Moetje QoP, Storm panda of sniper eens proberen, goede shit jeweet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:22 schreef Frag_adder het volgende:
Gisteren er maar eens mee geconfronteerd dat ik echt slecht ben in het midden met vrijwel elke held behalve een kunkkaIk ben overduidelijk geen mid player
Oke QoP kan ik prima spelen in het midden, Storm matig, ik last hit niet zo goed met die. Sniper vind ik een waardeloze mid hero, je wordt zo gemakkelijk geganked en tegen een qop ben je volstrekt kansloos. 1 keer blink + slow + scream en je kan jankenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moetje QoP, Storm panda of sniper eens proberen, goede shit jeweet.
Vette pech, kan gebeuren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:27 schreef 2Happy4U het volgende:
kan je een heel spel reporten? niemand maar dan ook NIEMAND die Engels praat
Via scorebord ze allemaal muten, en lekker veel 'splitpushen' zodat het sneller af isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:27 schreef 2Happy4U het volgende:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:27 schreef 2Happy4U het volgende:
Kan het dan misschien zijn dat je een niet zo krachtige videokaart hebt? Of heb je bij andere games nergens last van??quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:28 schreef samoerie het volgende:
Hallo, hij valt nu niet meer zo vaak uit, maar wel nog af en toe, bijvoorbeeld als ik in champion-select ben. Hij laggt dan, en vervolgens sluit hij af. Ik heb de "code" verwijderd. Ik heb het nu staan op 16:10 en resolutie op: 1280x 768. Het is eigenlijk (denk ik): Hoe lager ik de resolutie zet, hoe minder hij gaat crashen, maar de kwaliteit wordt dan echt super zwak. Is er hiervoor een oplossing?
Hij loopt vast in hero select
vreemd dat hij het bij andere spellen wel doet. Misschien ondersteunt valve je drivers niet en moet je die updaten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:28 schreef samoerie het volgende:
Hallo, hij valt nu niet meer zo vaak uit, maar wel nog af en toe, bijvoorbeeld als ik in champion-select ben. Hij laggt dan, en vervolgens sluit hij af. Ik heb de "code" verwijderd. Ik heb het nu staan op 16:10 en resolutie op: 1280x 768. Het is eigenlijk (denk ik): Hoe lager ik de resolutie zet, hoe minder hij gaat crashen, maar de kwaliteit wordt dan echt super zwak. Is er hiervoor een oplossing?
Hij loopt vast in hero select
added!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:13 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Hey, ik zoek nog wat mensen om dota mee te spelen, ik speel redelijk (slecht) en heb iets van 120 potjes er op zitten. Add me maar als je wilt.
http://dotabuff.com/players/90639252
Waarom zo veel huskar? Het is een held waar niets mis mee is, maar als ie op de safelane staat is het zonde want hij is geen hard carryquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:08 schreef Harlon het volgende:
En mensen zeggen dat ik veel met dezelfde hero speel http://dotabuff.com/players/22434929/heroes
Ja maar na 600 potjes met 1 held neem ik aan dat je steeds minder noobs tegen komt en toch wel in de very high league speeltquote:
Niet al je 500 keer verliestquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja maar na 600 potjes met 1 held neem ik aan dat je steeds minder noobs tegen komt en toch wel in de very high league speelt
Dat is niet mijn profiel vriendquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:36 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Waarom zo veel huskar? Het is een held waar niets mis mee is, maar als ie op de safelane staat is het zonde want hij is geen hard carryin het midden is ie matig, offlane kan maar niet solo, hij heeft geen stun / interupt skills oid. Vind het een aparte keuze ^^
Ach ja als het werkt voor jou
Ah, mi scusi!quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:27 schreef Harlon het volgende:
[..]
Dat is niet mijn profiel vriend
Ik heb geloof ik een keer gerandomed ofzo, maar verder speel ik geen huskar. Kut hero.
NPquote:
Wat is er precies met zijn passive gebeurd dan? Het viel mij op dat hij geen bonus damage meer krijgt op missing HP maar alleen attack speed?quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:04 schreef Sch13tSchijf het volgende:
NPvind huskar maar een saaie kut hero, snap niet dat mensen dat leuk vinden. Kan er lekker mee noob stompen maar daar is dan ook alles mee gezegd
Helemaal mee eens en door dat ze zijn passive skill hebbe aangepast is hij alleen maar meer tanky geworde en hij hit toch wel met burning spear .....
ipv bonus damage krijgt ie nu bonus attack speed en magic resistance.quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wat is er precies met zijn passive gebeurd dan? Het viel mij op dat hij geen bonus damage meer krijgt op missing HP maar alleen attack speed?
Je kreeg al bonus attackspeed en damage, dus je wordt nu tankier maar minder damage. Pfft wat een faalheld. Hij kon nog eng zijn als je door een shadowshaman in leven werd gehouden op 1 HP maar dat is er nu ook wel af.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:06 schreef Salamando het volgende:
[..]
ipv bonus damage krijgt ie nu bonus attack speed en magic resistance.
Daarentegen stackt zijn burning spear nu wel infinite door, dus dat is wel lachen als je 8-9 stacks op iemand krijgtquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je kreeg al bonus attackspeed en damage, dus je wordt nu tankier maar minder damage. Pfft wat een faalheld. Hij kon nog eng zijn als je door een shadowshaman in leven werd gehouden op 1 HP maar dat is er nu ook wel af.
Dit.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:37 schreef Baalhaar het volgende:
Huskar is gewoon fucking sterk op mid ik weet niet wat iedereen hier loopt te lullen
Het is geen hard carry. En mid vs een qop wens ik je succesquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:14 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Dit.
Als je huskar geen carry/hard carry vindt, snap je er duidelijk niks van. jullie maken me ziek, stelletje kut noobs.
Gewoon continu burning spear werpen. Die na damage is echt veel. Dan moet je continu op tijd zijn om je bottle te vullenquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het is geen hard carry. En mid vs een qop wens ik je succes
Nee klopt. Met een huskar kun je al met weinig items zeer hard ownen, daar hoef je inderdaad geen 50 minuten voor te farmen als hard carry.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het is geen hard carry. En mid vs een qop wens ik je succes
hij is juist meer imba geworden nuquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je kreeg al bonus attackspeed en damage, dus je wordt nu tankier maar minder damage. Pfft wat een faalheld. Hij kon nog eng zijn als je door een shadowshaman in leven werd gehouden op 1 HP maar dat is er nu ook wel af.
ja dat denk ik ook, lekker magic damage tegen magic resistance <3quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:06 schreef Baalhaar het volgende:
Altijd als je een hero sterk noemt is er iemand die zegt ''ja maar ga maar eens tegen hero X spelen''
Duh het is dota, elke hero heeft een counter
Zelf denk ik dat shadow shaman en lion hele goede counters zijn tegen huskar
vooral lange stun/disable zodat hij gesloopt kan wordenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:32 schreef Chipz het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook, lekker magic damage tegen magic resistance <3
Ursaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:06 schreef Baalhaar het volgende:
Altijd als je een hero sterk noemt is er iemand die zegt ''ja maar ga maar eens tegen hero X spelen''
Duh het is dota, elke hero heeft een counter
Zelf denk ik dat shadow shaman en lion hele goede counters zijn tegen huskar
Kan je dan eigenlijk gewoon aan blijven vallen met burning spear? of werken autocast skills niet door een ghost scepter heenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:01 schreef Quotidien het volgende:
ghost scepter zoals je normaal gesproken toch op huskar doet en ursa doet niet veel meer
Je kan manual wel blijven spearen, als je hem autotoggled niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Kan je dan eigenlijk gewoon aan blijven vallen met burning spear? of werken autocast skills niet door een ghost scepter heen
Is dat die prophet's bounty?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:59 schreef fwokker het volgende:
Mijn fantasy reward kist (drie sterren) op de market verkocht voor ¤3,-. Compendium was een goede koop, als ik alle pruttel die ik ervan kreeg zou verkopen zou ik geld overhouden.
Het laatstequote:Op dinsdag 3 september 2013 15:51 schreef Scheringa het volgende:
Wat is het hier ineens stil mensen?! Worst er geen Dota meer gespeeld of zijn we allemaal kei hard aan het oefenen voor TI4?
Dus dan ga je maar heel aso een game vernachelen zodat jij een beetje lol hebt en je 4 teammates niet?quote:Op woensdag 4 september 2013 02:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik speel nog maar heel weinig, en als ik speel lekker kutten.
Hele pot lang met Lion ks-en of lekker KotL beetje farmen en nuken
Reports boeien geen kut want ik speel nog amper
Denk je echt dat een aso zoals ClapClap zich daar iets van aantrekt? Die geniet er juist van om andere mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus dan ga je maar heel aso een game vernachelen zodat jij een beetje lol hebt en je 4 teammates niet?
Beetje een dickmove. Zo'n eikel hadden we laatst ook, 4 man que+1 random russian. Eerste 20 minuten ging het allemaal gelijk op, maar ging niet goed genoeg voor die gast dus taaide die m af. Tegenstanders zeiden nog letterlijk, als ie gebleven was, hadden jullie waarschijnlijk gewoon gewonnen.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:30 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Denk je echt dat een aso zoals ClapClap zich daar iets van aantrekt? Die geniet er juist van om andere mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen.
Ik ben voorlopig gestopt met spelen, echt meer dan de helft van de PUB games worden door dit soort mensen verneuktquote:Op woensdag 4 september 2013 11:33 schreef HostiMeister het volgende:
Beetje een dickmove. Zo'n eikel hadden we laatst ook, 4 man que+1 random russian. Eerste 20 minuten ging het allemaal gelijk op, maar ging niet goed genoeg voor die gast dus taaide die m af. Tegenstanders zeiden nog letterlijk, als ie gebleven was, hadden jullie waarschijnlijk gewoon gewonnen.
Tja, moet iedereen natuurlijk zelf weten, maar echt netjes vind ik het niet.
Ik speel dan ook eigenlijk alleen maar met minimaal 3 maten op skype. Begrijpelijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:34 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig gestopt met spelen, echt meer dan de helft van de PUB games worden door dit soort mensen verneukt
Ik weet niet op welk niveau jullie spelen maar ik zie dit maar zelden. Oke ik zie geregeld games met bedroevend slechte tegenstanders of allies maar veelal is het wel redelijk gebalanceerd. De laatste 10 games geen echte stomps meer gehad maar juist mooie games van ongeveer 50 minuten +quote:Op woensdag 4 september 2013 11:34 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig gestopt met spelen, echt meer dan de helft van de PUB games worden door dit soort mensen verneukt
Laatste twee potjes zaten in de High skill bracket volgens Dotabuff, daar zat ook zo'n jankende random ruski bij.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik weet niet op welk niveau jullie spelen maar ik zie dit maar zelden. Oke ik zie geregeld games met bedroevend slechte tegenstanders of allies maar veelal is het wel redelijk gebalanceerd. De laatste 10 games geen echte stomps meer gehad maar juist mooie games van ongeveer 50 minuten +![]()
Wel een tip, als je dan toch alleen speelt, zet even aan dat je niet met teams gematched wordt. Niets zo frustrerend om tegen een geoliede machine te spelen met 4 random russen
Come at me bro, ik gaan geen 40 minuten verneuken zonder plezier te hebben. Ga maar lekker 5 stack spelen danquote:Op woensdag 4 september 2013 09:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus dan ga je maar heel aso een game vernachelen zodat jij een beetje lol hebt en je 4 teammates niet?
Ik hoef niet at je te komen, bro. Vroeg t me gewoon afquote:Op woensdag 4 september 2013 13:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Come at me bro, ik gaan geen 40 minuten verneuken zonder plezier te hebben. Ga maar lekker 5 stack spelen dan
Lion
Hebben ze daar niet LoL en CoD voor bedacht? Zulke parasieten hebben we niet nodig in dota 2.quote:Op woensdag 4 september 2013 02:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hele pot lang met Lion ks-en of lekker KotL beetje farmen en nuken
Reports boeien geen kut want ik speel nog amper
Ga jij maar lekker altijd carry spelenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:56 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet LoL en CoD voor bedacht? Zulke parasieten hebben we niet nodig in dota 2.
Wat een attitude zeg..
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker altijd carry spelen
Dat is Harlon..quote:Op woensdag 4 september 2013 22:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker altijd carry spelen
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:01 schreef Quotidien het volgende:
Idd, dat is meneer Agravaine wiens heropool bestaat uit OD en Anti-Mage.
Zelf random ik meestal gewoon.
Ik zie 80% mid heroes *just saying*quote:Op woensdag 4 september 2013 23:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja random gewoon
Wiens heropool bestaat uit vrijwel alle carries en een aantal semi-carriesquote:Op woensdag 4 september 2013 23:01 schreef Quotidien het volgende:
Idd, dat is meneer Agravaine wiens heropool bestaat uit OD en Anti-Mage.
Zelf random ik meestal gewoon.
Goeie comeback mr i midquote:Op woensdag 4 september 2013 23:10 schreef Quotidien het volgende:
Maargoed, Agravaine en ik proberen het spel tenminste goed te spelen. "lekker kutten en alles ksen met lion" is wat anders..
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:13 schreef Quotidien het volgende:
"can i mid please"
nee -> jungle of sidelane, geen probleem.
Lekker boeiend. Ik vind het leuk, anders quit je maar en ga je naar de volgende game.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:18 schreef Quotidien het volgende:
even terug op het "lekker ksen met lion"? dat zijn gewoon de ergste mensen imo, kun je beter gewoon een mid picken en zoveel mogelijk je best doen.
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:59 schreef Chipz het volgende:
Net ook weer, was een game keihard aan het winnen, koopt bounty hunter in ons team ineens 2 rapiers na zn boots, geen bkb geen niks.. verloren ofcourse..
Quotederp.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]!
Oh wacht dat is quotoderp
http://dotabuff.com/matches/298589297quote:Op donderdag 5 september 2013 00:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]!
Oh wacht dat is quotoderp
ik word altijd bang als mijn allies ineens een rapier gaan rushen... vooral als een bounty die constant naar de fountain rent dat doet terwijl je tegen een gyro of een medusa moetquote:Op woensdag 4 september 2013 23:59 schreef Chipz het volgende:
Net ook weer, was een game keihard aan het winnen, koopt bounty hunter in ons team ineens 2 rapiers na zn boots, geen bkb geen niks.. verloren ofcourse..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |