of mayb wel weetnie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dan word je wel gek maajraquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maand broeder EEN FOKKING MAAND.
je gaat pas massa verliezen na ruim een maand. Gewoon goed eten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jahroon heeft 3 weke niet getraind en is nog steeds ripped mja.. jy ben geen jahroon natuurlyk.. of mayb wel weetnie
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:47 schreef Fanta-stick het volgende:
Do you even squat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou ben jij wel de laatste die dit mag zeggenquote:
Niks mis met mijn booty.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:50 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nou ben jij wel de laatste die dit mag zeggen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:47 schreef Fanta-stick het volgende:
+1 wouldbangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen" - Smeets
Typische KPD (of typisch Hageneze) reactiequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
+1 wouldbang
"Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen" - Smeets
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Typische KPD (of typisch Hageneze) reactie![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dat is KPDquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit
Gvd wat een geil kontje
Hmmmm heerlijk
Jummie wat een ass
x10000
Nee die gaan toch wat te furquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
sukkels.. fanta post die ander maar want zo komt ie niet tot zn recht denk
wat praat je over den haag vieze hont?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik voel nog weinig hype om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hee seto!
Ik ben al 10 maanden en 5 dagen klaar voor breaking bad.
En jij? Hoe bereid jij je voor op die dag?
Ja oke, alleen je meisje doet me negeren. Verder zijn we oke.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bedankt, eindelijk erkenning en nog op een democratische manier gekozen ook! Thanks Frikandel!!
haagse pitbull setoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:57 schreef seto het volgende:
[..]
wat praat je over den haag vieze hont?
DM me je nummer voor whstappquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens wanneer krijgen we jullie glutes te zien.
ethanolic that is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn nummer kan je aan papa vragen.
Jouw papa? Denk niet dat de bussen naar Vught nog rijden..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn nummer kan je aan papa vragen.
meer over liften heb het gevoel dat jij net 1 week apparaten aan het testen bnetquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niks mis met mijn booty.goede ronding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |